• Ik was vergeten dat ik em moest doen

    Ik heb geen zin de begin post te doen, gewoon veeeeeeeeeel spammen.



    WIJ ZIJN AWSOME

    [ bericht aangepast op 13 aug 2012 - 21:52 ]


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    ik ga eens lezen


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    CatEyes schreef:
    Genetically Altered

    Mijn nieuwe story, TAKE A LOOK!


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Vollmer schreef:
    (...)
    Ik deed er dus niet aan mee. ^^


    Okee. Just wanted to know that, omdat van alle uitleg die ik kreeg, overkwam alsof je wel meedeed. xd


    help

    Vollmer schreef:
    (...)
    Ik deed er dus niet aan mee. ^^


    Slim c:
    Niet dat Lisanne dom is ofzo hoor.


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.

    Starkisch schreef:
    ik ga eens lezen


    Ik ook. Ik zit al aan pagina 5. :Y)


    help

    Ik ben even weg


    Mijn username is een kopje, geen plaat

    Stornoway schreef:
    (...)

    Okee. Just wanted to know that, omdat van alle uitleg die ik kreeg, overkwam alsof je wel meedeed. xd


    Haha nee, ik was gewoon gefrustreerd.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Miley Cyrus cut her hair to raise money for cancer. Before you judge. Learn the facts. Cause half of y'all bald head for free.


    Oeps, ehm, sorry Miley Cyrus :Y)


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.

    Starkisch schreef:
    ik ga eens lezen


    Zou ik ook moeten doen...


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Yancy schreef:
    (...)

    Slim c:
    Niet dat Lisanne dom is ofzo hoor.


    Nou ja, ik was al wat afgekoeld toen ik het topic binnen "wandelde".


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    15000 gepasseerd! PARTY


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Vollmer schreef:
    (...)

    Nou ja, ik was al wat afgekoeld toen ik het topic binnen "wandelde".


    Haha oké :3
    Ik ben best wel blij dat de bèta verkiezing inschrijvingen al afgelopen waren toen ik weer terug van vakantie was, anders had ik waarschijnlijk toch wel meegedaan, ookal weet ik dat ik daar helemaal geen tijd voor heb. c:


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.

    Ze had iets in haar uitdrukking dat ik nog nooit bij een vijftienjarige gezien heb. Ze keek vertrouwd maar vernieuwend, begrijpend en medelevend, zakelijk, maar toch op een één of andere manier bezorgt.


    NE-LE. BEZORGD IS MET EEN D.


    help

    Yancy schreef:
    (...)

    Haha oké :3
    Ik ben best wel blij dat de bèta verkiezing inschrijvingen al afgelopen waren toen ik weer terug van vakantie was, anders had ik waarschijnlijk toch wel meegedaan, ookal weet ik dat ik daar helemaal geen tijd voor heb. c:


    Nou, ik heb dat ook vaak. Alleen niet bij de bèta, maar bv wel bij jury spelen in een wedstrijd. Nu heb ik het dus weer, maar heb nog niet bevestigd dus ga ik het eens snel afzeggen. Anders moet ik er sowieso na een paar opdrachten mee stoppen en dan wil ik ook niet.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Vollmer schreef:
    (...)

    Nou, ik heb dat ook vaak. Alleen niet bij de bèta, maar bv wel bij jury spelen in een wedstrijd. Nu heb ik het dus weer, maar heb nog niet bevestigd dus ga ik het eens snel afzeggen. Anders moet ik er sowieso na een paar opdrachten mee stoppen en dan wil ik ook niet.


    Jury zijn lijkt me leuk, alleen ik zou er niet zo goed in zijn denk ik, haha c:


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.