• Sterrenregen in Augustus

    Even van een site afgeplukt
    De sterren komen van de Perseïdenzwerm. Het hoogtepunt is rond 12 augustus. Dan kun je er, als het een beetje helder is, elke minuut een vallende ster zien. Dit is vooral in de nacht van 11/12 en 12/13 augustus tussen 2 en 6 uur ’s nachts


    Hoewel het momenteel bewolkt is hier hoop ik toch nog dat het hier te zien is !
    Vrienden van me hebben er al wel een paar gezien, lucky bastards !! XD


    Credendo Vides

    *gaat even naar buiten*


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ik kijk nu nog een film, leg straks een matras buiten zodat ik naar boven kan kijken, oordopjes in en ik kan er weer een tijdje mee door ^^


    Credendo Vides

    Ik heb er al vijf gezien (: Maar mijn gat begon koud te krijgen, ik zal binnen een uurtje weer eens gaan kijken.


    Olive

    ... Ik geef het toe; ik ben nu te lui om uit bed te gaan en naar buiten te lopen.
    Ook heb ik geen zin om mijn hoofd op te tillen en naar buiten te staren.
    Shame on me. :W

    Ik lig net lekker in bed. :/

    [ bericht aangepast op 13 aug 2012 - 2:12 ]


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Kig nu lekker op het dakterras met een matras
    Heb er in ong. 5 min 11 voorbij zien komen.
    Edit: mijn teller staat nu op 18 in 15 minuten ^^
    Mooi verjaardagscadeau dit ^^


    Credendo Vides

    Ben naar binnen gegaan door een mug maar heb er in totaal 10 gezien


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Daarstraks mijn broertje wakker gemaakt en we hebben er beiden in totaal vijftien gezien waar we zeker van zijn, waarvan drie echt supermooi waren.
    Lekker in de tuin gelegen; vond onze hond totaal niet erg, die ging supervrolijk in de tuin spelen!

    [ bericht aangepast op 13 aug 2012 - 3:35 ]


    To love another person is to see the face of God. - Victor Hugo

    Na anderhalf uur intensief in het pikdonker naar de lucht gekeken te hebben, heb ik er ongeveer 45 gezien ! echt vet mooi !!


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    Na anderhalf uur intensief in het pikdonker naar de lucht gekeken te hebben, heb ik er ongeveer 45 gezien ! echt vet mooi !!

    Ya're so lucky!
    Jammer genoeg was het hier nooit helemaal donker en word het al weer langzaam licht!
    Happy birthday, by the way!


    To love another person is to see the face of God. - Victor Hugo

    DreamerN schreef:
    Na anderhalf uur intensief in het pikdonker naar de lucht gekeken te hebben, heb ik er ongeveer 45 gezien ! echt vet mooi !!

    Pietzak! Ik wilde om 3 uur naar buiten gaan,maar ben de tijd uit het oog verloren. :/


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Ik heb er 36 gezien (:

    [ bericht aangepast op 13 aug 2012 - 10:43 ]


    Olive

    Ik wou ook gaan kijken, maar was pas om 5 uur wakker geworden, toen het al schemer was.

    Ik zit in Frankrijk ,dus hier is het elke avond heel helder. Ik kon al heel wat zien om 11 uur :'D. Waaronder 1 hele grote dat net vuur was. En het gaat door tot 23 augustus :Y)


    Shoganai i ne~

    Ik heb er gisteravond een paar gezien, heel mooi. (: