• Ontvoerd in Luxe

    Zes jongens en zes meiden zijn ontvoerd, en ondergebracht in een gigantisch huis, vol luxe spullen, butlers, een zwembad en alles wat je wilt. De tieners weten niet waarom ze zijn ontvoerd, het enige contact wat ze hebben met hun 'ontvoerder', is door een stem in de luidspreker, die mededelingen geeft.
    Je kan niet ontsnappen. Rond het huis en de tuin is een gigantisch hek dat onder stroom staat. De omgeving daaromheen is bos.

    Zie rollentoppic voor foto's van het huis.

    Rollentoppic: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=138961
    Kamerindeling: : http://www.quizlet.nl/stories/94011/kamerindeling/
    Topic 1. : http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=139147

    Ik praat zo als ik via de luidspreker praat.


    If we burn, you burn with us. <3

    Elan Smith
    Ik ben opgelucht als ze zegt dat ik geen koorts heb. Ik voel me al wel een béétje beter, maar ik kan nog lang niet rondspringen. Opeens bedacht ik me wat ze zei. 'Wat bedoel je met, dat het voor sommmige dingen misschien wel goed is dat ik het niet meer weet?' Ik kreek Naomi vragend aan.

    [ bericht aangepast op 15 aug 2012 - 10:57 ]

    Naomi "Katherine" Grenhold

    'Als het goed is dat je het niet meer weet, waarom zou ik het dan zeggen, dan weet je het wel weer.' zeg ik dan zuchtend. 'En het was ook de reden waarom jij jezelf dit hebt aangedaan en ik wil dat niet weer en ik voel me schuldig.' zeg ik dan zuchtend en ga naast hem liggen alleen op de deken en hij eronder, het was toch een tweepersoons bed, en zucht dan weer. 'Het is niks om je zorgen over te maken.' zeg ik dan en glimlach weer naar hem.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Elan Smith
    Ik glimlach terug, maar ik voelde me best rot vanbinnen. Wat had ik gedaan? Waarom was het misgegaan? 'Alsjeblieft.. Vertel het?' vraag ik aan Naomi. Ik wilde het écht weten, het gaat toch over mij?

    Naomi "Katherine" Grenhold

    Ik zucht en kijk hem dan doordringend aan. 'Als je het echt wilt weten.' zeg ik dan en zucht.. 'We hadden gezoend.' zeg ik dan zacht en kijk naar het laken, niet wetend wat nog te zeggen.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Elan Smith
    'Wat?!' zeg ik. 'Ik.. Een meisje.. Grapje, zeker?' Hoe kon dat? Ik en een meisje? 'Ben ik dáárdoor hier terecht gekomen?' Ik snapte er helemaal niets meer van.

    Naomi "Katherine" Grenhold

    Ik zucht en kijk hem weer aan. 'Je zei dat je nog nooit met een meisje was gegaan en toen hadden we dus gkust en toen je volgens mij doorhad wat je aan het doen was ben je naar boven gevlucht en heb je zoveel gedronken dat je gewoon omviel.' zeg ik dan zuchtend en kijk hem weer aan. 'Ik weet het, het klinkt raar.' zeg ik dan en kijk hem weer aan.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Elan Smith
    'Oh', mompel ik. 'Maar nu heb ik dus wél een meisje gekust, en weet ik niet hoe dat voelt', zeg ik lachend.

    (wow, wat is er gebeurt?)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Naomi "Katherine" Grenhold.

    Ik grinnik. 'We doen het maar niet nog eens, want ik wil niet dat dit weer gebeurt en dan ben je het alweer vergeten.' zeg ik dan lachend en kijk hem aan en steun mijn hoofd op een hand en lig op mijn zij.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Elan is neergegaan door teveel alcohol... En weet bijna niks meer.]

    [ bericht aangepast op 15 aug 2012 - 11:25 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Elan Smith
    'Ik zie het aan je ogen,' zeg ik glimlachend. 'Ik zie dat je mij wilt zoenen. En anders, waarom had je het de eerste keer al gedaan?' Ik vond het stiekem wel schattig.

    Naomi "Katherine" Grenhold

    'Ik geef het toe, haha. Je kan gewoon goed zoenen en ja, mijn ogen zijn gewoon ook zo mooi, maar ik weet nog steeds niet of ze nou groen of blauw zijn.' zeg ik dan lachend. 'Maar jij zoende mij eerst en toen zoende ik jou.' zeg ik dan en kijk hem grijnzend aan.

    [ bericht aangepast op 15 aug 2012 - 11:31 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Marten Yusthin Kloster

    Ik haal mijn voeten uit het zwembad en droog ze af. Ik loop naar binnen en ga opzoek naar een telefoon. Ik moet mijn moeder even spreken. Waar kan zo'n ding zijn? Ik til wat dingen op om te kijken of hij daar ligt. Nee, jammer.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Elan Smith
    Ik grinnikte. 'Ik weet dat ik geweldig ben.' Ik kruip omhoog en buig me over Naomi, die nog steeds naast mij op bed ligt. Ik buig steeds dichterbij en net voordat mijn lippen die van haar raken, sluit ik mijn ogen.

    Naomi "Katherine" Grenhold

    Ik verwachtte dit niet, maar als ik zijn lippen weer op de mijne voel sluit ik toch mijn ogen en zoen hem terug. Dan haal ik mijn lippen een klein stukje van de zijne af. 'Weet je zeker dat je dit wilt?' vraag ik dan onzeker.

    [ bericht aangepast op 15 aug 2012 - 11:48 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp