• House of Nightmares, hét nieuwe realityprogramma van het jaar. Acht mensen, vier jongens en vier meisjes, gaan het grote oude huis in om daar geconfronteerd te worden door hun grootste nachtmerries in de hoop te winnen. Wat ze niet weten is dat zodra ze het huis binnen zijn gegaan en de deur achter hun sluit, alle connectie met de buitenwereld verloren gaat. Maar dat was niet het orginele plan. De wezens die in dit oude huis wonen nemen de controle over. Nu is het een zaak van overleven geworden.


    De regels:
    - Geen ruzie OOC.
    - 16+ is toegestaan.
    - Niet moorden zonder toestemming.
    - Als je niet meer reageert, vermoorden we je karakter.
    - Alleen ik, DarkSavior en Rechazame openen nieuwe topics.
    - Geen one-liners, minimaal 5 regels. Als je dat niet doet, krijg je echt een waarschuwing.
    - Geen perfecte karakters die zich uit elke situatie kunnen redden etc.


    Rollen:

    Meisjes:
    - Dahlia Evangeline Orellana ~ Rechazame
    - Rikki Madeleine Beck ~ Assassin
    - Katherine Sarah Gray ~ Broadfields
    - Niamh Raine Pierce ~ Frey

    Jongens:
    - Matthew Freeman ~ InOblivion
    - Sal Levine ~ Kaien
    - Caleb Nathaniël Riverson ~ Sirens
    - Nathaniel Carter ~ Rizzoli

    Wezens:
    - Nightshade ~ DarkSavior
    - Parthenope ~ CottonCloud
    - Amartistus/Amy Jackson ~ RememberYoux
    - Ayaki ~ Ivan

    Even een kleine beschrijving van het huis:
    Het huis heeft in totaal vijf verdiepingen. De kelder, de begane grond, de eerste verdieping, de tweede verdieping en een zolder. Daarbij is er nog een achtertuin met een veranda waar je kan zitten. De tuin zelf is overwoekerd en er staat een hoge muur omheen. De achterdeur is dan ook de enige buitendeur die niet op slot is.
    De kelder is een donkere ruimte die amper verlicht word. Het is er net een doolhof met gangetjes en opgestapelde dozen. Er gaat een trap heen en bovenaan die trap zit een deur.
    Op de begane grond is alles een stuk normaler. Er is een keuken, een eetkamer, een huiskamer en een wc. In de hal is er een trap die naar boven leid. Er zijn verder geen tv's of radio's aanwezig. Ook is er geen Wi-Fi.
    Op de eerste verdieping slapen de kandidaten. Ze hebben allemaal een identieke slaapkamer met een kleine badkamer eraan. Het bevat een groot, houten bed, een kledingkast en een kaptafel. De badkamer heeft een wc en een kleine douche. Er is maar een beperkte hoeveelheid warm water.
    De tweede verdieping heeft ook allemaal kamers. Deze bevatten schilderijen, portretten, oude stoffige meubels met lakens erover heen, alles wat je je maar kan bedenken. Het is geen fijne omgeving.
    Op de zolder is geen licht en ook geen ramen. Daar kan je ook niet zien wat voor vreselijks zich daar bevind.
    Er zijn maar weinig stopcontacten in het huis. Die heb je ook niet nodig want telefoos, laptops, tablets etc. zijn dan ook niet toegestaan. Er is wel gewoon electriciteit.

    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 13 aug 2012 - 21:13 ]


    Your make-up is terrible

    Mitchell wat ben je nou voor faalverkrachter :'D. Hahaha.

    Ayaki.

    'Amy' zoals ze zichzelf noemt wijst mijn verzoek af. Ik knik en drink als enige thee.
    Ze praat over uiterlijk, waardoor ik mijn uiterlijk in gedachten af ga. Mensen hebben er nog steeds moeite mee om uit te vissen of ik een man of een vrouw ben, tot mijn stem het uiteindelijk prijsgeeft. Ik ben daardoor meerdere malen bijna in de problemen gekomen, tot ik de betreffende boosdoeners ombracht.
    'Wat over een persoon zegt?' herhaal ik haar woorden. Ik draai me naar haar toe.
    'Wat zegt mijn uiterlijk over mij als persoon?' vraag ik oprecht geïnteresseerd.
    Ik schenk ondertussen wat melk in voor Sal en geef het aan.
    'Het zou goed moeten zijn, ik heb het geroken,' zeg ik als ik een slokje thee neem.


    No growth of the heart is ever a waste

    (@cyberlord, nee srry. Ben trouwens ook weg, doeeeei!)


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Ivan schreef:
    Mitchell wat ben je nou voor faalverkrachter :'D. Hahaha.

    [Wacht maar, deze sluipt in haar leven, wil alles over haar weten en pakt haar dan terug met die dingen en verkracht haar :Y)]

    [ bericht aangepast op 13 aug 2012 - 23:01 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    (Ik ga denk ik ook eens op tijd slapen.)

    Niamh Raine Pierce.
    Hij knikte. "Is goed." Ook hij stond op. "Na jou." Een zwak, vaag glimlachje kwam er op mijn lippen en ik liep mijn kamer uit, waarna ik nadat hij de kamer uit was, de deur dichttrok. Ik was allang blij dat hij niet verder vroeg, blijkbaar wist hij dus wanneer hij wel en niet door moest vragen.
    Opeens kreeg ik een soort ingeving, want als hij daar goed in was, kon hij me misschien wel zo besturen dat ik toch dingen ging vertellen. Even bekeek ik hem weer, maar met een glimlachje, zodat hij geen argwaan zou krijgen. Nee, vast niet, ik moet niet zo denken telkens. Mijn blik richtte ik me weer naar voren en liep de trap af. Mijn hakken tikte op de treden en zachtjes moest ik om het geluid grinniken, terwijl ik goed oplette waar ik stapte. Soms kon ik namelijk een kluns zijn en een traptrede missen of zo.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [Slaap lekker. Ik ga hierna ook.]

    Nightshade

    Ze bekeek me nog eens met een glimlach. Ze liep toen naar beneden en ik hoorde haar grinniken. "Waar grinnik je om?" zei ik lachend, "Deed ik iets idioots?" Ik ging snel bij mezelf na of ik iets raars deed, maar ik kon niks bedenken. Ik keek haar vragend aan.

    [ bericht aangepast op 13 aug 2012 - 23:01 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    [ Oeps sorry..ik at even wat en reageeerde bij andere topicsxd ]

    Caleb Riverson

    Ik lachte. "het maakt me echt niet aan meneer" ze glimlacht even uitdagend en ik grijns. " Dan gaan we naar boven." zei ik toen en keek haar aan. "Zullen we de rest verkennen?" vroeg ik toen. "Misschien komen we wel meer tegen dan vieze keukenkastjes en toiletten. Misschien wel een verstopte douche ofzo!" zei ik toen en grijnsde.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [kon eerst terug lezen -.- Had niet gezien dat ze het veranderd had en over uiterlijkheden praatte o-o]

    Sal Levine

    'Wat over een persoon zegt? Wat zegt mijn uiterlijk over mij als persoon?' vroeg hij oprecht aan Amy en het klonk alsof hij nog echt geïnteresseerd in was ook. Ze had gezegd dat zij wel van uiterlijkheden viel, vooral dat het veel zegt over iemand. Één van de redenen waarom ze die van mij niet hoefden te zien. Vragen die dan maar blijven komen, antwoorden die ik vertikte om te geven. Ayaki had melk voor mij ingeschonken en die aan mij gegeven.
    'Het zou goed moeten zijn, ik heb het geroken,' zei Ayaki tegen mij. Ik keek een beetje wantrouwend naar het melk, rook er eventjes aan voordat ik er een slok van nam. Ik knikte lichtjes en veegde mijn mond af.
    'Smaakt nog goed,' zei ik tegen Ayaki. Ik nam plaats op een stoel terwijl ik af en toe nipte van mijn melk.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    (Trusten.)

    Niamh Raine Pierce.
    "Waar grinnik je om?" zei hij lachend, "Deed ik iets idioots?"
    Ik schudde enkel kort mijn hoofd glimlachend, maar hierna antwoordde ik toch: "Nee, ik-" Mijn zin werd afgebroken door een traptrede die ik had gemist en ik viel voorover, waardoor ik razendsnel me vast probeerde te houden aan de trapleuning. Ik zuchtte opgelucht wanneer dit lukte, maar ik stond nu wel vaag voorover gebukt en het zou er vast raar uitzien, waardoor ik gelijk weer recht ging staan en probeerde dit keer niet te struikelen of een trede te missen. "Ik ben soms gewoon klunzig." verklaar ik wanneer ik weer op de grond sta.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Dahlia Evangeline Orellana
    "Dan gaan we naar boven" Zegt Caleb en kijkt me dan aan. "Zullen we de rest verkennen? Misschien komen we welmeer tegen dan vieze keukenkastjes en toiletten. Misschien wel een verstopte douche ofzo!" Caleb grijnst en grinnikt. "Dan heb ik toch veel liever een lopende douche, en dan het liefst met warm water" Ik haak mijn arm door de zijne en loop dan de krakende trap op. "heb je al een kamer uitgezocht?"


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Caleb Riverson

    "Dan heb ik toch veel liever een lopende douche, en dan het liefst met warm water" Ze haakt haar arm door die van mij en ik kijk er geamuseerd naar. "heb je al een kamer uitgezocht?" Ik knik. "Jup, moet alleen nog uitpakken." zei ik schouder ophalend. "Jij?"


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Dahlia Evangeline Orellana
    "Jup, moet alleen nog uitpakken, jij?" Ik knik en wijs naar een van de deuren als we bovenkomen. "Die, moet alleen nog uitpakken maaar daar heb ik niet zo een zin in. Of jij moet me komen helpen" ik grijns even uitdagend en wiebel even met mijn wenkbrouwen. Vervolgens grinnik ik even. Ik kon het ook nooit laten om mannen een beetje uit te dagen. Geen idee hoe dat komt eigenlijk. gebeurt altijd gewoon. het is fun.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Caleb Riverson

    "Die, moet alleen nog uitpakken maaar daar heb ik niet zo een zin in. Of jij moet me komen helpen" Ze grijnst even uitdagend en wiebelt even met haar wenkbrauwen. Ik grijns. "Hmm, dan gaan we nu naar jou kamer." Ik trek haar mee naar de deur die ze wees en grijnsde.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Dahlia Evangeline Orellana
    "Hmm dan gaan we nu naar jouw kamer" zegt hij, hij grijnst en trekt me mee naar de slaapkamer deur. Ik lach even zachtjes en open de deur voor ik naar binnen loop. ik zie de koffer nog op het bed liggen. "Ik heb nog niks uitgepakt hoor" zeg ik. "ik wilde eerst even rond kijken. Maar Veel te ontdekken is hier niet in dit huis" zeg ik. Ik haal mijn schouders even op, draai me om en glimlach naar Caleb "je mag wel binnen komen hoor. Ik bijt niet".

    [kunnen je post misschien wat langer? het is lastig reageren zo +moet minimaal 5 regels, staat in de regels]

    [ bericht aangepast op 13 aug 2012 - 23:49 ]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    [ Sorry ben nogal afgeleid en had het niet gelezen ;o ]

    Caleb Riverson.

    "Ik heb nog niks uitgepakt hoor" zegt ze dan en ik grijns. "Ik wilde eerst even rond kijken. Maar veel te ontdekken is hier niet in dit huis" zegt ze waarna ik knik.
    "Je mag wel binnen komen hoor. Ik bijt niet". Ik grijns en loop naar binnen. "Daar twijfel ik ook niet aan." zei ik en ging op het bed zitten. Het was precies dezelfde kamer als die van mij. "Zal ik je nog helpen met uitpakken?" vroeg ik toen en wiebelde even met mijn wenkbrauwen.

    [ bericht aangepast op 14 aug 2012 - 0:01 ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Dahlia Evangeline Orellana
    "Zal ik je nog helpen met uitpakken?" vraagt Caleb en wiebelt met zijn wenkbrouwen. Ik grinnik even zachtjes. "Vind ik prima" antwoord ik. Ik open mijn koffer en zie dat mijn favoriete lingerie setje bovenop liggen. Oké, dat had ik niet verwacht en het kan best awkward worden. Ik knipper even mijn mijn ogen en krab even op mijn hoofd. "Yup...die draag ik ook" zeg ik droogjes. Ik schraap mijn keel even. "Oke. beginnen we met de kleding of de toilet spullen" zeg ik droog en knipoog even speels naar Caleb

    [ bericht aangepast op 14 aug 2012 - 0:08 ]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]