• Ver weg, in een ander decennium, is er een koninkrijk met een koning die nooit de steun van zijn volk had gekregen, was het niet dat ze bang voor hem waren. Deze koning heeft namelijk de echte, oorspronkelijke koningin van dit land vermoord.

    Er zijn in dit koninkrijk tegenwoordig twee volken: het ene is trouw aan de nieuwe koning en leeft op het land in de buurt van het paleis.
    Maar diep in de bossen, ver weg van de bewoonde wereld, leeft er nog een groep mensen: mensen die allemaal hun eigen reden hebben om de nieuwe koning te haten, allemaal op de één of andere manier in aanraking zijn geweest met de gruwelijke daden van deze nieuwe koning. De mensen strijden, vechten, trainen, wachtend tot het moment dat ze de strijd aan kunnen gaan met de koning.



    regelss; goed lezen!
    - Denk goed na voor je mee doet, er zijn slechts een beperkt aantal rollen beschikbaar en ik haat snelle stoppers.
    - Ervaring met RPGen verplicht
    - Naamwijzigingen doorgeven.
    - Niet buitensluiten.
    - 16+ is toegestaan.
    - OOC: ()[]{}.
    - Minstens 3 regels.
    - Let op: een reservering blijft 24 uur staan.



    Mensen die trouw zijn aan de koning:
    Meisjes:

    - Mia Cruz - 18 - Broadfields
    - Clarisse Amelia Arthilde - 19 - Stornoway
    - Aowynn Rune Savan - 20 - Bayle
    - Alison Love - 18 - Jaimyhoi



    Jongens:
    - William Riley Smith - 20 - Demi1309
    - Bo Cruz - 19 - TheseWords
    - Cristiaan Daniël Knight - 21 - WillNotLearn
    - Bradley Jason Averes - 18 - xYOLO



    Mensen uit verboden bos:
    Meisjes:

    - Faye Julia Bellamy Dubois (iedereen kent haar als Julia Bellamy) - 18 - TheseWords
    - Alexandra Demi McGreggor - 19 - WillNotLearn
    - Lauren Bella Smith - 19 - Demi1309
    - Vanessa Jessica Mattews - 18 - Europe



    Jongens:
    - Nathaniël McGreggor - 19 - WillNotLearn
    - Sam Jason Moon - 19 - Jaimyhoi
    - Landon Arthur Van Gwendor 22 - Stornoway
    - Nathan Jack Dalfson - 20 - Stuttgart

    [ bericht aangepast op 16 aug 2012 - 14:50 ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Nathan Jack Dalfson

    Ik glimlach. 'Hij is echt lekker Lauren.' Ik schuif mijn lege bord weg en kijk hoe ze een stukje appel pakt en opstaat. Lauren verdwijnt tussen de bosjes en komt danweer te voorschijnen en gaat naast me zitten. 'Zit je geheime liefde in de bosjes omdat je er eten heen brengt' grinnik ik en kijk haar aan.

    [Bedankt :)]


    ~

    Dictionary schreef:
    Nathan Jack Dalfson

    Ik glimlach. 'Hij is echt lekker Lauren.' Ik schuif mijn lege bord weg en kijk hoe ze een stukje appel pakt en opstaat. Lauren verdwijnt tussen de bosjes en komt danweer te voorschijnen en gaat naast me zitten. 'Zit je geheime liefde in de bosjes omdat je er eten heen brengt' grinnik ik en kijk haar aan.

    [Bedankt :)]


    No problemo :]


    help

    Lauren Campbell

    'Ja als mijn geheime liefde een konijn is,' lach ik. Ik kijk hem grijnzend aan. 'HOezo?' Ik grinnik en kijk dan weer om me heen. 'Zou je jaloers zijn op die geheime liefde,' vraag ik grijnzend. Ik schud lachend mijn hoofd En kijk hem even grinnikend aan. Dan trek ik mijn knieën weer op en leg mijn hoofd erop. Ik had geen idee hoe laat het was. Waarschijnlijk ergens rond 6 uur, dat kan je wel een beetje zien aan de zon. Ik kijk naar de lucht die blauw is, maar wel al een beetje oranje/ roze elementen heeft.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Nathan Jack Dalfson

    'Oooh en konijn' zeg ik lachend. 'Misschien word ik dan wel jaloers ja als het een jongen zou zijn.' Ik bloos even en kijk naar de grond. 'Het begint al donker te worden.' Ik sla mijn arm om Lauren heen en trek haar tegen me aan. 'Dit is vast wat comfortabeler' zeg ik grijnzend.

    [Nathan kan wel verliefd worden/zijn op Lauren als je dat wilt?]


    ~

    [Maakt mij niet uit hoor, is jouw personage:)]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Demi1309 schreef:
    [Maakt mij niet uit hoor, is jouw personage:)]


    [Ze kunnen wel een stelletje wordenxD Jij moet het ook willen hoor:$]


    ~

    Dictionary schreef:
    (...)

    [Ze kunnen wel een stelletje wordenxD Jij moet het ook willen hoor:$]


    Ze zijn veel te cute om gewoon vrienden te zijn, geef het toe.


    help

    Lauren Campbell

    Ik kijk hem even verbaasd aan. De blosjes staat hem eigenlijk wel schattig. Ik grinnik en kijk hem aan. Ik leun even tegen hem aan en staar voor me uit. 'Ja, het begint al donkerder te worden.' Automatisch kijk ik omhoog. 'En ja hoor, dit zit wel wat comfortabeler,' grijns ik en kijk hem even aan. Dan kijk ik weer voor me uit en denk even na. Vanuit mijn ooghoek kijk ik weer naar Nathan. Zag hij ons als vrienden of wilde hij meer dan dat? Ik bijt even nadenkend op mijn lip. En wat zou ik er dan van vinden? Ik leg mijn hoofd op zijn schouder en sluit mijn ogen. Daar moest ik nog even niet over nadenken.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Ja hoor is goed]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Stornoway schreef:
    (...)

    Ze zijn veel te cute om gewoon vrienden te zijn, geef het toe.


    [Hahahah ja dat klopt welxD Ik speel nooit jongens dus ik moet omschakelen, dus ik doe maar een beetje wat:$]


    ~

    Nathan Jack Dalfson

    Ik glimlach en hou haar vast terwijl ze tegen me aanligt. Het begint steeds donkerder te worden en ik zie dat er kleine vuurtjes worden aangestoken. Ik zie dat Lauren me even aankijkt vanuit haar ooghoeken. Ik voel meer voor haar, dat wist ik sinds vanmiddag wel zeker. Ik sluit mijn ogen ook even en een glimlach vormt zich op mijn lippen. Hoe zou ik haar dat eigenlijk moeten uitleggen?


    ~

    Lauren Bella Smith

    Er waren verschillende gesprekjes gaande. Ik staar naar het eten en dan naar Julia. Ik bijt even op mijn lip en denk na. Er was iets met haar, maar ik kon zo snel even niet verzinnen wat. Ik voelde Nathan zijn armen om me heen en dat voelde wel veilig en vertrouwd. Ik kijk hem aan en glimlach even. Hoe lang kende ik hem nu wel al niet? Behoorlijk lang volgens mij? De eerste keer dat ik hem zag was bij de bakker. Raar dat ik me dat opeens weer herinner. Ik was voor het eerst alleen brood halen. Mijn broer moest iets anders doen. Ik kijk hem weer even aan en kijk dan weer weg. Mijn gedachtes en gevoelens begonnen spelletjes met me te spelen en dat bracht me lichtelijk in verwarring.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Nathan Jack Dalfson

    Ik sluit mijn ogen en denk even aan de eerste keer dat ik Lauren zag. Bij de bakker in de buurt. Ik moest voor mijn moeder brood halen want mijn vader was in het bos bezig. Ik open mijn ogen weer en laat mijn blik over Lauren gaan. Ze was beslist een mooi meisje. Ik krijg een apart gevoel in mijn buik, maar weet niet goed wat het inhoud.


    ~

    Lauren Bella Smith

    Ik voel dat Nathan zijn blik over me heen gaat. 'Kan je het zien?' Ik draai mijn hoofd naar hem toe en glimlach even. Ik kijk hem hoofdschuddend en met een lachje aan. Dan kijk ik snel weer voor me. Wat was dit? Ik schraap mijn keel even en staar naar een vuurtje. Ik kijk nadenkend voor me uit en leg mijn hoofd weer op zijn schouder. Ik sluit mijn ogen en denk na. Ik weet niet eens waarom, maar nu voel ik allemaal verschillende dingen door me heen. Ik slaak een diepe zucht en laat mijn ogen gesloten. Dat leek nu even veiliger.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Aowynn Rune Savan

    Met een glimlach neem ik mijn drinken van William aan en werp even een korte blik op Bo. ‘Dat is een goed idee, het loopt hier nu langzamerhand ook leeg,’ reageer ik en neem een slok van mijn wijn. Ergens had ik wel kunnen weten dat het hier nu rustig zou zijn, maar het was me even helemaal ontschoten waardoor ik niet aan het feest had gedacht. ‘We kunnen gaan na onze drankjes, als jullie dat goed vinden?’


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'