• Ver weg, in een ander decennium, is er een koninkrijk met een koning die nooit de steun van zijn volk had gekregen, was het niet dat ze bang voor hem waren. Deze koning heeft namelijk de echte, oorspronkelijke koningin van dit land vermoord.

    Er zijn in dit koninkrijk tegenwoordig twee volken: het ene is trouw aan de nieuwe koning en leeft op het land in de buurt van het paleis.
    Maar diep in de bossen, ver weg van de bewoonde wereld, leeft er nog een groep mensen: mensen die allemaal hun eigen reden hebben om de nieuwe koning te haten, allemaal op de één of andere manier in aanraking zijn geweest met de gruwelijke daden van deze nieuwe koning. De mensen strijden, vechten, trainen, wachtend tot het moment dat ze de strijd aan kunnen gaan met de koning.



    regelss; goed lezen!
    - Denk goed na voor je mee doet, er zijn slechts een beperkt aantal rollen beschikbaar en ik haat snelle stoppers.
    - Ervaring met RPGen verplicht
    - Naamwijzigingen doorgeven.
    - Niet buitensluiten.
    - 16+ is toegestaan.
    - OOC: ()[]{}.
    - Minstens 3 regels.
    - Let op: een reservering blijft 24 uur staan.



    Mensen die trouw zijn aan de koning:
    Meisjes:

    - Mia Cruz - 18 - Broadfields
    - Clarisse Amelia Arthilde - 19 - Stornoway
    - Aowynn Rune Savan - 20 - Bayle
    - Alison Love - 18 - Jaimyhoi



    Jongens:
    - William Riley Smith - 20 - Demi1309
    - Bo Cruz - 19 - TheseWords
    - Cristiaan Daniël Knight - 21 - WillNotLearn
    - Bradley Jason Averes - 18 - xYOLO



    Mensen uit verboden bos:
    Meisjes:

    - Faye Julia Bellamy Dubois (iedereen kent haar als Julia Bellamy) - 18 - TheseWords
    - Alexandra Demi McGreggor - 19 - WillNotLearn
    - Lauren Bella Smith - 19 - Demi1309
    - Vanessa Jessica Mattews - 18 - Europe



    Jongens:
    - Nathaniël McGreggor - 19 - WillNotLearn
    - Sam Jason Moon - 19 - Jaimyhoi
    - Landon Arthur Van Gwendor 22 - Stornoway
    - Nathan Jack Dalfson - 20 - Stuttgart

    [ bericht aangepast op 16 aug 2012 - 14:50 ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    TheseWords schreef:
    (...)

    [Dat dacht ik ook, haha, maar had zoiets van, nee dat ga ik niet plaatsen, moet eerst even toestemming vragen. Maar ik wil heel graag dat ze verteld dat ze de princes is, dus hoe minder ze liegt hoe beter right? Trouwens, kan Lance niet "vanavond" vertellen dat Faye nog leeft?]


    Kweenie, zeg jij maar wanneer.


    help

    Lauren Bella Smith

    'Enig idee waar de prinses is gebleven? Jullie zijn dan namelijk rond dezelfde tijd gevlucht,' antwoord ik met een glimlach. Ik kijk ook naar het eten en schuif het van me af. 'Dat is dan klaar.' Ik kijk haar weet aan en glimlach. 'Hoe was het leven in het kasteel?' ik kijk haar even aan en dacht na. 'Maar kende je mijn broer dan echt niet?' Ik frons mijn wenkbrauwen en denk na. Ach wat kan het mij ook schelen? Ik heb hem al 13 jaar niet gesproken.'


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Eaar is Amelie? ^^]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:
    [Eaar is Amelie? ^^]


    Net aan het weggaan van de stallen.


    help

    Alison Love \\ Jonkvrouwe
    Ik besluit een eindje te gaan wandelen. Het is echt een mooie dag, en daar ben ik blij mee. Dan zie ik jonkvrouw Amelie lopen bij de stallen. Ik besluit even langs te gaan. Ik loop op haar af en begroet haar dan: 'Goededag jonkvrouw Amelie. Bent u een eindje gaan rijden?'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [ Ik ben weer terug, iets langer weggeweest dan de bedoeling was :'D Wat was de laatste post van William? ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Clarisse Amelie Arthilde || 19
    "Goedenavond, jonvrouw Alison. Ja, ik ben daarnet een stukje gaan rijden. Het was alweer een hele tijd geleden", zegt Amelie houterig terwijl ze nogal overdreven articuleert. "Weet je, noem me gewoon Amelie, goed?" Het was al goed dat ze haar niet "jonkvrouw Clarisse" noemde.


    help

    Demi1309 schreef:
    Lauren Bella Smith

    'Enig idee waar de prinses is gebleven? Jullie zijn dan namelijk rond dezelfde tijd gevlucht,' antwoord ik met een glimlach. Ik kijk ook naar het eten en schuif het van me af. 'Dat is dan klaar.' Ik kijk haar weet aan en glimlach. 'Hoe was het leven in het kasteel?' ik kijk haar even aan en dacht na. 'Maar kende je mijn broer dan echt niet?' Ik frons mijn wenkbrauwen en denk na. Ach wat kan het mij ook schelen? Ik heb hem al 13 jaar niet gesproken.'


    Faye (Julia Bellamy) Dubois
    'Nee' antwoordde ik eerlijk toen ze vroeg of ik haar broer kende, terwijl ik merkte dat ik rood begon te worden. 'Stom he?' Haar vraag over of ik wist waar de prinses was negeerde ik, ik wist hier namelijk niks op te antwoorden zonder dat ik zou moeten liegen. 'Het leven op het kasteel was echt heel fijn, voor mij dan. Alle mensen daar waren aardig tegen elkaar, elke ochtend werd je met een heerlijk ontbijtje wakker gemaakt terwijl er een mooie jurk voor je uitgekozen was die je die dag mocht gaan dragen en soms, heel soms, kon ik zelfs in vermomming naar het dorp, zodat niemand zou zien dat ik een jonkvrouwe was'


    Keep your head up, keep your heart strong

    Demi1309 schreef:
    William Riley Smith

    Ik kijk even naar de spullen en laat Aowynn los. 'Ik heb geen idee. We zien wel.' ik loop naar buiten. Het zonnetje schijnt heerlijk op het dorpje. Het geluid van de dorpelingen vult mijn oren. Het voelt goed. 'Weet jij iets waar we kunnen drinken?' Ik kijk haar aan. 'Of wil je eerst de droge jurk aandoen?' ik kijk haar vragend aan. 'Ik blijf dan wel hier wachten. Dan heb je je privacy,' grinnik ik en ga op een trappetje zitten. Maar wel zo dat iedereen er makkelijk langs kan.' Ik kijk Aowynn vragen aan.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Alison Love || Jonkvrouwe
    Ik glimlach vriendelijk. 'Het is een prachtige dag om een eindje te gaan rijden, ik geef u groot gelijk.' ze wijst me er weer op dat ik haar gewoon Amelie kan noemen. 'U weet hoe ik ben,' zeg ik lachend. 'Alyijd weer verval ik in die gewoonte. Maar u mag mij ook gewoon Alison noemen.' iets wat mijn ouders niet op prijs stellen als ik dat zeg, maar ik hoef al die beleefdheden niet. 'Nog wat meegemaakt tijdens het rijden?'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Lauren Bella Smith

    Ik glimlach even en knik nadenkend. 'Tja dan verschilde ons leven toch aardig,' grinnik ik en kijk haar aan. 'Maar goed het eten is klaar en wat ben je nu van plan?' Ik ga recht op staan en glimlach. 'Is het voor jouw dan wel uit te houden hier? Ik bedoel de grond, geen lekker bed, geen bediendes, geen grote kamers, geen ontbijt zoals je gewend was.' Ik glimlach even en kijk haar aan. Dan kijk ik om me heen en zie het licht van buiten. Buiten was het mooi, rustgevend en stil. In het dorp was het mooi, deuk en rumoerig, maar ik hield van beidde. Hoe het op het kasteel was wist ik eigenlijk niet.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Clarisse Amelie Arthilde || 19
    "Wel, ja... Nogal veel, eigenlijk", mompelt Amelie. "Wilt u me vergezellen om naar de tuinen te gaan?", vraagt ze aan Alison.


    [Sorry voor de korte post. xd]


    help

    Aowynn Rune Savan

    ‘Is goed,’ reageer ik en loop achter hem aan naar buiten. Mijn blik laat ik even kort om ons heen glijden terwijl een glimlach mijn lippen siert. ‘Er is hier vlakbij een kleine bar, we kunnen daar wel iets drinken als je wil?’ reageer ik en kijk hem even bedenkelijk aan. Ik wilde eigenlijk wachten met de jurk aan doen als het feest begon, maar anderzijds, ik kon niet met een natte jurk weg. ‘Ik kleed me even om,’ besluit ik dan en loop vervolgens het huis terug in. Daar ontdoe ik me van mijn natte vale jurk en laat me vervolgens in de nieuwe glijden. Hij zat perfect, mijn eerste nieuwe jurk weer sinds tijden. We hadden het niet slecht qua inkomen maar ik nam nooit de tijd om iets nieuws te kopen, mits mijn oude jurken echt bijna uit elkaar vielen. Ik besteedde het geld liever aan mijn ouders, die het nu wel hard nodig hadden. ‘Zo, ik ben er klaar voor,’ glimlach ik als ik weer naar buiten loop, gekleed in de nieuwe jurk.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Alison Love | Jonkvrouwe |
    Ik kijk haar aan. 'Oei, dat klinkt niet zo goed als u het mij vraagt,' zeg ik dan. 'En ik vergezel u graag naar de tuinen.' en samen met Amelie loop ik erheen. De tuin is in een prachtige bloei. 'Ik moet de tuinier een keer complimenteren,' mompel ik. Dan ga ik op een bankje zitten. 'Wilt u het hebben over vanmiddag? Het klonk niet zo goed... Maar alle respect natuurlijk als u dat niet wilt.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    William Riley Smith

    Ik kijk om en grijns even. 'Staat je goed' grinnik ik en spring op. Ik laat mijn blik over de jurk gaan. 'Ik heb nog best een mooie jurk gekocht,' grijns ik en kijk haar dan weer aan. 'Laat die bar maar zien,' grinnik ik en kijk om me heen. Ik werd echt vrolijk van die dorpelingen. Ik kijk opzij naar Aowynn en glimlach even naar haar. 'Ik heb dorst dus laten we snel gaan,' grinnik ik en loop het kleine trappertje af de drukste straat op. Ik wacht beneden het trappertje op haar. Ik moest toegeven dat die jurk haar wel goed stond en ik verbaasde me erover dat ik zo'n jurk had gekocht. Ik had eigenlijk gewoon snel iets gepakt. Ik glimlach nog een keer naar haar en wacht geduldig af.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne