• Er is een nieuwe zomer aangebroken en een deel van de vrienden keren terug naar de camping om daar weer een geweldige zomer tegemoet te gaan. Op de camping zijn inmiddels wat aanpassingen, het is sowieso allemaal beter geworden en er is nu ook een disco. De camping is een stuk drukker en er zijn meer dingen die je daar kunt doen.



    We beginnen dat ze op de camping aankomen en worden ontvangen door hun vrienden, de dochter/ zoon eigenaar

    -invullen
    Naam:
    Rol:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Foto:
    Extra:

    - Zoon en dochter eigenaar (vol)
    - Andrew Treves ~Quin98
    -Bonita Eliana Treves ~ Bonita105


    -Rollen meisjes (Vol)
    -Aileen Megan Lockwood-Zianourryx
    -Summer Melody Night~Zianourryx



    -Rollen jongens (Vol)
    -Brady Wright~ Lizor
    -Jayy Brown ~quin98



    Regels:
    -reactie 2 regels
    -OCC tussen ([{*- enzv.
    -Relatie's mogen natuurlijk
    -16+ mag
    -Geen Oneliners
    -Niemand buitensluiten
    -Max. 2 personage's p.p.
    -alleen je eigen personage besturen

    [ bericht aangepast op 3 maart 2013 - 12:15 ]

    Aileen

    Ik kijk eventjes rond en loop dan naar Brady en Summer toe.
    Summer staat met een nog groter glimlach dan net, maar ondertussen siert een lichte blos haar wangen. 'Ik ga eventjes naar buiten toe en veel plezier verder' zeg ik glimlachend en zonder op een antwoord loop ik naar buiten toe.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Tijl

    'Whatever' Andrew laat me mijn kamer zien 'Nou das wel heel wat beter dan in de nacht trein' zeg ik sarcastisch maar toch dankbaar. Ik laat me op het bed vallen 'Dit kan nog eens een leuke vakantie worden' zeg ik terwijl ik mijn handen onder mijn hoofd vouw en Andrew's kant opkijk.


    "Why, one a' those Sleepin'-on-the-Floor-All-Day-Gettin'-Nothing-Done sorts a' shops, master Beetles"

    Andrew
    Ik grinnik even en kijk hem aan. 'Ow ja heel leuk'zeg ik enthousiast. 'Owja, er zijn inmiddels best veel stelletjes'zeg ik lachend en kijk Tijl aan.

    Zaily

    Ik loop weer doelloos door het dorpje, is er dan niets te doen? Ik sms de anderen, "waar R U?", onbewust ben ik weer terug naar de camping gelopen en ik dwaal over het terrein. Ik begin in mezelf een liedje te zingen 'Because of you, I never stray too far from the sidewalk. Because of you, I learned to stay on the safe side so I don't get hurt...' Ik houd wel van zingen maar alleen als ik alleen ben anders word ik ontzettend zenuwachtig.

    [ bericht aangepast op 9 sep 2012 - 11:21 ]


    "Why, one a' those Sleepin'-on-the-Floor-All-Day-Gettin'-Nothing-Done sorts a' shops, master Beetles"

    Andrew
    IIk haal mijn mobiel uit mijn zak en lees het smsje.Bij de camping Tijl is aangekomen, we zijn in het huisje stuur ik terug en stop mijn mobiel in mijn zak en kijk Tijl even aan.

    Zaily

    Ik voel mijn mobiel trillen in mijn zak en zie dat ik een nieuw bericht heb "Bij de camping Tijl is aangekomen, we zijn in het huisje" Tijl was aangekomen? "Nou dat werd tijd, me's cuming" Ik loop richting het huisje en klop aan.


    "Why, one a' those Sleepin'-on-the-Floor-All-Day-Gettin'-Nothing-Done sorts a' shops, master Beetles"

    Andrew
    Ik doe de deur open en glimlach. 'Daar is die eindelijk'zeg ik lachend terwijl ik even naar Tijl wijs. Ik plof weer op het bed en kijk Zaily aan.

    [Zal ik Aileen ook weer naar de camping sturen?]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [is goed, ze kan Jayy ook meenemen als je wilt :P]

    { Komt goed :P]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    quin98 schreef:
    Jayy
    Ik glimlach even naar Zaily en laat Aileen even los. Ik dans gewoon veder, het leek me wel wat gezelliger voor Zaily zo. Ik begin lachend een beetje gek te dansen en dans daarna weer normaal. Ik hoor wat hip hop muziek opkomen en grijns. Ik begin daar wat moves op te doen tot er ineens een jongen voor me komt staan en een zacht duwtje geeft. Hij doet wat moves en ik grijns. Ik maak een wegwerp gebaar en doe zelf weer wat moeilijkere. Inmiddels is er een kringetje om ons heen gaan staan en ik grijns.
    [Gebeurt er weer iets:P]


    Aileen

    Ik loop weer naar binnen om vervolgens opzoek te gaan naar Jayy. Mijn blik gaat de club door en blijft hangen op een kringetje iets verderop met in het midden Jayy en een onbekende jongen. Het was al duidelijk wat daar aan de hand was. Lachend loop ik ernaar toe en blijf net als de andere toekijken.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Jayy
    Ik zie Aileen en besluit dat het wel weer genoeg is. Ik doe een paar moeilijke moves en loop daarna de kring uit. Ik pak Aileen's hand en glimlach naar haar. 'Keek je lang?'

    Aileen

    Ik kijk hem glimlachend aan en druk een kus op zijn lippen. 'Lang genoeg om te zien dat je geweldig. Maar dat wist ik hiervoor natuurlijk ook al' beantwoord ik zijn vraag.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Jayy
    Ik grinnik en geef haar gauw een kus. 'Dat valt nou ook wel weer mee'zeg ik lachend en kijk haar aan. 'Zullen we maar terug naar de camping gaan?'vraag ik en kijk haar aan.

    Aileen

    'Dat is wat jij zegt, maar ik blijf bij mijn besluit' zeg ik lachend terwijl ik hem nog steeds aankijk. 'Eigenlijk vind ik dat best wel een goed idee' antwoord ik glimlachend.

    [ bericht aangepast op 9 sep 2012 - 12:57 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer