• Er is een nieuwe zomer aangebroken en een deel van de vrienden keren terug naar de camping om daar weer een geweldige zomer tegemoet te gaan. Op de camping zijn inmiddels wat aanpassingen, het is sowieso allemaal beter geworden en er is nu ook een disco. De camping is een stuk drukker en er zijn meer dingen die je daar kunt doen.



    We beginnen dat ze op de camping aankomen en worden ontvangen door hun vrienden, de dochter/ zoon eigenaar

    -invullen
    Naam:
    Rol:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Foto:
    Extra:

    - Zoon en dochter eigenaar (vol)
    - Andrew Treves ~Quin98
    -Bonita Eliana Treves ~ Bonita105


    -Rollen meisjes (Vol)
    -Aileen Megan Lockwood-Zianourryx
    -Summer Melody Night~Zianourryx



    -Rollen jongens (Vol)
    -Brady Wright~ Lizor
    -Jayy Brown ~quin98



    Regels:
    -reactie 2 regels
    -OCC tussen ([{*- enzv.
    -Relatie's mogen natuurlijk
    -16+ mag
    -Geen Oneliners
    -Niemand buitensluiten
    -Max. 2 personage's p.p.
    -alleen je eigen personage besturen

    [ bericht aangepast op 3 maart 2013 - 12:15 ]

    [oke]


    "Why, one a' those Sleepin'-on-the-Floor-All-Day-Gettin'-Nothing-Done sorts a' shops, master Beetles"

    Aileen Megan Lockwood
    De muziek word wat sneller, ik pak Jayy zijn handen en begin sneller op de muziek te dansen. Zachtjes zing ik mee met het liedje Call me maybe.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Zaily

    Ik dwaal een beetje over straat in het dorpje als ik merk dat ik naar de wc moet, ik zoek naar een toilet en kom uit bij een bar. Ik loop naar binnen en vraag aan de barman waar de wc is, en dat ik inderdaad wel iets zou kopen. Als ik terug kom zie ik ineens een aantal mensen staan die me wel heel bekend voor komen. 'Hey jongens, jullie ook hier?' Vraag ik als ik eenmaal bij hen ben aangekomen.


    "Why, one a' those Sleepin'-on-the-Floor-All-Day-Gettin'-Nothing-Done sorts a' shops, master Beetles"

    Jayy
    Cal me maybe komt op en Aileen begint gelijk sneller te dansen. Ik grinnik en dans vrolijk met haar mee. Ik kijk haar even lachend aan en kijk daarna weer even in het rond.

    Aileen Megan Lockwood
    'Heey, kijk daar is Zaily,' ik begroet haar even en gebaar haar om er ook bij te komen dansen op de dansvloer, daarna richt ik mijn aandacht weer op Jayy.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    [xD, ik denk niet dat Aileen Zaily al kent, maar maakt niet uit]

    [Oh, haha, ach ja. Nu wel ^^]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Zaily

    Jayy en een meisje wat ik me ergens nog wel vaag herinner groeten me en ik ga bij hun staan. Ze zijn aan het het dansen, samen, en ik moet spontaan lachen, het is net alsof je geen week single kan blijven hier. Ik dans met ze mee, ookal haat ik dit liedje, daar hoeven zij geen last van te hebben.


    "Why, one a' those Sleepin'-on-the-Floor-All-Day-Gettin'-Nothing-Done sorts a' shops, master Beetles"

    [ Ik ben weer terug voor een tijd en wil jullie bedanken voor het overnemen van Aileen en Summer (: ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [welcome back ^^]

    [ Dankjewel en wat heb ik eigenlijk gemist? ^^]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    IrishStar schreef:
    [ Dankjewel en wat heb ik eigenlijk gemist? ^^]


    [ik heb ooit in Ierland gewoond]


    "Why, one a' those Sleepin'-on-the-Floor-All-Day-Gettin'-Nothing-Done sorts a' shops, master Beetles"

    IrishStar schreef:
    [ Dankjewel en wat heb ik eigenlijk gemist? ^^]

    [Eigenlijk heel weinig, ze zijn in de club]

    [ Okeey ^^^]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    LostDreamz schreef:
    (...)

    [ik heb ooit in Ierland gewoond]

    [Jaloers!! ;oo]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.