• San Francisco. Niet veel mensen weten van het bestaan van het bovennatuurlijke af en geloven hier ook niet in. Demonen, tovenaars, heksen en al het andere bovennatuurlijke zitten verscholen in de onderwereld of in de diepste, donkere hoeken van de stad. Je kunt ze overal tegenkomen. Zelfs de persoon waarvan je het nooit verwacht had.
    Vijf krachtige heksen, ook wel bekend als de Mertens, zijn voorbestemd om dit kwaad de wereld uit te roeien en te vernietigen. Ze kunnen hierdoor moeilijk een normaal leven leiden en zullen dit dan ook moeten accepteren. Ook zullen ze ermee om moeten kunnen gaan dat ze vaker de dood in de ogen moeten kunnen kijken. Maar door al deze gebeurtenissen worden ze wel sterker, zowel magisch als mentaal.
    Laat de magie maar door je aderen en lichaam stromen en versla het duister.


    Witches:
    • Alexis Victoria Mertens - Porcelaneous
    • Amare Forá Mertens - Sirens
    • Ashley Catherine Mertens - Aragog
    • Camile Lilith Mertens - Rider
    • Cher Louise Mertens - Frey

    Demonen:
    • Nathan Lemmory, demon van de angst - Sirens
    • Naomi Lana Colver, de Sirene - 1DLovertje

    Mensen:
    • Julian Lear, mens - Ebola

    Lichtgidsen:
    • Damian Miller - Captivity

    Regels.
    - Je mag meerdere personages aanmaken, maar je moet deze niet verwaarlozen.
    - Niemand buitensluiten. Houdt 't gewoon leuk!
    - Alleen je eigen personage(s) besturen. Anderen vinden het niet zo fijn als je die van een ander bestuurt.
    - Geen ruzies, behalve in de rpg zelf.
    - De laatste die een bericht heeft geschreven bij de rpg moet een nieuw topic aanmaken.
    - Zeker meer dan 3 regels in een post. Anders valt de rpg dood.
    - Geen perfecte rollen! Iedereen heeft minpunten.
    - Geen andere dingen verzinnen van de verhaallijn of ervan afwijken. Hou je er gewoon aan.

    Invullijstje:
    • Rol (Heks, demon, tovenaar, mens, etc):
    • Naam:
    • Leeftijd (tussen de 19 en -):
    • Karakter:
    • Uiterlijk:
    • Liefdesstatus:
    • Extra:
    • Krachten:
    • Overig:

    Oké. Degene die een van de krachtige heksen wil spelen (dit zijn vijf zussen) mag daarvoor een rol invullen, maar alleen verschillende users. En de krachten moeten verschillend zijn.
    Als je een demon of een ander slecht iemand speelt dan moet je erbij zetten of je dood wordt gemaakt door een van de vijf zussen of niet. (:

    Ideeën voor demonen. Lijst 1 & 2 & 3.


    Het idee is afgeleid van de serie Charmed. ©

    [ bericht aangepast op 16 aug 2012 - 19:19 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    [Dan pak the siren maar, maar mag die wel het uiterlijk van mijn personage hebben? En ze heeft wel meer dan 2 krachten, ze heeft er een stuk of 5,6, is dat erg? Maar die vind ik wel cool. :)]

    [ bericht aangepast op 15 aug 2012 - 18:48 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    1DLovertje schreef:
    [Die tweede is echt creepy hoor, die tong, blee!]

    Dat is een soort slang. Dat hoort erbij als je een succubus bent. Eerst verleiden ze het 'slachtoffer', in dit geval de man, en slaat dan toe. Waarbij ze met die slang de mond ingaan en zich voeden van hun testosteron. Hier gaan ze aan dood. (:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Was mijn rol trouwens goed?


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [Echt cool, ben nu even alles over haar aan het lezen, ze vermoord gewoon de man door een kus en verbrand dan zijn longen van binnen en de vrouw moet toekijken en word daarna levend daar haar verbrand.]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Zoek je nog personages? =)

    [ bericht aangepast op 15 aug 2012 - 19:00 ]

    Rider schreef:
    Zijn de krachten van Camile, de rol die ik heb ingevuld, trouwens goed zo?

    Jawel, maar als je haar niet te krachtig maakt en elke aanval van de demon(en) afweert. Dit is niet eerlijk tegenover de andere personen. Ik zet je erbij!


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Aragog schreef:
    Was mijn rol trouwens goed?

    Het verleden van de zussen staat al vast. De moeder is, net zoals in de serie van Charmed, overleden en de vader hebben ze geen contact mee. De kracht die je personage heeft is goed, maar dan moet ze zelf wel aan verdedigingssporten of whatsoever gaan doen. Zodat zij zichzelf kan verdedigen als haar krachten niet werken of als ze tegen een te krachtige demon vecht. De achternaam is trouwens 'Mertens', en niet 'Lockwood'. Ik zet je erbij. (:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    1DLovertje schreef:
    [Echt cool, ben nu even alles over haar aan het lezen, ze vermoord gewoon de man door een kus en verbrand dan zijn longen van binnen en de vrouw moet toekijken en word daarna levend daar haar verbrand.]

    Precies. Ze zet het hele huis dan in brand waar de vrouw nog in zit. (:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    [Kan mijn personage er nu ook bij? Dan pak ik de Sirene, alleen dan met het uiterlijk van mijn personage. :)]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Porcelaneous schreef:
    (...)
    Jawel, maar als je haar niet te krachtig maakt en elke aanval van de demon(en) afweert. Dit is niet eerlijk tegenover de andere personen. Ik zet je erbij!


    Ja, daarom kost het energie. Ze kan het misschien een paar keer doen, maar dan raakt ze uitgeput. Vooral als de aanvallen sterk zijn of ze meerdere personen probeert te beschermen zeg maar. Ik het begin, als haar krachten nog niet echt gegroeid zijn, kan ze eigenlijk bijna niks zonder half flauw te vallen :')


    Happy Birthday my Potter!

    1DLovertje schreef:
    [Kan mijn personage er nu ook bij? Dan pak ik de Sirene, alleen dan met het uiterlijk van mijn personage. :)]

    Dat is goed. (:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Porcelaneous schreef:
    (...)
    Het verleden van de zussen staat al vast. De moeder is, net zoals in de serie van Charmed, overleden en de vader hebben ze geen contact mee. De kracht die je personage heeft is goed, maar dan moet ze zelf wel aan verdedigingssporten of whatsoever gaan doen. Zodat zij zichzelf kan verdedigen als haar krachten niet werken of als ze tegen een te krachtige demon vecht. De achternaam is trouwens 'Mertens', en niet 'Lockwood'. Ik zet je erbij. (:

    Hahaha, fail. Ik heb het aangepast, ook haar verleden enzo. :3


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Captivity schreef:
    Zoek je nog personages? =)

    Ik zoek eigenlijk nog rollen voor demonen, tovenaars, etc. Maar niemand van de vijf zussen meer. Die zit al vol. Je kunt ook een onschuldig iemand spelen die ze moeten helpen of zo? Het is aan jou.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Zoek je nnog een personage zeg maar dan maak ik vanavond iets aan.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Ebola schreef:
    • Rol: Mens (goede agent)
    • Naam: Julian Lear
    • Leeftijd: 24
    • Karakter: Julian heeft een redelijk zachtaardig karakter en is niet snel haatdragend. Hij kan erg beschermend overkomen en geniet soms een beetje van de macht die hij krijgt bij zijn beroep. Hij helpt graag mensen, hoe moeilijk het is ook. Hij geeft dingen niet zomaar op.
    Als hij chagrijnig is moet je wel erg oppassen. Hij word snel sarcastisch en nogal bot, hoewel hij dit vaak probeert te voorkomen. Hij heeft meestal een scherpe tong en ziet de dingen dan niet meer helemaal logisch.
    In moeilijke situaties weet hij vaak zijn hoofd helder te houden, hoewel hij er wel gestresst van kan raken en je dan nogal kan afkatten. Dit is zijn bedoeling niet maar zo kan hij zich gewoon niet meer op het probleem concentreren.
    Hij kan wel een charmeur zijn maar is er niet al te goed in, geen echte casanova. Hij houd wel heel veel van vrouwen en doet zo nu en dan zijn best om er eentje op te pikken of een date aan te gaan.
    • Uiterlijk:



    Julian is één meter negenenzeventig en redelijk smal voor een politie-agent. Hij is dan wel gespierd maar ook behoorlijk pezig waardoor het zo niet echt op valt. Hij houd totaal niet van het stereotype politie-agent die donuts eten en dik zijn, dus traint hij veel om gezond en sportief te blijven.
    Hij heeft een bruine haar kleur en het krult lichtjes als hij het laat groeien. Zijn ogen zijn donkergroen en hij heeft een smalle maar toch mannelijke kaaklijn.
    • Liefdesstatus: Single
    • Extra: Hij woont al sinds hij kan herinneren naast de Mertens en kent ze dus al van kinds af aan. Ze hebben vroeger vaak samen gespeeld. Hij weet dat er meer speelt dan je kan zien, maar zoekt er vaak niets achter, tot het te verdacht word.
    Hij wilt ook al sinds kinds af aan politie-agent worden. Hij is pas net van politie-academie af en woont sinds kort ook op zichzelf. Nog altijd in het huis van zijn ouders, die het voor hem hebben opgeknapt. Zijn ouders zelf leven nog wel maar zijn verhuist naar Italië voor het warmere klimaat. Eéns in de zoveel tijd komen ze hem opzoeken of gaat hij hen opzoeken.


    Hij is af.


    I wish you good luck, and may God rest the souls of those who died in eternal peace.