• Ver weg, in een ander decennium, is er een koninkrijk met een koning die nooit de steun van zijn volk had gekregen, was het niet dat ze bang voor hem waren. Deze koning heeft namelijk de echte, oorspronkelijke koningin van dit land vermoord.

    Er zijn in dit koninkrijk tegenwoordig twee volken: het ene is trouw aan de nieuwe koning en leeft op het land in de buurt van het paleis.
    Maar diep in de bossen, ver weg van de bewoonde wereld, leeft er nog een groep mensen: mensen die allemaal hun eigen reden hebben om de nieuwe koning te haten, allemaal op de één of andere manier in aanraking zijn geweest met de gruwelijke daden van deze nieuwe koning. De mensen strijden, vechten, trainen, wachtend tot het moment dat ze de strijd aan kunnen gaan met de koning.



    regelss; goed lezen!
    - Denk goed na voor je mee doet, er zijn slechts een beperkt aantal rollen beschikbaar en ik haat snelle stoppers.
    - Ervaring met RPGen verplicht
    - Naamwijzigingen doorgeven.
    - Niet buitensluiten.
    - 16+ is toegestaan.
    - OOC: ()[]{}.
    - Minstens 3 regels.
    - Let op: een reservering blijft 24 uur staan.



    Mensen die trouw zijn aan de koning:
    Meisjes:

    - Mia Cruz - 18 - Broadfields
    - Clarisse Amelia Arthilde - 19 - Stornoway
    - Aowynn Rune Savan - 20 - Bayle
    - Alison Love - 18 - Jaimyhoi



    Jongens:
    - William Riley Smith - 20 - Demi1309
    - Bo Cruz - 19 - TheseWords
    - Cristiaan Daniël Knight - 21 - WillNotLearn
    - Bradley Jason Averes - 18 - xYOLO



    Mensen uit verboden bos:
    Meisjes:

    - Faye Julia Bellamy Dubois (iedereen kent haar als Julia Bellamy) - 18 - TheseWords
    - Alexandra Demi McGreggor - 19 - WillNotLearn
    - Lauren Bella Smith - 19 - Demi1309
    - Vanessa Jessica Mattews - 18 - Europe



    Jongens:
    - Nathaniël McGreggor - 19 - WillNotLearn
    - Sam Jason Moon - 19 - Jaimyhoi
    - Landon Arthur Van Gwendor 22 - Stornoway
    - Nathan Jack Dalfson - 20 - Stuttgart

    [ bericht aangepast op 16 aug 2012 - 14:50 ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Lauren Bella Smith

    'O ja. Ik was even vergeten dat je niks bent zonder mij,' grinnik ik en kijk hem plagen aan. Ik grijns even en kijk naar het eten. Ik begon wel een beetje honger te krijgen eigenlijk... Ik kijk om Me heen en laat me dan achterover zakken op de rots. De warme steen gloeit tegen mijn huid. Ik glimlach en geniet van de warmte die me omringt. Ik zou zo in slaap kunnen vallen.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Faye (Julia Bellamy) Dubois
    'Ik zal wel moeten' antwoordde ik zuchtend. 'Ik wil namelijk niet dat iedereen me straks aan gaat zien als een leugenaar omdat ze er via iemand anders achter zijn gekomen' Tevens zou ik dan gelijk zien wat iedereen écht van mij vond. Iets wat ik ergens doodeng vond, maar wat aan de andere kant wel fijn was.


    Keep your head up, keep your heart strong

    Aowynn Rune Savan

    ‘Ohzo,’ reageer ik als hij me uitlegt wat er was. ‘Nee hoor, we kunnen wel via het steegje gaan. Het zou jammer zijn als je nu alweer terug moest,’ geef ik met een glimlach toe en begin dan samen met hem te lopen. ‘Ik schrok wel een beetje, maar dat kwam meer omdat het ineens zo snel ging en voor ik het wist stond ik in een steegje,’ glimlachte ik en streek een lok achter mijn oor. ‘De volgende keer een kleine waarschuwing vooraf zou wel fijn zijn.’


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Nathan Jack Dalfson

    Ik steek grijnzend mijn tong uit. 'Jij bent gewoon leuk en gezellig gezelschap en ik ben graag bij je.' Bij dat laatste kijk ik even de andere kant op. 'Dat moet je dus niet verkeerd opvatten hea?' Ik grijns en prik even in haar zij.


    ~

    [Sorrrrryyyyyyy! Ik moest mijn katten binnen proppen.]

    Landon Arthur van Gwendor || 22

    "Je hoeft er niet mee in te zitten. Hoe kunnen de mensen die hier in het verboden bos wonen, jouw nu zien als een leugenaar? Het is jij die ze hoop heeft gegeven, weet je nog. Door hier te komen wonen." Lance glimlacht even en komt vlotjes overeind.


    help

    William Riley Smith

    Ik lach. 'Sorry, ik waarschuw je volgende keer wel, maar ik zou jouw nooit iets aandoen hoor.' Ik kijk haar even aan en glimlach dan. Ik loop achter haar aan en kom tot de conclusie dat dit straatje best vies is. De grond is zanderig en modderig. Ik kijk haar even aan en dan naar de jurk. 'Oke ik ga je optillen.' En voordat ze kan reageren ligt Ze al in mijn armen als een prinses. Ik grijns even en ontwijk de grootste hopen zand. 'Zou zonde zijn als je jurk nu al vies wordt,' leg ik uit en lach even. 'Wijs wel de weg want die weet ik niet.

    Lauren Bella Smith

    'Nee zal ik niet doen,' lach ik. 'Maar hoe bedoel je het dan,' vraag ik plagend. Ik kijk hem even grijnzend aan en steek mijn tong uit. Dan ga ik weer recht liggen en sluit mijn ogen. Ik glimlach en het namiddag zonnetje op mijn gezicht. 'We hadden wel weer een avontuur beleefd vandaag hè,' grinnik ik en ga recht op zitten. Ik kijk hem lachend aan en grinnik even. 'Dat zwijn was wel even eng,' geef ik toe.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Faye (Julia Bellamy) Dubois
    'Het is de persoon die ze dénken dat ik ben die ze hoop heeft gegeven, Landon, en samen met jou. Zonder jou had ik dit alles niet gekund, dit moet je niet vergeten. Maar hoe ze over prinses Dubois denken weet ik niet' zei ik. Maar daar zouden we waarschijnlijk snel genoeg achter komen.


    Keep your head up, keep your heart strong

    Aowynn Rune Savan

    ‘Het is al goed, ik was ook niet bang dat je me iets aan zou doen,’ glimlach ik en til mijn rok iets op. ‘Wat ga je doen?’ vraag ik hem verbaasd, maar ik lag al in zijn armen voor ik het goed en wel door had. De grijns de op zijn gezicht verschijnt doet me zachtjes lachen. ’Dat zou inderdaad zonden zijn,’ geef ik toe en steek vervolgens mijn hand uit als aanwijzing welke kant hij op moet. ‘We doen er nu wel iets langer over als dat we via de grote straat gaan, maar liever dat als dat jij betrapt wordt,’ glimlach ik kleintjes.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    William Riley Smith

    Ik volg haar aanwijzingen braaf en glimlach even. 'Tja ik wil wel gaan rennen, maar ik wil je niet laten vallen. Dus dan maar iets langer lopen. Trouwens, jij loopt niet eens...' ik lach. 'Je lijkt wel een prinses. Nieuwe jurk, ik bescherm je tegen de modder.' Ik lach even en loop vrolijk door. Deze dag deed me echt goed en geen idee hoe het nou eigenlijk kwam.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Landon Arthur van Gwendor || 22
    "Hoe ze over de prinses denken maakt toch niets uit?" vraagt Lance. "Zolang ze maar mee willen helpen de koning van de troon te stoten, zo lang ze maar in staat zijn om actie te ondernemen maakt al de rest niets uit." Hij zucht even. In oorlogen, of in tijden waar het slecht gaat, stellen de mensen altijd eerst zoveel vragen, teveel vragen. In plaats van dat ze gewoon meteen actie ondernemen.


    help

    [Ik ga sjocomelk halen.]


    help

    Nathan Jack Dalfson

    'Nou ik bedoel dat lief' zeg ik grijnzend en kijk met puppy ogen naar haar. 'En dat was me zeker het avontuurtje vandaag.' Ik grijns en kijk even rond. Geen rare beesten te bekennen op dit moment. 'Was een goed idee van je om in die boom te klimmen' zeg ik met een glimlach en kijk haar aan.


    ~

    Lauren Bella Smith

    'ah dankje!' ik lach even. 'Ik kom alleen maar met goede ideeën,' grijns ik en steek plagerig mijn tong uit. 'Weet je toch?' ik grijns even en kijk ook om me heen. 'Grapje. Waar blijven Juul en Lance?' Het was meer een vraag voor mezelf, maar het lijkt alsof ik hem stel aan Nathan. Ik kijk om me heen en trek mijn knieën op en laat mijn hoofd erop rusten. Ik glimlach even en kijk naar het eten.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Faye (Julia Bellamy) Dubois
    Zonder nog verder antwoord te geven liep ik samen Lance naar de groep toe, waar ik ging zitten. 'Hoi' begrootte ik de groep. Even keek ik om me heen om te zien of iedereen er was en toen beschoot ik het eten op de borden te scheppen. 'Eet smakkelijk' zei ik nadat ik elk bord vol had geschept en iedereen een bord had gegeven.

    [ bericht aangepast op 12 aug 2012 - 21:05 ]


    Keep your head up, keep your heart strong

    Aowynn Rune Savan

    ‘Nee, niet rennen!’ lach ik en schud heftig met mijn hoofd. ‘ Jij bent degene die mij besloot op te tillen,dus dan ga ik natuurlijk niet klagen,’ reageer ik en steek mijn tong kort naar hem uit. ‘Ik voel me nu ook echt even een prinsesje, gedragen door een ridder. Wat overigens ook nog waar is ook,’ lach ik weer en wijs hem weer de richting.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'