• House of Nightmares, hét nieuwe realityprogramma van het jaar. Acht mensen, vier jongens en vier meisjes, gaan het grote oude huis in om daar geconfronteerd te worden door hun grootste nachtmerries in de hoop te winnen. Wat ze niet weten is dat zodra ze het huis binnen zijn gegaan en de deur achter hun sluit, alle connectie met de buitenwereld verloren gaat. Maar dat was niet het orginele plan. De wezens die in dit oude huis wonen nemen de controle over. Nu is het een zaak van overleven geworden.


    De regels:
    - Geen ruzie OOC.
    - 16+ is toegestaan.
    - Niet moorden zonder toestemming.
    - Als je niet meer reageert, vermoorden we je karakter.
    - Alleen ik, DarkSavior en Rechazame openen nieuwe topics.
    - Geen one-liners, minimaal 5 regels. Als je dat niet doet, krijg je echt een waarschuwing.
    - Geen perfecte karakters die zich uit elke situatie kunnen redden etc.


    Rollen:

    Meisjes:
    - Dahlia Evangeline Orellana ~ Rechazame
    - Rikki Madeleine Beck ~ Assassin
    - Katherine Sarah Gray ~ Broadfields
    - Niamh Raine Pierce ~ Frey

    Jongens:
    - Matthew Freeman ~ InOblivion
    - Sal Levine ~ Kaien
    - Caleb Nathaniël Riverson ~ Sirens
    - Nathaniel Carter ~ Rizzoli

    Wezens:
    - Nightshade ~ DarkSavior
    - Parthenope ~ CottonCloud
    - Amartistus/Amy Jackson ~ RememberYoux
    - Ayaki ~ Ivan

    Even een kleine beschrijving van het huis:
    Het huis heeft in totaal vijf verdiepingen. De kelder, de begane grond, de eerste verdieping, de tweede verdieping en een zolder. Daarbij is er nog een achtertuin met een veranda waar je kan zitten. De tuin zelf is overwoekerd en er staat een hoge muur omheen. De achterdeur is dan ook de enige buitendeur die niet op slot is.
    De kelder is een donkere ruimte die amper verlicht word. Het is er net een doolhof met gangetjes en opgestapelde dozen. Er gaat een trap heen en bovenaan die trap zit een deur.
    Op de begane grond is alles een stuk normaler. Er is een keuken, een eetkamer, een huiskamer en een wc. In de hal is er een trap die naar boven leid. Er zijn verder geen tv's of radio's aanwezig. Ook is er geen Wi-Fi.
    Op de eerste verdieping slapen de kandidaten. Ze hebben allemaal een identieke slaapkamer met een kleine badkamer eraan. Het bevat een groot, houten bed, een kledingkast en een kaptafel. De badkamer heeft een wc en een kleine douche. Er is maar een beperkte hoeveelheid warm water.
    De tweede verdieping heeft ook allemaal kamers. Deze bevatten schilderijen, portretten, oude stoffige meubels met lakens erover heen, alles wat je je maar kan bedenken. Het is geen fijne omgeving.
    Op de zolder is geen licht en ook geen ramen. Daar kan je ook niet zien wat voor vreselijks zich daar bevind.
    Er zijn maar weinig stopcontacten in het huis. Die heb je ook niet nodig want telefoos, laptops, tablets etc. zijn dan ook niet toegestaan. Er is wel gewoon electriciteit.

    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 13 aug 2012 - 21:13 ]


    Your make-up is terrible

    Niamh Raine Pierce.
    Hij lachte eventjes. "Nou ik ben blij dat je niet naar beneden bent gevallen." Voorzichtig legde hij zijn hand op mijn schouder. Ik voelde de koude aanraking op mijn blote huid, aangezien ik een zwart shirtje zonder mouwen had. Onbewust rilde ik even. Eigenlijk voelde de koude wel aangenaam, maar toch kreeg ik het gevoel dat er iets niet klopte. "Gaat het een beetje?" Ik keek hem aan zonder iets te zeggen, schudde zijn hand aarzelend van mijn schouder en ging met mijn wijsvinger over mijn lippen. Jongens konden gewoon niet zo aardig zijn zoals ze deden, iets moest er altijd achter zitten. Dat had ik in díe tijd ook gemerkt, dus waarom nu niet.. Maar aan de andere kant, mensen kunnen veranderen en niet alle jongens zijn hetzelfde, right? "Je mag wel lachen hoor, het zag er niet uit," grinnikte ik en liep door richting naar buiten.

    (Wat zijn jullie toch weer aardig.)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ayaki.

    'Vriendelijk, een beetje schuw en absolute slapeloosheid.' I neem een slok thee en knik. Dat verrast me niet. Ik ken Amaristus niet zo goed en deze woorden zijn meestal het eerste wat mensen zeggen als ze me leren kennen.
    Dan zie ik dat ze een kort knikje maakt naar de muur. Ik volg haar blik. Mijn ogen verwijden heel kort een stukje, waarnaar ze weer naar hun oorspronkelijke staat vervallen. Mijn gezichtsuitdrukking blijft even neutraal als altijd. Haar illusies hebben kennelijk erg goed vat op me. Dit kan vervelend worden.
    Bloed.
    'The secrets are the eyes,' vervolgt ze op een toon die ik niet weet te plaatsen. Ik neem een slok thee. Voor een moment wordt mijn blik donkerder, vervaarlijker. Is ze in zo'n korte tijd al zo goed in staat om mijn ware intenties te achterhalen? Dat betekent dat ik er een rivaal bij heb.
    'Je constateringen zijn correct,' zeg ik zachte toon, maar met ogen die een heel kort moment pure dreiging uitstralen.
    Ik schenk nog een kop thee in als ze verder praat tegen Sal.
    'Je bent slim, Sal. Mensen zullen jouw geheimen niet snel kennen.' Ik zwijg en drink van mijn thee, neem plaats aan de keukentafel. Geheimen, niet waar?
    Hmm. Ik werp een blik op Sal. Ik vraag me af hoe zijn bloed eruitziet, hoe het smaakt, hoe de wegebbende warmte aanvoelt op mijn koude handen. Ik vraag me af hoe goed zijn angst het monster binnen in mij zal voeden. Ik wil de angst in zijn ogen zien, zijn stem horen die me smeekt om op te houden, zijn bloed aan mijn handen. Ik wik-
    Geef me zijn bloed, Ayaki. Geef het me!
    Ik draai me van het tweetal af en neem een rustige teug adem.
    Ja, hij is de persoon die bevrediging zal opleveren. Voorlopig althans.

    [ bericht aangepast op 14 aug 2012 - 12:49 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Amaristus
    'Je constateringen zijn correct.' zei hij zacht. Ik keek even naar zijn ogen. Dreiging. Ik wil dit wezen niet als vijand, dus ik besluit hem over proberen te halen. 'Ayakiii... Ayakiii... Ik wil je vijand niet zijn... Ik wil je rivaal niet zijn... We kunnen onze krachten bundelen... Dan heb je bloed, Ayaki!' Ik zorg wel dat alleen hij het kan horen. Mijn stem is melodieus, maar als hij wil kan hij het gewoon negeren. Maar hij zal het wel horen, dacht ik glimlachend. Ik wist niet hoe hij zou reageren, en daar was ik wel nieuwsgierig naar. Ik dacht even aan de hemel. Het had me verraden. En ik zou dat wreken. Hoe meer bloed, hoe meer angst, hoe beter.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Nightshade

    Ze keek me aan zonder iets te zeggen, zou ze het door hebben? Zou ze weten wat ik ben? Vast niet, dat lijkt me te snel, ik heb niks raars gedaan of gezegd. Ze schudde haar hand van haar schouder en ging met haar wijsvinger over haar lippen. Ik volgde haar vinger en likte heel even over mijn lippen. Ik kon nog lichtjes de geur van bloed ruiken. "Je mag wel lachen hoor, het zag er niet uit," grinnikte ze en liep snel door naar buiten. Ik grinnikte ook eventjes en volgde haar toen snel. Ik zag een oud bankje staan en ging daar op zitten. Ik klopte op de plek naast me als teken dat ze bij me moest komen zitten. "Kom er lekker bij." zei ik met een glimlach.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Niamh Raine Pierce.
    Hij grinnikte ook eventjes en merkte hoe hij mij naar buiten volgde. Een oud bankje kwam in mijn gezichtsveld, maar voordat ik ernaar toe kon lopen en hierop ging zitten, deed Darren dat al. Hij klopte op de plek naast zich als teken dat ik bij hem moest komen zitten, maar ik twijfelde even waardoor ik onbewust weer op mijn lip beet. "Kom er lekker bij." zei hij met een glimlach. "Fuck," mompelde ik wanneer ik de ijzersmaak van bloed weer proefde. Ik had het wondje van mijn lip weer open gebeten waardoor ik automatisch een paar keer met mijn tong erover heen ging en mijn vinger erop hield. "Hé Darren, mag ik je iets persoonlijks vragen?" vroeg ik toen terwijl ik ondertussen al naast hem zat en richting hem keek met een nieuwsgierige schittering in mijn blauwe ogen.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Nightshade

    "Fuck." mompelde ze en ik rook weer een geur van bloed. Ze had het wondje kapot gebeten. Ze wilde me gewoon verleiden! 'Wacht maar.' dacht ik bij mezelf en keek hoe ze met haar lip over de wond ging en haar vinger erop legde. Ik zou zo graag willen opspringen en haar in haar mooie nek bijten. Het bloed uit haar lichaam zuigen totdat ze amper nog overeind kan blijven en haar dan verkrachten. Oh, wat zou ik dat toch graag willen doen, maar ik moest me inhouden. Hoe langer ik het voel hou, hoe meer pijn ik kan doen. "Hé Darren, mag ik je iets persoonlijks vragen?" vroeg ze toen ze naast me ging zitten. Ik keek haar aan en ik zag een nieuwsgierige blik in haar ogen. "Natuurlijk." zei ik met een glimlach.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Niamh Raine Pierce.
    Hij keek me aan en ik twijfelde kort over wat ik wilde vragen, en of ik het überhaupt aan hem kon vragen. "Natuurlijk." zei hij met een glimlach. Een zwak glimlachje gleed er op mijn donkergekleurde lippen welke afstaken tegen mijn lichte, blanke kleur huid, alsof ik bijna nooit in de zon kwam. De lichtrode kleur die er op mijn wangen kwam, was jammer genoeg dan ook goed te zien wanneer ik kort mijn kristalblauwe ogen neersloeg.
    "Heb je ooit iemand pijn gedaan, en dan bedoel ik.. Een meisje?" De lichtrode kleur was nog op mijn wangen te zien, maar toch keek ik hem weer nieuwsgierig aan, afwachtend en zelfs een beetje kil. Dit was echter als zijn antwoord 'ja' was.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Nightshade

    Ze keek me aan met een zwak glimlachje en er kwam een lichtrode kleur op haar wangen. Daarna sloeg ze haar ogen neer. 'Nu komt het.' dacht ik bij mezelf. "Heb je ooit iemand pijn gedaan, en dan bedoel ik.. Een meisje?" Ze keek me weer aan en en ze leek echt nieuwsgierig, maar aan de andere kant leek ze ook kil. Ik dacht snel bij mezelf na. Ik had meisjes pijn gedaan, heel veel zelfs. Ik heb ze verkracht en vermoord, maar dat kan ik natuurlijk niet zeggen. Ik keek haar aan en zorgde ervoor dat het leek alsof ik me schaamde door haar heel even onzeker aan te kijken en daarna mijn ogen neer te slaan. "Ja.. Ik heb eens een meisje geslagen, maar dat was omdat ze zo vervelend was. Ze was de hele tijd tegen me aan het schreeuwen en aan het schelden. Plus ze sloeg me ook nog eens en toen heb ik haar geslagen." zei ik met een zucht, "Ik schaam me ervoor, want je hoort een meisje niet te slaan."


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Niamh Raine Pierce.
    Hij keek me kort aan met een iets onzekere blik waarna hij zijn ogen neersloeg. "Ja.. Ik heb eens een meisje geslagen, maar dat was omdat ze zo vervelend was. Ze was de hele tijd tegen me aan het schreeuwen en aan het schelden. Plus ze sloeg me ook nog eens en toen heb ik haar geslagen." zei hij met een zucht, en ik keek hem even dodelijk kil aan voordat ik de andere kant opkeek. Ik wist wel dat iedere jongen iemand pijn had gedaan, net zoals mij. Maar was het ook niet deels dat meisje haar schuld? Het maakt niet uit, ze horen geen meisjes te slaan. "Ik schaam me ervoor, want je hoort een meisje niet te slaan." Ik fronste verward wanneer ik zijn kant weer opkeek. Had hij mijn gedachten gelezen? Ik zuchtte even en leunde iets naar achter terwijl ik hem nog aankeek. "Waarom hadden jullie ruzie?" besloot ik toen maar te vragen.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Nightshade

    Ze zuchtte en leunde iets naar achter terwijl ze me aan bleef kijken. "Waarom hadden jullie ruzie?" vroeg ze uiteindelijk. Ik zuchtte nog wat dieper en keek naar de grond. "Zij.." begon ik langzaam en begon met mijn handen te frunniken. "Ze is vreemd gegaan." zei ik uiteindelijk, "En toen probeerde ze de schuld in mijn schoenen te schuiven."


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Katherine Sarah Gray
    Afkeurend haal ik mijn neus op en frons kort mijn wenkbrauwen. 'Het bed ligt niet echt lekker, ik ben veel zachter gewend en de douche is te klein.' Misschien moet ik niet zoveel zeuren, het was te verwachten dat het niet precies zou zijn zoals thuis. Daarnaast moet ik er ook niet vanuit gaan dat iedereen hetzelfde leeft zoals ik. Volgens Rikki is er immers niet mis met de kamers en als je niet zoveel gewend bent, kan ik me dat voorstellen.
    'Maar hé, we zijn op tv en kunnen veel geld verdienen, dat compenseert dan weer,' zeg ik met een grijns en zie al helemaal voor me hoe ik het geld in ontvangst neem.


    everything, in time

    Niamh Raine Pierce.
    Hij zuchtte wat dieper en keek naar de grond. "Zij.." begon hij langzaam en begon met zijn handen te frunniken, maar ik bleef even wantrouwig naar hem kijken. "Ze is vreemd gegaan." zei hij uiteindelijk en ik likte bedenkelijk, onbewust over mijn lippen. "En toen probeerde ze de schuld in mijn schoenen te schuiven." Ik zuchtte diep en knikte, waarna ik begon te dubben over wat ik moest doen. Eigenlijk was ik nooit zo goed geweest in dat hele troost-gebeuren, maar toch schoof ik wat dichter naar hem toe en legde mijn hand voorzichtig op zijn schouder. "Eh.." begon ik ongemakkelijk, omdat ik best dichtbij hem zat, deels niet wetende wat ik moest zeggen of doen. "Dan was zij in de fout.." Ik haalde mijn hand van zijn schouder en legde deze op zijn koude hand. "Laten we maar ergens anders over praten. Waar wil jij over praten?" vroeg ik hem toen, wanneer ik zijn hand weer los liet en wat recht ging zitten.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Rikki Madeleine Beck

    Je kan ook wel klagen zeg, over te zachte bedden, te kleine douches. Ik ben allang blij dat we geen kamers moeten delen of alles primitief gaat.
    "Als ze al het geld in mooie kamers voor ons zouden stoppen, zou er veel minder geld overblijven om aan ons te geven." merk ik op met een ietwat sarcastische glimlach naar haar. Ze is enorm op het geld gefocused, wat ik natuurlijk kan begrijpen, maar niet op de andere goede dingen die je er uit kan halen. Voor sommige dingen zal het geld en de beroemdheid die ze ermee vergaren wel het enige en belangrijkste zijn.


    Your make-up is terrible

    Nightshade

    Ze zuchtte diep toen ik uitgesproken was. Ik kon in mijn ooghoeken zien dat ze knikte. Ze schoof wat dichterbij en legde haar hand voorzichtig op mijn schouder. 'Bingo.' dacht ik bij mezelf, 'Meisjes zijn zo makkelijk.' "Eh.." begon ze, zo te horen ongemakkelijk, "Dan was zij in de fout.." Ze haalde haar hand van mijn schouder en legde die op mijn hand. Ik hield haar hand eventjes vast. "Laten we maar ergens anders over praten. Waar wil jij over praten?" vroeg ze toen waarnaar ik haar hand losliet en zij haar hand terug trok en recht op ging zitten. Ik zuchtte eventjes en knikte toen. "Dat lijkt me wel handig." zei ik zachtjes en haalde diep adem waarna ik ook weer rechtop ging zitten. Ik veegde even onder mijn oog om het te laten lijken dat ik een traan weghaalde. "Maar ik weet zo snel niks om het over te hebben. Vertel anders wat over jezelf, als je wilt natuurlijk."


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Katherine Sarah Gray
    'Als ze al het geld in mooie kamers voor ons zouden stoppen, zou er veel minder geld overblijven om aan ons te geven,' merkt Rikki op en hoewel ik betwijfel of ze het echt serieus bedoelde, heeft ze wel degelijk iets slims gezegd. 'Ja,' zeg ik nadenkend en glimlach dan. 'Ja, daar zit zeker wat in.' Ik sta op en gebruik één van de spiegels in de kamer om te kijken of mijn mascara en oogpotlood zitten. De oneffenheden haal ik met mijn vinger weg. Zonder spuug natuurlijk, want dat is ontzettend vies.


    everything, in time