• Ontvoerd in Luxe

    Zes jongens en zes meiden zijn ontvoerd, en ondergebracht in een gigantisch huis, vol luxe spullen, butlers, een zwembad en alles wat je wilt. De tieners weten niet waarom ze zijn ontvoerd, het enige contact wat ze hebben met hun 'ontvoerder', is door een stem in de luidspreker, die mededelingen geeft.
    Je kan niet ontsnappen. Rond het huis en de tuin is een gigantisch hek dat onder stroom staat. De omgeving daaromheen is bos.

    Zie rollentoppic voor foto's van het huis.

    Rollentoppic: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=138961
    Kamerindeling: : http://www.quizlet.nl/stories/94011/kamerindeling/
    Topic 1. : http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=139147

    Ik praat zo als ik via de luidspreker praat.


    If we burn, you burn with us. <3

    Buttzville schreef:
    Elan Smith
    'Nog jong? Hij is fucking 13! Wat is dat met de jeugd van tegenwoordig?' Ik was boos. 'Ik begrijp het wél. Ik heb dat toch ook dat speciale gevoel? Is het dan zó anders dat het dan alleen voor een jóngen is?' Gefrustreerd stak ik mijn hoofd tussen mijn benen. Waarom is het zo moeilijk? 'Ik weet het zélf niet eens meer. Iedereen zeurt maar door over mij. Ik weet niet eens hoe het ís om met een meisje te gaan.'

    [Laten we Naomi en Elan laten zoenen. Vind ik een goed plan]


    (Dan komt Marten "toevallig" langs:'))


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    [Dat dacht ik al ^^ Ik heb het gevoel dat wij drieën de enige actieve zijn. Een paar komen soms wat zeggen en de helft is niet eens online geweest :x]

    [Oke is goed, haha! Met een gay zoenen cool! Maar moet Naomi eerste stap zetten of Elan?]

    [ bericht aangepast op 14 aug 2012 - 20:33 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Naomi "Katherine" Grenhold

    Ik schrik even van zijn uitbarsting en leg dan mijn hand op zijn schouder en zorg dat hij me aankijt. 'Je hebt gelijk hij is 13 en hij dat inderdaad niet moeten zeggen. En wat voor gevoel? Verliefd zijn? Daar is geen verschil bij, verliefd zijn geeft bij iedereen hetzelfde gevoel alleen de persoon is bij iedereen anders of het nou een jongen of een eisje is.' zeg ik dan zacht en bijt op mijn lip. 'Waarom zeurt iedereen om je, omdat je nog nooit met een meisje gegaan bent, waarom zou je daar om zeuren? Wil je soms weten hoe het is om met een meisje te gaan?' vraag ik dan, maar kon het me niet voorstellen en glimlach dan toch maar gerustellend naar hem.

    [ bericht aangepast op 14 aug 2012 - 20:40 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Elan Smith
    'Ik heb het eigenlijk nooit gedaan.. Het is altijd al zo geweest. 'Wil je -,' Ik hoef mijn zin niet af te maken. Langzaam buig ik naar Naomi toe, en ik sluit mijn ogen wanneer onze lippen die van elkaar raken. Het was zoveel anders dan met mijn vorige vriendjes. Dit was.. Rustiger. Ik vond het eigenlijk gewoon fijn. 'Wauw,' mompel ik. Ik twijfelde meteen weer aan mijn geaardheid.

    Marten Yusthin Kloster

    Ik sta op, pak een boterham en loop naar de tuin. Ik loop langs een stukje tuin en zie Naomi en Elan staan. Snel verstop ik mij in de bosjes en blijf hun bekijken. Waar zouden ze het over hebben? Ik kan hun nu namelijk niet verstaan.Dan drukt Elan zijn lippen op die van Naomi. Met grote ogen kijk ik toe. Wat gebeurde hier?

    [ bericht aangepast op 14 aug 2012 - 20:49 ]


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Naomi "Katherine" Grenhold

    Plots voel ik Elan's lippen op de mijne het was fijn een rustige zoen, hij kan goed zoenen dat is zeker. 'Wow.' zeg ik dan als hij zijn lippen van de mijne haalt. Dan leun ik weer wat naar voren en druk mijn lippen nog eens zacht op de zijne en sluit mijn ogen.

    [ bericht aangepast op 14 aug 2012 - 20:50 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Elan Smith
    Plots realiseerde ik me wat ik nu had gedaan. Meteen trok ik terug. Ik stond op, en mompelde 'sorry', wat bijna onverstaanbaar was. Trillend rende ik weg. Wat had ik gedaan?

    Naomi "Katherine" Grenhold

    Waarom moest ik dat ook weer doen, ik wist dat hij gay is en... Ik zucht. Dan sta ik op en loop ik ook terug en zie dan Marten in een van de struiken zitten en schrik. 'Wat heb je allemaal gezien?' vraag ik dan en kijk hem aan.

    [ bericht aangepast op 14 aug 2012 - 20:56 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Marten Yusthin Kloster

    Als Elan wegloopt begin ik zachtjes te snikken. Dit was niet eerlijk! Hij wist dat ik haar leuk vond! Ik plof neer op de grond en sla mijn handen voor mijn ogen. 'Ik zag het..' zeg ik gesmoord tegen Naomi die mij heeft gezien. Tuurlijk. Nu wist zij ook dat ik haar leuk vond.

    [ bericht aangepast op 14 aug 2012 - 20:55 ]


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Elan Smith
    Ik liep naar de keuken en pakte twee flessen drank uit de koelkast, en nam ze mee met mijn kamer. Vanavond maakte het allemaal toch niet uit, ik had alles toch al verpest.

    Naomi "Katherine" Grenhold

    Ik hurk bij Marten neer en haal zijn handen voor zijn ogen weg. 'Marten je vind mij-mij toch niet leuk.' vraag ik dan met een brok in mijn keel en kijk hem aan en bijt op mijn lip.

    [ bericht aangepast op 14 aug 2012 - 20:58 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Marten Yusthin Kloster

    Ik kijk Naomi even aan. 'Sorry.' zeg ik dan. Waarom moest ik dit nou weer gezien hebben? 'Ik ga.' zeg ik en ik sta op. Lekker dan. Nu haatte iedereen mij. Dan had ik toch liever de afwas.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    [Ik ga Elan dronken voeren. En dan naar beneden sturen :'D

    Naomi "Katherine" Grenhold

    Ik pak zijn pols vast en trek hem terug. 'Je hoeft er geen sorry voor te zeggen.' zeg ik dan streng. 'Jij kan er niks aan doen, alleen het is raar omdat jij jonger bent dan mij.' zeg ik dan en bijt op mijn lip. 'En nu heb je net gezien wat gebeurde.' zeg ik dan zuchtend. 'Maar het was niks, hij had nog nooit een meisje gezoend, daarom.' zeg ik dan en zucht weer. 'Ik ga maar eens.' zeg ik dan en ga rechtop staan.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp