• Ver weg, in een ander decennium, is er een koninkrijk met een koning die nooit de steun van zijn volk had gekregen, was het niet dat ze bang voor hem waren. Deze koning heeft namelijk de echte, oorspronkelijke koningin van dit land vermoord.

    Er zijn in dit koninkrijk tegenwoordig twee volken: het ene is trouw aan de nieuwe koning en leeft op het land in de buurt van het paleis.
    Maar diep in de bossen, ver weg van de bewoonde wereld, leeft er nog een groep mensen: mensen die allemaal hun eigen reden hebben om de nieuwe koning te haten, allemaal op de één of andere manier in aanraking zijn geweest met de gruwelijke daden van deze nieuwe koning. De mensen strijden, vechten, trainen, wachtend tot het moment dat ze de strijd aan kunnen gaan met de koning.



    regelss; goed lezen!
    - Denk goed na voor je mee doet, er zijn slechts een beperkt aantal rollen beschikbaar en ik haat snelle stoppers.
    - Ervaring met RPGen verplicht
    - Naamwijzigingen doorgeven.
    - Niet buitensluiten.
    - 16+ is toegestaan.
    - OOC: ()[]{}.
    - Minstens 3 regels.
    - Let op: een reservering blijft 24 uur staan.



    Mensen die trouw zijn aan de koning:
    Meisjes:

    - Mia Cruz - 18 - Broadfields
    - Clarisse Amelia Arthilde - 19 - Stornoway
    - Aowynn Rune Savan - 20 - Bayle
    - Alison Love - 18 - Jaimyhoi



    Jongens:
    - William Riley Smith - 20 - Demi1309
    - Bo Cruz - 19 - TheseWords
    - Cristiaan Daniël Knight - 21 - WillNotLearn
    - Bradley Jason Averes - 18 - xYOLO



    Mensen uit verboden bos:
    Meisjes:

    - Faye Julia Bellamy Dubois (iedereen kent haar als Julia Bellamy) - 18 - TheseWords
    - Alexandra Demi McGreggor - 19 - WillNotLearn
    - Lauren Bella Smith - 19 - Demi1309
    - Vanessa Jessica Mattews - 18 - Europe



    Jongens:
    - Nathaniël McGreggor - 19 - WillNotLearn
    - Sam Jason Moon - 19 - Jaimyhoi
    - Landon Arthur Van Gwendor 22 - Stornoway
    - Nathan Jack Dalfson - 20 - Stuttgart

    [ bericht aangepast op 16 aug 2012 - 14:50 ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    William Riley Smith

    'Ja prima.' Ik kijk even om me heen en kijk Aowynn dan weer aan. 'Kom je hier vaak?' Ik kijk haar vragend aan en glimlach dan even kleintjes. 'Het lijkt me hier best gezellig als er meer mensen zijn,' vervolg ik en kijk om me heen. Ik leun tegen de bar aan en bekijk de ruimte waarin ik me bevind. Het zag er zeker gezellig uit.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Ik ga niet veel online komen vandaag. Als het nodig is, mag TheseWords Landon even overnemen. Maar alleen als het heel erg nodig is.]


    help

    Aowynn Rune Savan

    Ik knik lichtjes nadat ik weer een slok van mijn wijn had genomen. ‘Elke vrijdag kom ik hier, als de winkel dicht is,’ antwoord ik op William’s vraag. ‘De meeste dorpelingen komen dan hier, het is dan ook een van de drukste dagen in de week,’ voeg ik eraan toe en laat mijn blik weer even rondglijden voor ik me op William richt. ‘Het is een vaste prik geworden,’ glimlach ik.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    William Riley Smith

    Ik knik. 'Klinkt gezellig,' glimlach ik. Ik zet mijn glas weer op de bar en kijk even rond. Ik glimlach even naar haar en slaak een zachte zucht. Nu pas merkte ik hoe erg ik dit hier had gemist. Hoe erg ik het dorp waar ik tot mijn zevende heb gewoond. Ik laat mijn blik weer door de ruimte gaan en glimlach even. Dan kijk ik Aowynn aan en glimlach naar haar. 'Ik ben echt blij dat jij stond te kijken bij de training vandaag. Als jij er niet was, was ik hier vandaag en misschien het hele jaar niet naartoe gegaan.' Ik schud even mijn hoofd van ongeloof. Wat bezielde me?


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Aowynn Rune Savan

    ‘Is het ook,’ grinnik ik zacht en haal mijn vingers even licht door mijn haren. De vrolijkheid was van William zijn gezicht af te lezen, het was overduidelijk dat hij enorm genoot van zijn dag in het dorp. Even liet ik mijn blik kort op Bo rusten, ik vroeg me af hoe hij erover dacht, of het hem hier net zo beviel. Vervolgens keek ik weer even naar William en glimlachte breed. ‘Dan is het inderdaad maar goed dat ik er stond, dit had je nooit moeten missen,’ reageer ik. ’Je moet vaker terug komen, als dat mogelijk is.’


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    William Riley Smith

    'Tuurlijk kom ik langs. En dan vooral langs jouw winkel en om je te ontvoeren naar mijn oude huis om daar verder te gaan met schoonmaken,' grijns ik en schud lachend mijn hoofd. 'Tja... We zijn daar nu aan begonnen, dus dan moeten we het ook afmaken ook.' Ik lach even en kijk haar aan. 'Had jij je jurk daar nou laten liggen?' Ik kijk haar vragend aan en denk even na. 'Aowynn?' Ik kijk haar vragend aan en glimlach even. 'Jij woont hier en voor mij is het nogal lastig... Nou ja...' Ik ga even met mijn hand door mijn haren. 'Nou ja... Schoonmaken wil ik wel zelf doen hoor, maar ik heb weinig tijd om het huis op te knappen en misschien willen mensen op die manier geld verdienen.' Ik denk even na. 'Kan jij dan af en toe kijken hoe het er aan toe gaat? Ik zal het zelf ook proberen, maar dat gaat moeilijk.' Ik kijk haar even aan, hopend dat ze het niet verkeerd zou opvatten.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Aowynn Rune Savan

    Grinnikend schud ik met mijn hoofd. ‘Pas maar op, als je me te vaak ontvoerd gaan de mensen misschien klagen omdat ze geen spullen kunnen kopen,’ reageer ik en lach zachtjes, wetende dat het geen kwaad kan om de winkel af en toe dicht te doen. ‘Ik had mijn jurk daar laten liggen ja, haal hem anders morgen wel even op.’ Ik neem weer een slok van mijn drinken en kijk William weer even schuin aan als hij mijn naam vragend zegt. ‘Natuurlijk wil ik dat doen,’ antwoord ik. ‘Het is voor mij vlakbij en op de rustige momenten kan ik gemakkelijk even er naar toe gaan.’


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    William Riley Smith

    Ik kijk haar dankbaar aan. 'Dank je. Alleen als je tijd hebt hoor. Ik wil niet dat jouw winkel eronder leidt. Weet je misschien mensen die dat willen doen?' Ik kijk haar vragend aan. 'Wat moet er eigenlijk allemaal gedaan worden? Verven en....' Ik denk even na en kijk haar vragend aan. Zelf kon ik er even niet op komen.

    [ bericht aangepast op 13 aug 2012 - 16:16 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Nathan Jack Dalfson

    'Mijn uitzicht is prima Lauren' zeg ik glimlachend en kijk naar haar. Ik streel een pluk haar uit haar gezicht en druk dan een kus op haar hoofd. 'Misschien kunnen we morgen weer gaan zwemmen of oefenen met pijl en boog?' vraag ik en glimlach.


    ~

    Lauren Campbell

    Ik knik en kijk hem even aan. 'Misschien, maar ik denk dat je beter met Lance kan oefenen. Hij is beter met uitleggen kwa techniek en alles.' Ik glimlach even en kijk dan weer voor me uit. Ik grijns even en kijk hem aan. 'Mmm... Wie zegt dat dat uitzicht voor jouw bedoeld is?' Grinnikend leg ik mijn handen voor zijn ogen.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Nathan Jack Dalfson

    Ik grijns als ze haar handen voor mijn ogen legt. 'Je ligt tegen me aan, dus voor wie moet dat uitzicht dan bedoeld zijn?' Ik grijns even en leg mijn handen op die van haar voor mijn ogen. 'Misschien wil ik wel helemaal niet met Lance oefenen' zeg ik zacht. Ik haal rustig haar handen voor mijn ogen weg en kijk haar aan.


    ~

    Lauren Campbell

    'Mag ik niet meer tegen een vriend aanliggen?' Ik grijns even en kijk hem aan. 'Als je niet met Lance oefent word je ook niet beter.' Ik ga weer recht op zitten en haal mijn schouders op. 'Jouw keuze.' Ik lach even naar hem en kijk dan naar Lance. Hij was echt goed in vechten en alles. Ik respecteerde hem heel erg. 1. Omdat hij ridder is geweest. 2. Omdat hij dus goed kan vechten. 3.Omdat hij de oude koningin en oude koning trouw blijft.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Aowynn Rune Savan

    ‘Dat zit wel goed, als ik er tijd voor heb loop ik er graag even langs,’ lach ik en kijk dan even bedenkelijk voor uit. Er waren echt wel een paar mensen die mee wilde helpen met opknappen. ‘Ik ken wel een paar mensen, denk ik zo..’ reageer ik half mompelend en knik kort. ‘Eerst het poetsen afmaken, dan kijken of er dingen of houtwerken vervangen moeten worden en dan kun je het schilderen en eventueel inrichten,’ antwoord ik, op zijn vraag wat er allemaal gedaan moet worden. ‘Oh, en de tuin natuurlijk,’ grinnik ik er achteraan.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Nathan Jack Dalfson

    'Je mag altijd tegen me aanliggen hoor' zeg ik grijnzend en steek mijn tong uit. Ik trek haar weer tegen me aan en sla mijn armen rond haar middel. 'Gaan we morgen eerst een boog maken en wat pijlen?' vraag ik. Ik glimlach even. 'Daar heb ik Lance niet voor nodig namelijk.' Ik leg haar haren opzij en kijk naar haar. Ze was echt een mooie meid.


    ~

    Lauren Bella Smith

    Ik knik even bedenkelijk. 'Ja, daar zou ik je mee helpen,' antwoord ik en kijk hem even aan. 'Maar dat moet je ook zelf kunnen voor als je boog een keer breekt.' Ik kijk hem aan en glimlach. Zijn ogen hadden een mooie kleur. Ik schrik een beetje om mijn eigen gedachtes, maar duwde die weer weg. Je mag iemands ogen toch wel mooi vinden? 'Nee, daar heb je Lance misschien niet voor nodig, maar mij wel dan?' Ik kijk hem vragend aan. Een glimlach speelt zich op mijn lippen. 'En ik lig graag tegen je aan,' grijns ik plagerig.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne