• Er zijn in verschillende landen vreemde mensen gevonden ,met een speciaale gave.De gave om vuur te laten verschijne,de aarde ander je voeten te kunnen verdwijnen,tsunamies te laten verschijnen in wateren of in een dier te veranderen en veel meer .Sommige mensen vonden hen monsters of vreemd tuig dat rondliep en dienden klachten in,ze hadden ,maar besloten ze te arresteren en ergens te dumpen waar ze er geen last meer zouden van hebben.Het zwarte woud.Mensen zeiden dat die plaats vervloek en betoverd is,dat en heksen en monsters leven.Maar is dat wel zo? En zouden die mensen met speciaale gaven kunnen overleven daar? We zullen zien.







    Regels
    - Speel niet voor een ander.
    - Uiterlijk van beroemdheden is toegestaan, maar de naam en het karakter mogen niet hetzelfde zijn als die van de beroemdheid.
    - Als je een tijdje afwezig bent, meldt het dan aan een van ons (:
    - Je mag twee rollen invullen, ik houd rekening met de mensen die twee rollen hebben, dat die niet bij elkaar op de kamer komen.
    - Ruzie tussen de karakters mag gemaakt worden, maar houdt het gezellig tussen de users.
    - Schelden en 16+ mag
    -als je iets wil zeggen tegen andere users en het is niet voor de rpg zet dat dan tussen haakjes ( { [




    Wil je meedoen in deze RPG ? dan moet je eerst iets doen.


    iemand met speciaale have :
    -kies 1 of 2 dieren waar je,je kunt in veranderen.
    -of je hebt als have ijs,vuur,aarde,wind,elektriciteit,water,metaal,andere...



    Naam:
    leeftijd:
    uiterlijk (liefst foto):
    Karakter:
    Familie:
    Gave: (Kracht/dier):
    extra:

    Meisjes

    1)Kaylee McCarty PainEnds (voor 4 weken op reis)
    2)Fertilis Natura Nyan
    3)louize nuitpourtoujour annickemiek
    4)
    5)Feline Mátia CatEyes
    *6)Angel Adams JustMx1D
    *7)Lyra Klingston Lovelydemon
    *8)July Jones Beliebery
    *9)Stacy dracoluvvv
    *10)Melody Sky Henderson RememberYoux
    *11)Mikayla Garcia ceasar
    *12)Amare annickemiek
    13)Aqua
    14)Alati
    15)Delilah Hayden Scooter


    Jongens
    1)Matheo Jozephs Nyan
    2)Gereserveerd voor WillNotLearn
    3)Khalid Khan OHMYVAZAPNIN
    4)Liam Cole Jackson RememberYoux
    5)Stephan Yvain Lovelydemon
    6)Ardens Vita Nyan
    7)Samuel "Sam" Nick Jones PainEnds

    [ bericht aangepast op 22 aug 2012 - 14:53 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Angel
    Na een hele tijd stil te zijn geweest liep ik naar de appelboom. Niet lettend op de andere. Ik had de hele dag nog niks gegeten. Ik plukt er 1 uit en ging tegen de boom aan zitten. Ik staarde naar de lucht. Er waren een paar wolken maar verder ook niet. Met wat water plukte ik nog een appel maar bij deze trok ik het sap eruit. Appelsap. Ik dronk het op. Er lag wat gras en een klein bloemetje. Ik pakte ze en maakt er een ketting van. Ik liep naar Ardens en deed die om zijn nek.

    [ bericht aangepast op 22 aug 2012 - 14:35 ]


    Do what people say you can't.

    PainEnds schreef:
    [@truefriendx, ben jij Belgisch?]


    ja wrm??


    Remember who the real enemy is ~ Finnick Odair

    Delilah Hayden Scooter

    'Mooi' fluisterde ik en ik liep naar Ardens. Ik pakte de ketting af en liep weer weg.

    [Dat deed mijn zusje bij mij, ik heb een keimooie ketting van een klokje, komt mijn zusje van 5 aan, pakt hem en loopt weer verder. Dat is gewoon eng]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    truefriendx schreef:
    (...)

    ja wrm??


    [Ik zie het aan hoe je typt. Niet gemeen bedoeld, ik ben kwart buitenlands en Belgisch klinkt zo raar ;p]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Aqua

    Hij zei dat het allemaal een beetje teveel was. Begrijpend knikte ik en zette me naast hem neer. "Het is de eerste keer dat ik verliefd ben" zei ik, "ik wil je beter leren kennen, je lijkt me een aardige nimph!"


    Remember who the real enemy is ~ Finnick Odair

    PainEnds schreef:
    (...)

    [Ik zie het aan hoe je typt. Niet gemeen bedoeld, ik ben kwart buitenlands en Belgisch klinkt zo raar ;p]


    (ah ja das niet erg! Nyan en ik spreken echt dialect! West-Vlaams!)


    Remember who the real enemy is ~ Finnick Odair

    truefriendx schreef:
    (...)

    (ah ja das niet erg! Nyan en ik spreken echt dialect! West-Vlaams!)


    [Misschien hoor je aan mijn naam uit welk land ik oorspronkelijk kom ;p Brookelle]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Nyan schreef:
    (...)

    (ik en truefriend zijn belgisch ze is mijn bffje ^^ )


    ( ja saar bffje!!! love you!!)


    Remember who the real enemy is ~ Finnick Odair

    [Nu niet van dat kleffe gedoe gaan doen, daarvan moet ik kotsen. Ik heb een hekel aan meisjes die zo doen. Als ze nou voor een deel gestoord waren, oke, maar gewoon neutraal? Urgh. Echte meisje-meisjes]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    PainEnds schreef:
    [Nu niet van dat kleffe gedoe gaan doen, daarvan moet ik kotsen. Ik heb een hekel aan meisjes die zo doen. Als ze nou voor een deel gestoord waren, oke, maar gewoon neutraal? Urgh. Echte meisje-meisjes]


    (srry!! we gaan gewoon verder met deze RPG)


    Remember who the real enemy is ~ Finnick Odair

    truefriendx schreef:
    (...)

    (srry!! we gaan gewoon verder met deze RPG)


    (jep sorry :3 )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Aqua

    Ik wou echt dat de nimph me graag had en me leerde kennen, want ik moest zowieso van dit gevoel vanaf!


    Remember who the real enemy is ~ Finnick Odair

    {sorry was ff weg. hehe stomme youtube maar nu ben ik er weer =)|| man ik moet ophouden met verslaafd zijn aan die smiley||}


    Do what people say you can't.

    ( Topic 9 )
    Verlend
    Ze knikte en zette zich naast me neer. "Het is de eerste keer dat ik verliefd ben" zei ze "ik wil je beter leren kennen, je lijkt me een aardige nimph."zei ze daarna.Een spottend lachje veriliet mijn mond"Ik moest mijn broer vermoorden uiteindelijk heeft iemand anders heeft het dan gedaan omdat ze me gevangen hadden"zei ik en hield mijn handen omhoog om de handboeien te tonen."ik heb bijna iemand levend verbrand en mijn broer laten verdringen."zei ik daarna met een zucht.

    [ bericht aangepast op 22 aug 2012 - 15:00 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Aqua

    Verlend vertelde me dat hij iemand bijna levend verbrand had en zijn broer heeft laten verdrinken. Ik keek hem aan en zei:"Ik moet mensen en andere wezens vermoorden als opdracht van Medusa ! Maar eigenlijk diep vanbinnen wil ik dit niet! Ik heb Ardens vermoord en besef dat het fout is, maar anders ging ik zelf dood door de heksen. Dus wees alsjeblieft niet boos op me!" Ik begon luid te huilen.


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    Remember who the real enemy is ~ Finnick Odair