• Er is een nieuwe zomer aangebroken en een deel van de vrienden keren terug naar de camping om daar weer een geweldige zomer tegemoet te gaan. Op de camping zijn inmiddels wat aanpassingen, het is sowieso allemaal beter geworden en er is nu ook een disco. De camping is een stuk drukker en er zijn meer dingen die je daar kunt doen.



    We beginnen dat ze op de camping aankomen en worden ontvangen door hun vrienden, de dochter/ zoon eigenaar

    -invullen
    Naam:
    Rol:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Foto:
    Extra:

    - Zoon en dochter eigenaar (vol)
    - Andrew Treves ~Quin98
    -Bonita Eliana Treves ~ Bonita105


    -Rollen meisjes (Vol)
    -Aileen Megan Lockwood-Zianourryx
    -Summer Melody Night~Zianourryx



    -Rollen jongens (Vol)
    -Brady Wright~ Lizor
    -Jayy Brown ~quin98



    Regels:
    -reactie 2 regels
    -OCC tussen ([{*- enzv.
    -Relatie's mogen natuurlijk
    -16+ mag
    -Geen Oneliners
    -Niemand buitensluiten
    -Max. 2 personage's p.p.
    -alleen je eigen personage besturen

    [ bericht aangepast op 3 maart 2013 - 12:15 ]

    [Ik wacht de hele tijd op een reactie :Y) het is een beetje dood hier x'D]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    (ja indd)

    [me 2, waar waren we nou?]


    "Why, one a' those Sleepin'-on-the-Floor-All-Day-Gettin'-Nothing-Done sorts a' shops, master Beetles"

    [Dat jij net de club binnekwam en Ailleen zeg maar had ook reactie gegeven volgens mij]

    [ Ik meld me en sorry voor late reactie
    School en andere dingen nemen blijkbaar veel tijd in beslag ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Maakt niet uit, ik heb ook school dus ik snap het (:]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    [oke...]

    Zaily

    Ik blijf door dansen en vraag me af waar de rest is, ik bedoel... Jayy en Aileen zijn waarschijnlijk heel gezellig enzo maar het voelt een beetje awkward aan. Nou, in ieder geval blijf ik nog even en bestel nog wat te drinken, daarna ga ik wel weer verder. Het dorpje is niet heel groot maar er is ongelooflijk veel te zien, vandaar dat ik nog lang niet klaar ben.


    "Why, one a' those Sleepin'-on-the-Floor-All-Day-Gettin'-Nothing-Done sorts a' shops, master Beetles"

    [Moest jou andere personage eigenlijk niet ook nog ooit aankomen?:P]

    Jayy
    Ik glimlach even naar Zaily en laat Aileen even los. Ik dans gewoon veder, het leek me wel wat gezelliger voor Zaily zo. Ik begin lachend een beetje gek te dansen en dans daarna weer normaal. Ik hoor wat hip hop muziek opkomen en grijns. Ik begin daar wat moves op te doen tot er ineens een jongen voor me komt staan en een zacht duwtje geeft. Hij doet wat moves en ik grijns. Ik maak een wegwerp gebaar en doe zelf weer wat moeilijkere. Inmiddels is er een kringetje om ons heen gaan staan en ik grijns.
    [Gebeurt er weer iets:P]

    [Goed idee! Ik ga even zijn karakter opzoeken, het is zo lang geleden!]


    "Why, one a' those Sleepin'-on-the-Floor-All-Day-Gettin'-Nothing-Done sorts a' shops, master Beetles"

    Tijl

    Nu ik eindelijk aangekomen ben loop ik de camping op, ik had de plaatjes wel gezien maar dit was wel even een ander verhaal. Het was om te beginnen ongelooflijk warm en ten tweede had ik geen idee waar ik naartoe moest. Waarschijnlijk moest ik maar gewoon een beetje rondkijken en dan zie ik wel of er iemand op me afkomt. Ik ben niet zo van het wachten laat staan op een plek die ik niet ken met deze hitte. Nouja misschien is Nederland wel gewoon te koud maar daar ben ik aan gewend en deze temperatuur is niet wat je zegt comfortabel. Oke genoeg van al dat gedenk daar krijg ik alleen maar hoofdpijn van, ik kijk om me heen, er zou hier toch wel ergens iets van een bordje moeten zijn?...


    "Why, one a' those Sleepin'-on-the-Floor-All-Day-Gettin'-Nothing-Done sorts a' shops, master Beetles"

    [Het is avond hé xd]
    Andrew
    Ik besluit even buiten een rondje te gaan lopen en verlaat de club. Ik loop door het dorpje richting de camping en zie daar iemand lopen. Gauw loop ik dichterbij en merk dan op dat het Tijl is. 'Heey Tijl, ben je er ook eindelijk?!'roep ik lachend naar hem en snel naar hem toe. Als ik voor hem sta stop ik met lopen en draai naar hem toe.

    Tijl

    'Hey Andrew, ja dat kun je wel zeggen die reis duurde hardstikke lang, zelfs voor mij en meestal vind ik het allemaal wel best, dus... Wat is hier allemaal gebeurd?' Ik kijk rond maar kan geen van de anderen zien te vinden, nouja ik zie ze later wel weer. Ik ben al blij genoeg dat Andrew er is.


    "Why, one a' those Sleepin'-on-the-Floor-All-Day-Gettin'-Nothing-Done sorts a' shops, master Beetles"

    Andrew
    'Heel veel, we zijn nu met ze alle uit, ga je zo mee? dan gaan we der ook even heen, tenzij je geen zin hebt dan'zeg ik en kijk hem aan. Eigenlijk vond ik het ook wel best hier te blijven maar als hij daarheen wou ging ik gewoon mee.

    Tijl

    Ik vraag me af wat "heel veel" eigenlijk inhoud maar alles op zijn tijd. 'Het maakt mij niet zo veel uit ik moet alleen wel mijn spullen ergens kwijt want met deze tas houd ik het geen minuut langer uit' Ik gebaar naar de tas die aan mijn voeten ligt.


    "Why, one a' those Sleepin'-on-the-Floor-All-Day-Gettin'-Nothing-Done sorts a' shops, master Beetles"