• Rollentopic



    De wereld is overgenomen door Walkers –Zombie’s.
    12 jongeren worden een voor een wakker in een ziekenhuis aan de rant van de stad. De 12 jongeren zijn allemaal van dezelfde school en liggen om dezelfde reden al een half jaar in een coma.- Het busongeluk dat ze kregen onderweg naar het museum.
    Als ze wakker worden is de rest van het ziekenhuis verlaten en niemand heeft enige idee wat er aan de hand is. Het pakeerdek licht vol met lijken en als ze daar doorheen zijn word er al snel duidelijk dat er iets mis is. Niet alleen het ziekenhuis is verlaten, maar heel de stad. Nergens is ook maar een levend mens te ondekken.
    Want behalve de 12 overgebleven jongeren en een handje vol mensen dat ze onderweg tegenkomen bestaat de rest van de wereldbevolking uit mensetende dode mensen.
    [Gebaseerd op de tv-serie]



    Groep jongeren
    -Delisha Eleora Daxton ~Dictionary
    -Alison Love ~jaimyhoi
    -Chloë Jessica Mattews ~Europe
    -Addison Lane ~prisoner
    -Saphire Catastophe Aoife 'Cat' Knight ~bluehope
    -Naomi "Jessica" Micheal ~1DLovertje
    -Anthony Kilian von Monroe ~Lamebrain
    -Aiden Samuel Woods ~HurtedHeart
    -Austin Dylano Brown ~xYOLO16
    -Johan Sinclair ~Feline

    mensen die ze onderweg tegenkomen
    -Leontine 'Leo' Ledford ~CottonCloud
    -Gereverveerd ~Sunbaked
    -Kate Lizzy Skye Woods ~HurtedHeart
    -Lisa Thomas ~BlueHope
    -Jayy Brandon von Monroe ~Lamebrain
    -Aisha Biance Thaler ~Stiles

    de walkers Walkers zijn gewoon dode mensen. zodra je opengehaald of gebeten word door een walker, of zelfs aan een natuurlijk dood sterft verander je in een walker. Walkers kunnen alleen dood zodra hun hersens kapot zijn omdat dat hetgene is wat hun stuurt. Er is niemand die de walkers speelt, omdat walkers dus eigenlijk gewoon dood zijn. Ze kunnen niet denken niets. het enige wat ze doen is proberen te overleven door te eten.
    je bestuurd de walkers dus vanuit je eigen personage.
    en belangrijk is dat walkers worden aangetrokken door Schoten en ze ruiken je. zodra ze mensen zien of ruiken kunnen ze ook harder lopen als je denkt en prakties zelf rennen -als ze al hun benen nog hebben dan.



    Regels
    -GEEN perfecte mensen. iedereen heeft slechte kanten.
    -Spreken met minimaal 4 regels.
    -Enkel je eigen personage besturen.
    -Te lang niet reageren betekend uitschrijving, tenzij je het hebt gemeld.
    -16+ is toegestaan.
    -Als je niet praat in de vorm van je personage gebruik je (){}[].
    -Als je jou profielnaam verandert geef je dat even door aan mij.
    -Ik open het nieuwe topic zodra deze er moet komen. Later wijs ik mensen aan die dit ook mogen.
    -max 2 personages en dan het liefst verspreid over de groepen.
    -Er gaan ook mensen dood in dit verhaal. dit word vooraf besproken. Hou er dus rekening. en degene die niet of nauwelijks reageren gaan als eerste dood natuurlijk.
    -reservering staat bij 24 uur
    -username verandering doorgeven.

    Begin
    De jongeren worden langzaam wakker in het ziekenhuis, of worden wakker gemaakt door de andere. Ze zijn een half jaar in coma geweest en weten dus niet wat er zich allemaal heeft afgespeeld. Het ziekenhuis is verder verlaten.

    [ bericht aangepast op 11 aug 2012 - 17:43 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Jayy Brandon van Monroe
    'Dat weten we niet.' Geef ik eerlijk toe. 'Maar weetje waar je ouders en broer naartoe gingen?' probeerde ik. Ik wilde nog niet meteen opgeven, dat deed ik immers ook niet bij Anthony. Dit ik binnenkort maar echt weer eens moest gaan zoeken in dat ziekenhuis. 'En zolang je naar ons luisterd en dus bij die zieke mensen uit de buurt blijft. gebeurt je niets.' beloofd ik haar met een glimlach.

    [ bericht aangepast op 11 aug 2012 - 18:13 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Lisa Thomas
    Ik knikte vrolijk. "Mijn vader ging terug naar ze werk. De zieke mensen helpen en mijn moeder ging met hem mee, omdat hij ietsw nodig had. Umh.... jur...juri...juridhulp of zoiets." Zei ik verward. "Mijn broer ging naar Hallen Avenue. Hij zei dat zijn vriendin in nood was. Iets over enge mensen. Volgens mij zijn de enge mensen de zieke mensen." Zeg ik en kijk even om me heen. "Waar is jouw familie?" Vroeg ik aan Jayy en keek even naar het meisje. "En de jouwe? Jij bent ook nog niet zo oud."


    We've lived in the shadows for far too long.

    [Ben er weer :3

    En Savster, je zei dat we in de kamer stonden bij een meisje en jongen. Maar er stonden sowieso al twee jongens, en een meisje, maar je zei ook dat we terug waren bij de groep... Dus? Wat is het? :Y)]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    (ik had de derde jongen niet in de gaten -.- Ik moet beter opletten.)


    We've lived in the shadows for far too long.

    [ik bedenk me net, dat als Aiden, Lisa heeft achtergelaten in de supermarkt ze daar al een half jaar moet zitten, want iedereen in het ziekenhuis licht daar vanwege een busongeluk en licht al een half jaar in coma..]

    Jayy Brandon von monroe
    'Wat deed jou papa voor werk dan?' vraag ik meteen, want asl hij zieken mensen helpt voor zijn werk, moest die wel dokter ofzo zijn.
    En toen vroeg ze waar mijn familie was en die van Kate. Ik zuchte even. 'Mijn ouders hebben allebei ook de ziekte gekregen en mijn broer licht in het ziekenhuis.' geef ik antwoord op haar vraag.

    [ bericht aangepast op 11 aug 2012 - 18:30 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    [Nee er staan nu toch 3 jongens in die kamer? Aiden, Antohny en Johan.. ? of is dat niet de kaemr die jullie bedoellen want dan heb ik wat gemist dnek ik]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    (Maar aiden is niet Lisa's broer ^^ En ik ga even eten. En ja, drie jongens, ik moet beter opletten)

    Lisa Thomas
    Ik knik weer. "Mijn vader werkt daar, hij is een dokter. Hij helpt heel graag mensen." Zeg ik blij. Ik was trost op mijn vader en ik hoop hij ook op mij. Ik was ook trots op mijn moeder wamt die hielp slechte mensen de gevangenis in. "We kunnen naar mijn vader, hij weet vast waar jouw broer ligt. Hij kent heel veel van de zieke mensen." Ik spring blij op en loop naar de deur. "Kom, dan gaan we je broer halen."

    [ bericht aangepast op 11 aug 2012 - 18:27 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    [grapje, aiden is kate haa broer, mijn fout en eetsmakelijk ;3]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Anthony Kilian von Monroe
    Saphira kwam met een bloedgang uit de luchtkoker vallen en verbaast keek ik van haar naar de koker. 'Kon dat niet met iets meer respect?' grijnsde ik bij het zien van de nu kapote luchtkoker en ik schudden mijn hoofd. 'En Alison, als je nu springt val je zacht he.' voeg ik er grinnikend aantoe.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Kate Lizzy Skye Woods
    Ik kijk haar ontzet aan. 'Als we naar het ziekenhuis gaan moeten we betere spullen hebben.' Zeg ik serieus. 'Mijn broer zit daar ook. Mijn moeder is overleden ik heb het met mijn eigen ogen gezien en mijn vader is buiten de stad.' Zeg ik dan over mijn familie. Ik kijk ze dan weer aan. 'We kunnen trouwens beter naar mijn huis gaan. Ik heb eten voor meer dan een jaar met ratsoen en een wapenarsenaal.' Zeg ik tegen Jayy. 'Ik ben Kate trouwens.' Zeg ik vriendelijk en ik tover een glimlach op mijn lippen.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Jayy Brandon van Monroe
    Ik vroeg me af hoe een meisje van schatting niet ouder als 12 aan een wapenarsenaal kwam. erg ligisch leek het me namelijk niet, toch besloot ik dat het mischien wel better was. ik haalde mijn hakbel nog uit de kelder en we konden gaan. voor de zekkerheid lechde ik een briefje neer voor Jayy mocht die hier mischien eerder zijn als wij bij hem. en pakte mijn rugtas.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Alison Love
    Ik kijk achter me en zie de zombie niet meer, ik weet wel dat die snel kunnen gaan. Ineens valt Saphire naar beneden. En bijna val ik erachter aan. Anthony zegt wat tegen me en ik moet er om lachen. 'Vang me alsjeblieft op,' zeg ik tegen Anthony. En ik wacht heel even voor ik mezelf laat vallen. Eigenlijk heb ik nu best veel vertrouwen in hem, maar ja. Als je met z'n alle in een ziekenhuis vast zit vol met zombie's ga je dat vanzelf wel doen. En dan laat ik mezelf vallen.

    [ bericht aangepast op 11 aug 2012 - 19:14 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [@Lamebrain, ik moet toch echt even zeggen.

    Je hebt een awesome username \^^/ ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Johan Sinclair
    Ik keek even naar het meisje dat was binnengekomen. Ik knabbelde nog wat op de laatste stukjes donut en ijsbeerde wat door de kamer. In de hoop op een briljant idee te komen dat iedereen zou overdonderen.


    26 - 02 - '16

    [Hahah @Jaimyhoi Dankje! =D Ik wilde erst walker doen, maar dat klonk zo saai, ;c
    maa ik ga naar mijn oma haar verjaardag en daarna uit. ben er morgen weer ;3]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''