• Rollentopic



    De wereld is overgenomen door Walkers –Zombie’s.
    12 jongeren worden een voor een wakker in een ziekenhuis aan de rant van de stad. De 12 jongeren zijn allemaal van dezelfde school en liggen om dezelfde reden al een half jaar in een coma.- Het busongeluk dat ze kregen onderweg naar het museum.
    Als ze wakker worden is de rest van het ziekenhuis verlaten en niemand heeft enige idee wat er aan de hand is. Het pakeerdek licht vol met lijken en als ze daar doorheen zijn word er al snel duidelijk dat er iets mis is. Niet alleen het ziekenhuis is verlaten, maar heel de stad. Nergens is ook maar een levend mens te ondekken.
    Want behalve de 12 overgebleven jongeren en een handje vol mensen dat ze onderweg tegenkomen bestaat de rest van de wereldbevolking uit mensetende dode mensen.
    [Gebaseerd op de tv-serie]



    Groep jongeren
    -Delisha Eleora Daxton ~Dictionary
    -Alison Love ~jaimyhoi
    -Chloë Jessica Mattews ~Europe
    -Addison Lane ~prisoner
    -Saphire Catastophe Aoife 'Cat' Knight ~bluehope
    -Naomi "Jessica" Micheal ~1DLovertje
    -Anthony Kilian von Monroe ~Lamebrain
    -Aiden Samuel Woods ~HurtedHeart
    -Austin Dylano Brown ~xYOLO16
    -Johan Sinclair ~Feline

    mensen die ze onderweg tegenkomen
    -Leontine 'Leo' Ledford ~CottonCloud
    -Gereverveerd ~Sunbaked
    -Kate Lizzy Skye Woods ~HurtedHeart
    -Lisa Thomas ~BlueHope
    -Jayy Brandon von Monroe ~Lamebrain
    -Aisha Biance Thaler ~Stiles

    de walkers Walkers zijn gewoon dode mensen. zodra je opengehaald of gebeten word door een walker, of zelfs aan een natuurlijk dood sterft verander je in een walker. Walkers kunnen alleen dood zodra hun hersens kapot zijn omdat dat hetgene is wat hun stuurt. Er is niemand die de walkers speelt, omdat walkers dus eigenlijk gewoon dood zijn. Ze kunnen niet denken niets. het enige wat ze doen is proberen te overleven door te eten.
    je bestuurd de walkers dus vanuit je eigen personage.
    en belangrijk is dat walkers worden aangetrokken door Schoten en ze ruiken je. zodra ze mensen zien of ruiken kunnen ze ook harder lopen als je denkt en prakties zelf rennen -als ze al hun benen nog hebben dan.



    Regels
    -GEEN perfecte mensen. iedereen heeft slechte kanten.
    -Spreken met minimaal 4 regels.
    -Enkel je eigen personage besturen.
    -Te lang niet reageren betekend uitschrijving, tenzij je het hebt gemeld.
    -16+ is toegestaan.
    -Als je niet praat in de vorm van je personage gebruik je (){}[].
    -Als je jou profielnaam verandert geef je dat even door aan mij.
    -Ik open het nieuwe topic zodra deze er moet komen. Later wijs ik mensen aan die dit ook mogen.
    -max 2 personages en dan het liefst verspreid over de groepen.
    -Er gaan ook mensen dood in dit verhaal. dit word vooraf besproken. Hou er dus rekening. en degene die niet of nauwelijks reageren gaan als eerste dood natuurlijk.
    -reservering staat bij 24 uur
    -username verandering doorgeven.

    Begin
    De jongeren worden langzaam wakker in het ziekenhuis, of worden wakker gemaakt door de andere. Ze zijn een half jaar in coma geweest en weten dus niet wat er zich allemaal heeft afgespeeld. Het ziekenhuis is verder verlaten.

    [ bericht aangepast op 11 aug 2012 - 17:43 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    BlueHope schreef:
    (Naomi kan gewoon naar de rest in het ziekenhuis komen, want iedereen van de groep jongeren zit daar^^)


    [Waar in het ziekenhuis, haha!]

    Naomi "Jessica" Micheal

    Langzaam open ik mijn ogen en kijk rond. Waar ben ik?! Al snel herken ik dat ik in een ziekenhuis ben en stap ik uit het bed en kijk rond. Dit ziekenhuis gaf me de rillingen, het ziet er zo oud en verlaten uit. Ik stap de gang op en schrik van wat ik daar aantref, doden, te veel, de stank die me tegemoet komt zorgt ervoor dat ik een misselijkmakend gevoel krijg en al snel knijp ik mijn neus dicht en loop snel door de gangen opzoek naar nog iets of iemand levend en probeer zo weinig mogelijk naar de lijken te kijken.

    [ bericht aangepast op 12 aug 2012 - 15:03 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Johan Sinclair

    Ik ijsbeerde nog wat door de kamer en besloot vervolgens naar de wc te gaan omdat ik wel erg nodig moest. Zonder toestemming te vragen verliet ik de kamer en ging op zoek naar een wc.


    26 - 02 - '16

    Alison Love
    Ik laat mezelf vallen en kom dan hard op de grond terecht. 'En bedankt Anthony,' zeg ik dan. Maar ik zie dat hij niet aan het opletten is. Waarschijnlijk heeft hij me nieteens gehoord toen ik het vroeg. Ik sta op en wrijf pijnlijk over mijn kont. Dan zie ik een jongen ineens de kamer uitlopen. Hij was hier niet toen ik weg ging? Ik stap de gang op en zie hem een kant uitlopen. Wat gaat hij doen? Wil hij dood? Ik laat hem zijn gang gaan, oke, hij moet het zelf weten. 'Iemand die mee wilt gaan om te kijken of er nog meer mensen in her gebouw zijn? Op een andere verdieping?' vraag ik dan.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:
    Alison Love
    Ik laat mezelf vallen en kom dan hard op de grond terecht. 'En bedankt Anthony,' zeg ik dan. Maar ik zie dat hij niet aan het opletten is. Waarschijnlijk heeft hij me nieteens gehoord toen ik het vroeg. Ik sta op en wrijf pijnlijk over mijn kont. Dan zie ik een jongen ineens de kamer uitlopen. Hij was hier niet toen ik weg ging? Ik stap de gang op en zie hem een kant uitlopen. Wat gaat hij doen? Wil hij dood? Ik laat hem zijn gang gaan, oke, hij moet het zelf weten. 'Iemand die mee wilt gaan om te kijken of er nog meer mensen in her gebouw zijn? Op een andere verdieping?' vraag ik dan.


    [En dan vinden jullie Naomi ;)]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Johan Sinclair

    Eindelijk had ik een wc gevonden. Ik maakte gebruik van de sanitaire voorzieningen en dacht na over het feit dat ik het gebouw wel zombie vrij zou kunnen maken. Ik verliet de wc en zocht in voorraad hokken naar een voorwerp dat als wapen kon dienen.


    26 - 02 - '16

    Saphire Catastophe Aoife 'Cat' Knight
    Ik zet een paar stappen vooruit. "Ik ga wel mee, jij ging ook met mij mee." zij ik en loop vast naar de deur. "Maar we gaan wel naar boven, dat lijkt me het slimst voor nu." zeg ik bedenkelijk. Ik kon het mis hebben, maar ja. Ik was te koppig om nu naar beneden te gaan. "Zeg het maar. en als je echt naar beneden wil ga ik ook wel mee."


    We've lived in the shadows for far too long.

    Alison Love
    Saphire stemt ermee in om mee te gaan. Ik knik glimlachend. 'Ik had zelf ook al het idee om boven te beginnen, op etage 3.' niemand anders reageert erop. 'Jongens, wij gaan op zoek naar anderen, ik hoop dat jullie hier blijven, of dat we jullie in iedergeval weer kunnen vinden.' zeg ik dan. Er kan namelijk iemand dood gaan besef ik me. 'Take care.' mompel ik. Dan pak ik een ijzeren staaf en een schaar mee. Ik geef de schaar aan Saphire. 'Weten we het zeker?' vraag ik aan haar. En ik kijk de gang in, niemand. Dan loop ik de gang op en sla rechts af, richting het trappenhuis.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Saphire Catastophe Aoife 'Cat' Knight
    Ik zucht even en pak mijn stok goed vast. "Tot later." Zeg ik. ik hoopte at het ook tot later zou zijn. Want ik wou iedereen nog wel zien. Ik loop stilletjes achter alison aan. Ik moest toegeven, ik was doodsbang, maar wou het niet laten merken. ik loop voorzichtig de trap op en haal diep adem. "Ïs daar iemand?" Schreeuw ik en kijk even naar beneden voor de zekerheid. Die dingen konden overal zijn. Maar ook overlevende. "Ik hoop dat er nog meer mensen hier zijn."


    We've lived in the shadows for far too long.

    Naomi "Jessica" Micheal

    Nog steeds loop ik door de gangen met nog steeds mijn neus dicht. Ik heb zo het gevoel dat ik bekeken word, maar negeer dat en loop stug door, al snel kom ik bij het trappenhuis, maar twijfel of ik omhoog of omlaag moet gaan, ik weet niet wat ik daar zal aantreffen, maar veel erger dan dit kan het niet, toch? Vraag ik mezelf af.

    [ bericht aangepast op 12 aug 2012 - 15:22 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Johan Sinclair

    Ik vond een wapen en besloot richting het trappenhuis te gaan om naar levenden te zoeken.


    26 - 02 - '16

    Alison Love
    Ineens hoor ik voetstappen achter ons. Ik draai me om met mijn ijzeren staaf gereed. Dan zie ik dat het de jongen is die weggelopen was zojuist. Hij heeft een wapen. 'Wat kom je doen? Vraag ik dan aan hem. 'Ga je een uitweg zoeken? Of helpen ons te zoeken naar overlevenden?' dan realiseer ik me dat Saphire schreeuwde. 'Saph, zombie's komen af op geluid. En ze kunnen snel zijn. Dis niet meer te hard roepen oke?' Vraag ik dan aan haar.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Johan Sinclair
    'Ik wil dit gebouw zombie vrij maken' zei ik met een grijns. Met m'n gevonden wapen (een ijzeren staaf) ik wat op mijn hand. 'En naar overlevenden zoeken natuurlijk' vervolgde ik.

    [ bericht aangepast op 12 aug 2012 - 15:32 ]


    26 - 02 - '16

    Saphire Catastophe Aoife 'Cat' Knight
    Ik zucht. "Ik ga het ook niet riskeren dat ik straks helemaal naar boven loop en daar niemand is." Zeg ik. "Ik denk dat ik boven ons iets hoor." Zeg ik zacht en probeer te luisteren. "Is het een mens?" Ik vond het minder dat je aan de voetstappen niet kon horen wat het was. "Er is wel iets."


    We've lived in the shadows for far too long.

    Naomi "Jessica" Micheal

    Ik hoor stemmen onder me, maar vertrouw het niet, nog steeds heb ik het gevoel dat ik bekeken word, maar probeer het gevoel nog steeds te negeren. Boven of Onder, ik blijf het me afvragen. Ik zie dat het ligt op de verdieping boven me uitvalt wat me de rillingen bezorgd. 'Hallo.' zeg ik dan met een stem waar geen spoortje angst is in te vinden, maar toch ben ik wel een beetje bang voor wat er misschien boven me is of wel achter me.

    [ bericht aangepast op 12 aug 2012 - 15:40 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Saphire Catastophe Aoife 'Cat' Knight
    "Hallo." hoor ik dit keer en krijg een glimlach op mijn gezicht. "Er leeft iemand. Er is daar iemand. we zijn hier." Riep ik terug en zette een paar stappen omhoog. "Ik ben Saphire of de meeste noemen me Cat." Zeg ik voorzichtig. Ik loop nog steeds en als ik op de volgende verdieping sta blijf ik dood stil staan. Er zijn geen walkers. Gelukkig. Ik haalde diep adem. Er bestond ook nog echt een kans dat ik dit ging overleven.

    [ bericht aangepast op 12 aug 2012 - 15:41 ]


    We've lived in the shadows for far too long.