• Er is een nieuwe zomer aangebroken en een deel van de vrienden keren terug naar de camping om daar weer een geweldige zomer tegemoet te gaan. Op de camping zijn inmiddels wat aanpassingen, het is sowieso allemaal beter geworden en er is nu ook een disco. De camping is een stuk drukker en er zijn meer dingen die je daar kunt doen.



    We beginnen dat ze op de camping aankomen en worden ontvangen door hun vrienden, de dochter/ zoon eigenaar

    -invullen
    Naam:
    Rol:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Foto:
    Extra:

    - Zoon en dochter eigenaar (vol)
    - Andrew Treves ~Quin98
    -Bonita Eliana Treves ~ Bonita105


    -Rollen meisjes (Vol)
    -Aileen Megan Lockwood-Zianourryx
    -Summer Melody Night~Zianourryx



    -Rollen jongens (Vol)
    -Brady Wright~ Lizor
    -Jayy Brown ~quin98



    Regels:
    -reactie 2 regels
    -OCC tussen ([{*- enzv.
    -Relatie's mogen natuurlijk
    -16+ mag
    -Geen Oneliners
    -Niemand buitensluiten
    -Max. 2 personage's p.p.
    -alleen je eigen personage besturen

    [ bericht aangepast op 3 maart 2013 - 12:15 ]

    Andrew
    Ik grinnik en knik. Ik pak zijn tas op, 'follow me'zeg ik en loop naar het huisje toe waar zijn kamer zit. Iedereen die veder op de camping was had eigenlijk een tent of caravan, maar onze vrienden hadden gewoon een huisje.

    Tijl

    Ik mompel een bedankje en zing zachtjes'I, I follow...'ik grijns naar Andrew terwijl hij me leid naar mijn so-to-be verblijfplaats. Ik strek mijn armen 'Je hoeft mijn tas niet te dragen hoor dat zit wel goed.' Ik strek mijn arm naar hem uit om de tas van hem over te nemen.


    "Why, one a' those Sleepin'-on-the-Floor-All-Day-Gettin'-Nothing-Done sorts a' shops, master Beetles"

    [ik moet heel even kijken hoeveel huiswerk ik nog af moet hebben voor morgen hehe, nog niet aan begonnen]


    "Why, one a' those Sleepin'-on-the-Floor-All-Day-Gettin'-Nothing-Done sorts a' shops, master Beetles"

    Andrew
    Ik grinnik even om zijn actie en schud daarna mijn hoofd. 'Nee joh, zo zwaar is ie niet'zeg ik en kom al aan bij het huisje. Ik open de deur en loop naar zijn kamer. 'Nou hier is het'zeg ik grijnzend en leg zijn tas op het bed.

    [IrishStar--> MirrorMalik]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Alweer een leuke naam x'D]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    [Haha dankje]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [grr... k haat nog steeds one direction:P]


    "Why, one a' those Sleepin'-on-the-Floor-All-Day-Gettin'-Nothing-Done sorts a' shops, master Beetles"

    [dat kan xd, I love them]

    [sure. I don't:Y)]


    "Why, one a' those Sleepin'-on-the-Floor-All-Day-Gettin'-Nothing-Done sorts a' shops, master Beetles"

    Heeeeeeey!!!! Ik ben back, maar ga nu niet meer zo veel als vorig jaar want ik moet me echt focussen op school en dansen.. Maar mag ik samenvatting?]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    [Hulloo, samenvattig... uhm ze zijn naar een club gegaan en dansen nu een beetje er is eignelijk heeeel weinig gebeurd]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    [ Uhggg wordt echt langzaam gestoord hier...uh ga even een reactie zoeken en schrijven]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [volgens mij zijn de meeste daar en Tijl en Andrew zijn op de camping (ja, Tijl is er... eindelijk...:X ennuh... LostDreams = Winged dus me = Zaily + Tijl]


    "Why, one a' those Sleepin'-on-the-Floor-All-Day-Gettin'-Nothing-Done sorts a' shops, master Beetles"

    [ Okeey^^]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer