• Er is een nieuwe zomer aangebroken en een deel van de vrienden keren terug naar de camping om daar weer een geweldige zomer tegemoet te gaan. Op de camping zijn inmiddels wat aanpassingen, het is sowieso allemaal beter geworden en er is nu ook een disco. De camping is een stuk drukker en er zijn meer dingen die je daar kunt doen.



    We beginnen dat ze op de camping aankomen en worden ontvangen door hun vrienden, de dochter/ zoon eigenaar

    -invullen
    Naam:
    Rol:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Foto:
    Extra:

    - Zoon en dochter eigenaar (vol)
    - Andrew Treves ~Quin98
    -Bonita Eliana Treves ~ Bonita105


    -Rollen meisjes (Vol)
    -Aileen Megan Lockwood-Zianourryx
    -Summer Melody Night~Zianourryx



    -Rollen jongens (Vol)
    -Brady Wright~ Lizor
    -Jayy Brown ~quin98



    Regels:
    -reactie 2 regels
    -OCC tussen ([{*- enzv.
    -Relatie's mogen natuurlijk
    -16+ mag
    -Geen Oneliners
    -Niemand buitensluiten
    -Max. 2 personage's p.p.
    -alleen je eigen personage besturen

    [ bericht aangepast op 3 maart 2013 - 12:15 ]

    Jayy
    Ik glimlach en trek haar mee naar buiten. Ik loop rustig over de straat en kijk af en toe naar Aileen. Ik geef haar gauw een kus en loop dan weer veder richting de camping.

    Aileen

    Rustig lopen we in de richting van de camping en mijn blik gaat regelmatig naar Jayy terwijl een glimlach rond mijn lippen speelt. 'Wat is eigenlijk het plan zodra we op de camping aankomen?'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Krijgt Brady een reactie? Brady mist Summer :X]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    [ Ik dacht dat ik die al geplaats had, maar blijkbaar dus niet. ik maak eventjes mijn samenvattig af en zal er dan een plaatsen]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Yay :3]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Tijl

    'Owja, er zijn inmiddels best veel stelletjes.' Ik trek mijn ene wenkbrauw op 'Gezellig toch' Ik lach. Zaily komt de kamer binnen 'Daar is tie eindelijk' zegt andrew en ik ga rechtopzitten 'Jep, nog iets gebeurd wat Andrew me niet heeft vertelt' vraag ik haar.


    "Why, one a' those Sleepin'-on-the-Floor-All-Day-Gettin'-Nothing-Done sorts a' shops, master Beetles"

    Zaily

    Ik kom de kamer binnen en zie Tijl op het bed liggen 'Daar is hij eindelijk' zegt Andrew 'Dat werd tijd' antwoord ik en kijk naar Tijl die rechtop gaat zitten en 'Jep, nog iets gebeurd wat Andrew me niet heeft vertelt?' vraagt hij, ik kijk hem sceptisch aan en hij begint te lachen. 'Ook fijn om jou weer te zien, what took you so long?' zeg ik wetend dat Engels één van zijn zwakke puntjes was.


    "Why, one a' those Sleepin'-on-the-Floor-All-Day-Gettin'-Nothing-Done sorts a' shops, master Beetles"

    Tijl

    'Lang verhaal' zeg ik kortaf, ik haat het als mensen Engels tegen me praten, alsof ze niet gewoon Nederlands kunnen. Nou goed, Zaily is een uitzondering want die doet het gewoon expres, ik kijk haar aan en weet al meteen dat ik gelijk heb. 'Dus... wat valt hier zowel te doen?' Vraag ik aan niemand in het bijzonder.


    "Why, one a' those Sleepin'-on-the-Floor-All-Day-Gettin'-Nothing-Done sorts a' shops, master Beetles"

    Andrew
    'Nou op de camping is er niet heel erg veel, maar dat moeten we nu ook allemaal zelf gaan regelen en zo'zeg ik met een glimlach en kijk hem aan. 'Maar je kan wel gewoon zwemmen, en veder zitten er best veel dingen in het dorpje nog en deze week volgens mij is er ook kermis, misschien ook wel langer'zeg ik met een brede glimlach. De kermis is leuk

    Tijl

    'En wat zei je over stelletjes?' Ik ben me wel bewust van Zaily maar op dit moment boeit me dat gewoon niet. Ik kijk haar aan en ze trekt een wenkbrauw op, weet zij veel dat Andrew vrijwel niks heeft gezegd.


    "Why, one a' those Sleepin'-on-the-Floor-All-Day-Gettin'-Nothing-Done sorts a' shops, master Beetles"

    Andrew
    'summer en Brady zijn samen, Bonita en Jayden en Jayy en Ailleen, dat is een meisje van de camping' vertrl ik hem met een glimlach en kijk hem aan. 'dus bijna allee meiden zijn bezet nu' zeg ik lachend en kijk dan even naar Zaily. 'Zaily alleen niet'

    Zaily

    'Nou ik zou maar niks zeggen, jij bent anders ook single' bijt ik hem terug op een vriendschappelijke manier. 'Anyway, nu je het zegt gaat het hier allemaal wel heel snel, nou goed, de meesten kenden elkaar natuurlijk al en k hoop voor Jayy dat Ailleen niet al te snel vertrekt' Waarschijnlijk denk ik teveel na, maar toch zeg ik alles hardop 'Jasmine en Ashley doen er trouwens wel heel lang over zeg'

    [ bericht aangepast op 17 sep 2012 - 21:36 ]


    "Why, one a' those Sleepin'-on-the-Floor-All-Day-Gettin'-Nothing-Done sorts a' shops, master Beetles"

    [Leeft Summer nog? c:]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    [don't know, ik zou het haar vragen :P


    "Why, one a' those Sleepin'-on-the-Floor-All-Day-Gettin'-Nothing-Done sorts a' shops, master Beetles"

    -wooow wat heb ik wel niet gemist-


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3