• -Sofie was douchen.
    -Jette is fluffing gestoord door WT die op de radio kwam.
    Wie heeft het vorige topic gequote?

    [ bericht aangepast op 12 aug 2012 - 21:22 ]


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    MUSE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


    '' Type Sangster if you can see this. "

    Stornoway schreef:
    Ik ben moe.

    Hé, je hebt je grote moment gemist.


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    MUUUUUUSSSEEEEEE<3


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    Stornoway schreef:
    Ik ben moe.


    KUDO VOOR MIJ? <3


    you said I had a beautiful mind, but that's because you're all I think about

    Panini schreef:
    (...)
    Hé, je hebt je grote moment gemist.


    Wel grote moment.

    En ik baal er zooooo van dat ik niet kon kijken naar de afsluitingsceremonie. :/


    'Achteraf kijk je een koe in de kont' - Maxime (Catmint)

    Okey. Ik maak nieuwe topic. Heb ik besloten. Ik heb de goede beginpost, namelijk. c:


    you said I had a beautiful mind, but that's because you're all I think about

    Muse.


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Lieksel


    Mijn username is een kopje, geen plaat

    Saarsel schreef:
    Lieksel



    Het zijn er inmiddels al 7 c: maar met 123 abo's moet dat ook lukken! (:


    you said I had a beautiful mind, but that's because you're all I think about

    Lieksel schreef:
    (...)

    Het zijn er inmiddels al 7 c: maar met 123 abo's moet dat ook lukken! (:


    Mijn username is een kopje, geen plaat

    eindelijk ik kan weer meedoen kheb mijn broertjes nintendo gepikt!


    You don't have to be good, or useful for someone to care about you.

    Nieuwe topic staat klaar. c:


    you said I had a beautiful mind, but that's because you're all I think about

    BRIAN MAY!


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Saarsel schreef:
    (...)



    Yaaaay! *O* Ik hoop zo voor Gabriële dat we de hele dag erin staan, ze verdiend het zo hard.


    you said I had a beautiful mind, but that's because you're all I think about

    Stornoway schreef:
    (...)

    Wel grote moment.

    En ik baal er zooooo van dat ik niet kon kijken naar de afsluitingsceremonie. :/

    Aww, poor you :c
    Is vast nog wel een herhaling, wel meer.
    Je grote moment was dat je bovenaan in de onlinelijst stond ^^


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran