• Ontvoerd in Luxe

    Zes jongens en zes meiden zijn ontvoerd, en ondergebracht in een gigantisch huis, vol luxe spullen, butlers, een zwembad en alles wat je wilt. De tieners weten niet waarom ze zijn ontvoerd, het enige contact wat ze hebben met hun 'ontvoerder', is door een stem in de luidspreker, die mededelingen geeft.
    Je kan niet ontsnappen. Rond het huis en de tuin is een gigantisch hek dat onder stroom staat. De omgeving daaromheen is bos.

    Zie rollentoppic voor foto's van het huis.

    Rollentoppic: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=138961
    Kamerindeling: : http://www.quizlet.nl/stories/94011/kamerindeling/
    Topic 1. : http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=139147

    Ik praat zo als ik via de luidspreker praat.


    If we burn, you burn with us. <3

    [Halooo, Elan weer op aarde... Haha.]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Elan Smith
    Kreunend word ik wakker. 'Wat is er gebeurd?' vraag ik. Ik was echt misselijk en ik had hoofdpijn.

    Naomi "katherine" Grenhold

    'Mijn massages helpen altijd.' zeg ik dan meer tegen mezelf en grinnik en pak dan het glas water met de paracetamol en geef hem aan Elan. 'Neem deze en drink de volgende keer niet zo veel, stress drinken helpt niet, word je humeur alleen maar slechter van en het was echt eng toen je neer ging.' zeg ik dan en kijk hem dan streng aan. 'Doe dat alsjeblieft niet meer, ik maakte me echt zorgen.'

    [ bericht aangepast op 15 aug 2012 - 0:27 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Elan Smith
    'Wat doen? Wie bén jij eigenlijk?' ik ging rechtop zitten. 'En wat doe ik hier?'

    Naomi "Katherine" Grenhold

    Ik zucht en ga wat beter recht op zitten. 'Nem de paracetamol, nu.' zeg ik dan streng en duw het glas water en de paracetamol in zijn handen. 'Wie ik ben, ik ben Naomi Katherine Grenhold, aangenaam en wie ben jij? En wat we hier doen, ik heb geen idee.' vzeg ik dan en kijk hem doordringend aan, zou hij echt al die dingen zijn vergeten?

    [ bericht aangepast op 15 aug 2012 - 0:34 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Elan Smith
    'Ik ben Elan. Elan Smith.' Ik zag hoe Naomi me raar aanstaarde. 'Waarom kijk je me aan? Wat is dit?' Ik snapte e helemaal niets meer van.

    Naomi "Katherine" Grenhold

    'Weet je serieus niks meer?' vraag ik dan ongelovig. 'Je weet teminste je naam nog, dat is een voordeel.' zeg ik dan lachend. 'Wat herriner je je nog van voor het flauwvallen? Denk goed na.' zeg ik dan en kijk hem weer aan.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Sorry guys, ik zit in Duitsland in the middle of nowhere op een berg en de internet is slow.
    Morgen ben ik sowieso lang weg, ik ga naar een winkelcentrum en ik vertrek misschien eerder, maar dan stop ik waarschijnlijk ergens bij Oberhausen om weer te gaan shoppen en stuff.]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Elan Smith
    'Ik.. Ik weer nog dat ik gewoon thuis zat. Daarna..' ik bonkte op mijn hoofd. Wat daarna? 'Een grote zwarte vlek.'

    Naomi "Katherine" Grenhold

    Ik zucht en kijk meelevend naar de jongen naast me. 'Ik denk dat je een harde klap heb gemaakt, je moet denk ik wat rusten en dan komt alles vanzelf wel terug.' zeg ik dan bezorgt. 'Ik laat je wel alleen dan.' zeg ik dan en kijk hem nog steeds bezorgd aan en sta op van zijn bed.

    [ bericht aangepast op 15 aug 2012 - 10:23 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Dan krijgt Marten dadelijk een nieuwe kans, omdat Elan zijn geheugen kwijt is en hem dus niet kent ^^

    [Oke, maar ik blijf het raar vinden, normaal is het meisje jonger, haha! Nu ben ik pedo, haha]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [En het is Elan's beurt te reageren!'


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Elan Smith
    'Wacht!' zeg ik snel tegen Naomi als ze bijna de deur uit is. 'Ik.. Ik wil hier niet alleen blijven.' Ik wist niet wat ik hier deed, en om maar alleen in dit bed te blijven liggen..

    Naomi "Katherine" Grenhold

    'Oke, ik blijf wel bij je.' en ga weer op de bedrand zitten. 'Het is zo raar dat je niks meer weet.' zeg ik dan zuchtend. 'Maar voor sommige dingen misschien wel goed.' zeg ik dan en kijk hem weer aan. 'Gaat het weer een beetje goed?' ik voel aan zijn voorhoofd. 'Je hebt geen koorts iniedergeval.' zeg ik dan opgelucht en kijk hem weer aan.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp