• Er zijn in verschillende landen vreemde mensen gevonden ,met een speciaale gave.De gave om vuur te laten verschijne,de aarde ander je voeten te kunnen verdwijnen,tsunamies te laten verschijnen in wateren of in een dier te veranderen en veel meer .Sommige mensen vonden hen monsters of vreemd tuig dat rondliep en dienden klachten in,ze hadden ,maar besloten ze te arresteren en ergens te dumpen waar ze er geen last meer zouden van hebben.Het zwarte woud.Mensen zeiden dat die plaats vervloek en betoverd is,dat en heksen en monsters leven.Maar is dat wel zo? En zouden die mensen met speciaale gaven kunnen overleven daar? We zullen zien.







    Regels
    - Speel niet voor een ander.
    - Uiterlijk van beroemdheden is toegestaan, maar de naam en het karakter mogen niet hetzelfde zijn als die van de beroemdheid.
    - Als je een tijdje afwezig bent, meldt het dan aan een van ons (:
    - Je mag twee rollen invullen, ik houd rekening met de mensen die twee rollen hebben, dat die niet bij elkaar op de kamer komen.
    - Ruzie tussen de karakters mag gemaakt worden, maar houdt het gezellig tussen de users.
    - Schelden en 16+ mag
    -als je iets wil zeggen tegen andere users en het is niet voor de rpg zet dat dan tussen haakjes ( { [




    Wil je meedoen in deze RPG ? dan moet je eerst iets doen.


    iemand met speciaale have :
    -kies 1 of 2 dieren waar je,je kunt in veranderen.
    -of je hebt als have ijs,vuur,aarde,wind,elektriciteit,water,metaal,andere...



    Naam:
    leeftijd:
    uiterlijk (liefst foto):
    Karakter:
    Familie:
    Gave: (Kracht/dier):
    extra:

    Meisjes

    1)Kaylee McCarty PainEnds (voor 4 weken op reis)
    2)Fertilis Natura Nyan
    3)louize nuitpourtoujour annickemiek
    4)
    5)Feline Mátia CatEyes
    *6)Angel Adams JustMx1D
    *7)Lyra Klingston Lovelydemon
    *8)July Jones Beliebery
    *9)Stacy dracoluvvv
    *10)Melody Sky Henderson RememberYoux
    *11)Mikayla Garcia ceasar
    *12)Amare annickemiek
    13)Aqua
    14)Alati
    15)Delilah Hayden Scooter


    Jongens
    1)Matheo Jozephs Nyan
    2)Gereserveerd voor WillNotLearn
    3)Khalid Khan OHMYVAZAPNIN
    4)Liam Cole Jackson RememberYoux
    5)Stephan Yvain Lovelydemon
    6)Ardens Vita Nyan
    7)Samuel "Sam" Nick Jones PainEnds

    [ bericht aangepast op 22 aug 2012 - 14:53 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Aqua

    Ik werd heel onrustig. Ik kon geen enkele kant op zonder op te vallen.
    Ik werd er zo gefrustreerd van dat ik moest gillen.
    Oh nee, wat had ik gedaan?!


    Remember who the real enemy is ~ Finnick Odair

    Delilah Hayden Scooter

    Ik knikte en glimlachte. Daarna hoorde ik iemand gillen. Ik dook inelkaar en keek bang uit mijn ooghoeken.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Verlend
    Ik hoorde en gil en keek meteen de kant op vanwaar ik het hoorde een grom verliet mijn mond en ik rende ernaartoe,jammer genoeg hadden ze mijn krachten geblokeerd anders was deze waternimph nu een verbrande rat geweest.Ik sprong op haar zodat ze op de grond viel en geen enkele kant meer op kon."Wie ben jij?!Heb jij Ardens vermoord?!"riep ik kwaad en mijn ogen vulden zich weer met tranen.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Delilah Hayden Scooter

    Meteen rende ik naar de richting waarvan de gil kwam. Toen zag ik dat een jongen een meisje tegenhield. Ik kreeg tranen en keek hulpeloos naar hun.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Aqua

    Plotseling werd ik besprongen. Hij vroeg me wie ik was of ik Ardens vermoord had. Ik glimlachte onschuldig en zei: "Nee, waarom zou ik dat doen?!" Maar voor de zekerheid begon ik te zingen waardoor hij gehypnotiseerd werd en van me afging


    Remember who the real enemy is ~ Finnick Odair

    (moet gaan ! tot morgen! )


    Remember who the real enemy is ~ Finnick Odair

    (ik moet eten tot strax!)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    {ik ben een rol in de rpg van CatEyes aan het invullen dus ik ben er ook even niet =)}


    Do what people say you can't.

    [Is iedereen nu dood?]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [KOM op :<]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Verlend
    Ik was verheten wat er gebeurd is,ik schudde mijn hoofd en keek toen naar het kleine meisje,ze keek ons hulploos aan.Ik beet even op mijn lip.Kleine kinderen die huilden vond ik zo zielig."Hé niet huilen."zei ik tegen het kleine meisje,wat brabel ik nou ik huilde zelf.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Angel
    Ik hoorde de gil wel maar ik ging er niet heen, ik herkende die stem. Aqua. Had ze spijt of zoiets? Ik liep er heen. Verlend zei iets tegen het meisje, ook al wist ik niet wat. 'Heb je eigenlijk al een slaapplek? Want anders kan je bij ons in de tent' zei ik terwijl ik naar haar toe liep.


    Do what people say you can't.

    Delilah Hayden Scooter

    'Slaap-plek?' vroeg ik niet-begrijpend.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Angel
    'Ja je moet toch ergens slapen?' leg ik uit.


    Do what people say you can't.

    Aqua

    De jongen liet me gaan en ik sloop weg . Ik keek naar een klein meisje. Delilah was haar naam. Ik wist dat ze kwetsbaar was en plotseling had ik heel veel zin om haar pijn te doen. Mijn gevoelens waren gewoon helemaal in de war!


    Remember who the real enemy is ~ Finnick Odair