• Rollentopic



    De wereld is overgenomen door Walkers –Zombie’s.
    12 jongeren worden een voor een wakker in een ziekenhuis aan de rant van de stad. De 12 jongeren zijn allemaal van dezelfde school en liggen om dezelfde reden al een half jaar in een coma.- Het busongeluk dat ze kregen onderweg naar het museum.
    Als ze wakker worden is de rest van het ziekenhuis verlaten en niemand heeft enige idee wat er aan de hand is. Het pakeerdek licht vol met lijken en als ze daar doorheen zijn word er al snel duidelijk dat er iets mis is. Niet alleen het ziekenhuis is verlaten, maar heel de stad. Nergens is ook maar een levend mens te ondekken.
    Want behalve de 12 overgebleven jongeren en een handje vol mensen dat ze onderweg tegenkomen bestaat de rest van de wereldbevolking uit mensetende dode mensen.
    [Gebaseerd op de tv-serie]



    Groep jongeren
    -Delisha Eleora Daxton ~Dictionary
    -Alison Love ~jaimyhoi
    -Chloë Jessica Mattews ~Europe
    -Addison Lane ~prisoner
    -Saphire Catastophe Aoife 'Cat' Knight ~bluehope
    -Naomi "Jessica" Micheal ~1DLovertje
    -Anthony Kilian von Monroe ~Lamebrain
    -Aiden Samuel Woods ~HurtedHeart
    -Austin Dylano Brown ~xYOLO16
    -Johan Sinclair ~Feline

    mensen die ze onderweg tegenkomen
    -Leontine 'Leo' Ledford ~CottonCloud
    -Gereverveerd ~Sunbaked
    -Kate Lizzy Skye Woods ~HurtedHeart
    -Lisa Thomas ~BlueHope
    -Jayy Brandon von Monroe ~Lamebrain
    -Aisha Biance Thaler ~Stiles

    de walkers Walkers zijn gewoon dode mensen. zodra je opengehaald of gebeten word door een walker, of zelfs aan een natuurlijk dood sterft verander je in een walker. Walkers kunnen alleen dood zodra hun hersens kapot zijn omdat dat hetgene is wat hun stuurt. Er is niemand die de walkers speelt, omdat walkers dus eigenlijk gewoon dood zijn. Ze kunnen niet denken niets. het enige wat ze doen is proberen te overleven door te eten.
    je bestuurd de walkers dus vanuit je eigen personage.
    en belangrijk is dat walkers worden aangetrokken door Schoten en ze ruiken je. zodra ze mensen zien of ruiken kunnen ze ook harder lopen als je denkt en prakties zelf rennen -als ze al hun benen nog hebben dan.



    Regels
    -GEEN perfecte mensen. iedereen heeft slechte kanten.
    -Spreken met minimaal 4 regels.
    -Enkel je eigen personage besturen.
    -Te lang niet reageren betekend uitschrijving, tenzij je het hebt gemeld.
    -16+ is toegestaan.
    -Als je niet praat in de vorm van je personage gebruik je (){}[].
    -Als je jou profielnaam verandert geef je dat even door aan mij.
    -Ik open het nieuwe topic zodra deze er moet komen. Later wijs ik mensen aan die dit ook mogen.
    -max 2 personages en dan het liefst verspreid over de groepen.
    -Er gaan ook mensen dood in dit verhaal. dit word vooraf besproken. Hou er dus rekening. en degene die niet of nauwelijks reageren gaan als eerste dood natuurlijk.
    -reservering staat bij 24 uur
    -username verandering doorgeven.

    Begin
    De jongeren worden langzaam wakker in het ziekenhuis, of worden wakker gemaakt door de andere. Ze zijn een half jaar in coma geweest en weten dus niet wat er zich allemaal heeft afgespeeld. Het ziekenhuis is verder verlaten.

    [ bericht aangepast op 11 aug 2012 - 17:43 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Johan Sinclair
    'Ik hoorde iets' mompelde ik. 'Laten we gaan kijken' Zonder verder nog te wachten sloop ik de trap op naar boven. Benieuwd wie of wat daar te vinden was.


    26 - 02 - '16

    Naomi "Jessica" Micheal

    Plots begin ik me erg ongemakkelijk te voelen en weet ik zeker dat er hier iets is. 'Hallo, ik ben hier boven!' roep ik dan toch maar, maar nog steeds rustig, terwijl ik dat van binnen helemaal niet ben, maar ik weet haast zeker dat er hier iets is.

    [ bericht aangepast op 12 aug 2012 - 16:03 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Saphire Catastophe Aoife 'Cat' Knight
    Ik loop nog een trap op. Ik keek soms even achter me. Straks stond er zo een ding, dan was ik er geweest. "Hallo." Roep ik nog een keertje en loop gewoon verder. zonder om me heen te kijken of wat dan ook. Ik zag tussen de traptreden door twee voeten, volgens mij van een gewoon mens. "Ik sta hier." Zeg ik wat luider, maar zeker niet schreeuwend


    We've lived in the shadows for far too long.

    [Ben ik weer. ;3 sorry ik wilde eerder online komen maar mijn kater was het daar niet mee eens ;x heb ik wel gemist en waar is iedereen?]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    [Alison, Saphire en Johan zijn naar overlevende zoeken. ^^ that's all. ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Johan Sinclair
    Ik liep nog verder naar boven en zag een meisje staan. 'Gaat het een beetje?' vroeg ik vriendelijk. Vervolgens stak ik m'n hand uit. 'Ik ben Johan' Ik glimlachte.


    26 - 02 - '16

    Naomi "Jessica" Micheal

    'Naomi. En ja het gaat prima' zeg ik dan glimlachend. En kijk weer naar boven waar nu het licht wel weer aan is. 'Raar.' zeg ik dan hardop, ook het gevoel dat ik bekeken werd was nu weg en ik glimlacht blij. 'Laten we maar snel weggaan hier.' zeg ik dan tegen de jongen Johan. 'Er was hier volgensmij iets wat ik niet graag wil tegenkomen en wat me de rillingen gaf.' zeg ik dan terwijl er weer een rilling over mijn rug loopt.

    [ bericht aangepast op 12 aug 2012 - 18:17 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Johan Sinclair

    'Er was hier volgens mij iets dat ik niet wil tegenkomen' zei Naomi zacht. Het was een leuk meisje om te zien en ze leek me dan ook erg aardig. Ik knikte en volgde haar naar beneden de trap af naar Saphire.

    [Ik moet zo naar de kerk, zo geen zin in. Ugh]

    [ bericht aangepast op 12 aug 2012 - 18:16 ]


    26 - 02 - '16

    Naomi "Jessica" Micheal

    'Waarom is alles zo uitgestorven hier?' vraag ik dan aan de jongen terwijl ik rondkijk. 'Ik vind het maar creepy, ik heb behalve jouw nog geen een levend persoon gezien.' zeg ik dan denkend aan de gang met de lijken en weer liep er een rilling over mijn lichaam.

    [Kerk?]

    [ bericht aangepast op 12 aug 2012 - 18:21 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Johan Sinclair
    'Ik heb werkelijk geen idee. Ik werd wakker en toen was alles al zo. Ik heb ook geen idee wat de datum is eigenlijk. Saphire is er ook nog en nog wat mensen geloof ik. De rest is allemaal dood aan een af andere.. het lijkt wel een plaag of zo' Ik huiverde ook even. 'Ik heb een tijdje geleden nog een hele menigte neer geknald die zich zat op te dringen bij een van de deuren'


    26 - 02 - '16

    [Yep. Om kwart voor moet ik weg]


    26 - 02 - '16

    Naomi "Jessica" Micheal

    'Neerknallen, klinkt heftig, dit lijkt wel een videogame of zoiets.' zeg ik dan en kijk weer naar boven waar nu weer het licht is uitgevallen en nu ook op de verdieping waar we eerst stonden. 'Euuh Johan.' ik pak hem bij zijn bovenarm zodat hij stopt met lopen en wijs naar boven en alweer heb ik dat gevoel van net, dat we bekeken worden. 'Dit kan niks goed betekenen toch?' vraag ik dan, maar nog steeds niet bang.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Johan Sinclair
    'Jep. Net als in een video game' zei ik lichtelijk trots. Mijn oog viel even op de bovenverdieping waarvan het licht ineens uit was. Ik werd bij m'n arm gepakt.
    'Dit lijkt me niet bepaald goed' mompelde ik peinzend. 'Kom op, we gaan snel verder en voor de zekerheid heb ik een wapen' Ik klopte kalmeren op haar schouder en liep vervolgens rustig verder.


    26 - 02 - '16

    Naomi "Jessica" Micheal

    Ik knik en loop met hem mee tot we onder zijn en nog steeds heb ik geen mens gezien. 'Waar zitten de andere dan? Ik wat voor kamer?' vraag ik dan toch maar en ga naast hem lopen en kijk hem aan.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Johan Sinclair
    'Saphire?' riep ik vragend. Ik wachte even en stopte met lopen. 'Hier beneden is een zombie vrije kamer met eten' zei ik. Ik bleef even op antwoord wachten. 'Saphire?!'


    26 - 02 - '16