• Er zijn in verschillende landen vreemde mensen gevonden ,met een speciaale gave.De gave om vuur te laten verschijne,de aarde ander je voeten te kunnen verdwijnen,tsunamies te laten verschijnen in wateren of in een dier te veranderen en veel meer .Sommige mensen vonden hen monsters of vreemd tuig dat rondliep en dienden klachten in,ze hadden ,maar besloten ze te arresteren en ergens te dumpen waar ze er geen last meer zouden van hebben.Het zwarte woud.Mensen zeiden dat die plaats vervloek en betoverd is,dat en heksen en monsters leven.Maar is dat wel zo? En zouden die mensen met speciaale gaven kunnen overleven daar? We zullen zien.







    Regels
    - Speel niet voor een ander.
    - Uiterlijk van beroemdheden is toegestaan, maar de naam en het karakter mogen niet hetzelfde zijn als die van de beroemdheid.
    - Als je een tijdje afwezig bent, meldt het dan aan een van ons (:
    - Je mag twee rollen invullen, ik houd rekening met de mensen die twee rollen hebben, dat die niet bij elkaar op de kamer komen.
    - Ruzie tussen de karakters mag gemaakt worden, maar houdt het gezellig tussen de users.
    - Schelden en 16+ mag
    -als je iets wil zeggen tegen andere users en het is niet voor de rpg zet dat dan tussen haakjes ( { [




    Wil je meedoen in deze RPG ? dan moet je eerst iets doen.


    iemand met speciaale have :
    -kies 1 of 2 dieren waar je,je kunt in veranderen.
    -of je hebt als have ijs,vuur,aarde,wind,elektriciteit,water,metaal,andere...



    Naam:
    leeftijd:
    uiterlijk (liefst foto):
    Karakter:
    Familie:
    Gave: (Kracht/dier):
    extra:

    Meisjes

    1)Kaylee McCarty PainEnds (voor 4 weken op reis)
    2)Fertilis Natura Nyan
    3)louize nuitpourtoujour annickemiek
    4)
    5)Feline Mátia CatEyes
    *6)Angel Adams JustMx1D
    *7)Lyra Klingston Lovelydemon
    *8)July Jones Beliebery
    *9)Stacy dracoluvvv
    *10)Melody Sky Henderson RememberYoux
    *11)Mikayla Garcia ceasar
    *12)Amare annickemiek
    13)Aqua
    14)Alati
    15)Delilah Hayden Scooter


    Jongens
    1)Matheo Jozephs Nyan
    2)Gereserveerd voor WillNotLearn
    3)Khalid Khan OHMYVAZAPNIN
    4)Liam Cole Jackson RememberYoux
    5)Stephan Yvain Lovelydemon
    6)Ardens Vita Nyan
    7)Samuel "Sam" Nick Jones PainEnds

    [ bericht aangepast op 22 aug 2012 - 14:53 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Fertilis
    Een klein meisje kwam op ons afgelopen en raakte Feline aan waarop ze 'Nee!"begon te gillen en haar op de grond liet vallen.'LAAT ZE WEG GAAN! Ik heb dit hoofdstuk afgesloten!'gilde ze daarna nog en viel toen flauw."Feline!"riep ik weer en sloeg op haar wang om haar wakker te maken.

    Verlend
    Een klein meisjekwam op me afgelopen en raakte mijn knie aan.Verbaast keek ik haar aan en voelde teon een hand op mijn schouder.Ik draaide me geschrokken om en zag Ardens.Hij zei niets,maar glimlachte gewoon.Hij veegde mijn tranen af,wat mij rustiger maakte en verdween weer."Ardens!"riep ik nog voor hij verdween .


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Angel
    Blijkbaar was ik aan het dromen want ik had niet gehoord dat Verlend de tent uit kwam. Ik werd wakker door het gegil van Feline. Ik liep naar haar toe. Vanuit een ooghoek zag ik duidelijk dat er een traan over de wang van Verlend rolde. Ik bleef stilstaan vlak voor Feline. Wat was de gave van dat meisje en wat deed ze bij Feline? Snel keek ik weer naar Verlend en toen ik terug keek naar Feline lag ze bewusteloos op de grond. 'Feline?' riep ik en knielde naast Fertilis neer.

    [ bericht aangepast op 21 aug 2012 - 18:38 ]


    Do what people say you can't.

    {omg opeens zag ik Niall zo voor me dood gaan ='(}


    Do what people say you can't.

    JustMx1D schreef:
    {omg opeens zag ik Niall zo voor me dood gaan ='(}


    ( D': Nooo Nialler :( )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Verlend
    Ik zette me tegen de tent aan en keek naar het meisje die flauwgevalen was,daarna keek ik naar Ardens,nu pas zag ik dat er een roos onder zijn hand lag,waardoor er tog een klein glimlachje op mijn gezicht verscheen,het deed me eraan denken dat ik ooit zenuwen had om een meisje ten dans te vragen en Ardens haf me toen een roos en zei dat ik het aan haar moest heven een donker rode roos,met een lichte glans in net zoals er nu op Ardens lag.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Nyan schreef:
    Verlend
    Ik zette me tegen de tent aan en keek naar het meisje die flauwgevalen was,daarna keek ik naar Ardens,nu pas zag ik dat er een roos onder zijn hand lag,waardoor er tog een klein glimlachje op mijn gezicht verscheen,het deed me eraan denken dat ik ooit zenuwen had om een meisje ten dans te vragen en Ardens haf me toen een roos en zei dat ik het aan haar moest heven een donker rode roos,met een lichte glans in net zoals er nu op Ardens lag.


    {awwhhh =)}


    Do what people say you can't.

    Alati Gaea Sapphira
    Ik loop naar het kleine meisje toe. "Wat doe je?" vraag ik trillerig. Ze lijkt net zo nieuw als ik, maar zeker weet ik het natuurlijk niet.


    Tijd voor koffie.

    Delilah Hayden Scooter

    Ik wist dat deze mensen me niks deden. 'Geesten laten zien' fluisterde ik en ik liet het meisje de geest van Ardens zien, waarna ik daarna mijn hand weer terugtrok.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Angel
    Ik gooide nog wat extra water in Feline's gezicht. Hopend dat ze nu weer wakker zou worden. Ik maakte nog een blokje van water, bevroor het en depte haar voorhoofd ermee. wat later gooide ik het water weer weg. Ik stond op en liep weer naar Ardens. Ik keek naar de tent waar Verlend tegen aan stond. Hij keek ook naar Ardens. Hij wou hem ook niet dood, dat zag je in zijn ogen. Volgens mij was hij nog helemaal niet zo heel slecht.


    Do what people say you can't.

    Alati Gaea Sapphira
    Ik zie een geest. Ze trekt haar hand terug en het vision is al verdwenen. Ik staar haar met grote ogen aan. Ik ben er nog niet aan gewend, de gaves van iedereen. "Dus jij kan.. iedereen, welke geest maar ook laten zien?" Ik kan het niet laten een beetje nieuwschierig te zijn.


    Tijd voor koffie.

    Aqua

    Van achter een struik zag ik alles gebeuren: Hoe het meisje bijna stierf, de geesten, ... Ik besefte me dat ik zojuist de geest van de nimph die vermoord had, had gezien! Ik moest hier echt weg!!! Bang keek ik om me heen om te zien waarnaartoe!


    Remember who the real enemy is ~ Finnick Odair

    (mijn RPG, willen jullie meedoen?)


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Delilah Hayden Scooter

    Ik knikte en haalde een hand door mijn krullen om ze goed te doen. Ook schoof ik een paar krullen opzij, zodat die niet meer voor mijn gezicht zaten.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Alati Gaea Sapphira
    Ik denk meteen aan mijn familie terwijl ik naar het meisje denkt. Hun geesten dus ook- al zijn ze niet dood. Of kan dat niet? "Eh, ben je.. ben je hier ook... nieuw?" vraag ik voorzichtig.


    Tijd voor koffie.

    CatEyes schreef:
    (mijn RPG, willen jullie meedoen?)


    {ja hoor =)}


    Do what people say you can't.