• Ik was vergeten dat ik em moest doen

    Ik heb geen zin de begin post te doen, gewoon veeeeeeeeeel spammen.



    WIJ ZIJN AWSOME

    [ bericht aangepast op 13 aug 2012 - 21:52 ]


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Yancy schreef:
    (...)

    Oeps, ehm, sorry Miley Cyrus :Y)


    Ik wil mijn haar laten groeien en dan een stuk ervan knippen om weg te geven voor kanker. Een vriendin van mij heeft dat ook gedaan. Eigenlijk heb ik vorig jaar mijn haar laten knippen, dat was langer dan vijftien centimeter eraf en nu heb ik er echt spijt van dat ik het niet heb weggegeven voor kanker. :/


    help

    En dan zou ik me ook zo gedwongen voelen om alles op te merken, dat zou ik sowieso niet kunnen..


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.

    Nu moet ik weer volop op het topic pisten omdat ik weer geen pc heb wheee


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Trouwens, Miley heeft nog steeds haar Hannah Montana pruiken. :Y)

    Dat vind ik op zich wel belachelijk, dat ze dan zulke pruiken heeft met echt haar en dan knipt ze haar haar voor kanker. -.-


    help

    Ik ga slapen.
    Bye! c:


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Stornoway schreef:
    (...)

    Ik wil mijn haar laten groeien en dan een stuk ervan knippen om weg te geven voor kanker. Een vriendin van mij heeft dat ook gedaan. Eigenlijk heb ik vorig jaar mijn haar laten knippen, dat was langer dan vijftien centimeter eraf en nu heb ik er echt spijt van dat ik het niet heb weggegeven voor kanker. :/


    Een vriendin van mij ook, maar zelf zou ik het niet zo snel doen, niet omdat het me niet kan schelen, maar ik heb er niet echt de moed voor..


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.

    Ik ga even lezen


    Mijn username is een kopje, geen plaat

    Stornoway schreef:
    Trouwens, Miley heeft nog steeds haar Hannah Montana pruiken. :Y)

    Dat vind ik op zich wel belachelijk, dat ze dan zulke pruiken heeft met echt haar en dan knipt ze haar haar voor kanker. -.-


    Dat is inderdaad wel apart ..


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.

    Yancy schreef:
    (...)

    Een vriendin van mij ook, maar zelf zou ik het niet zo snel doen, niet omdat het me niet kan schelen, maar ik heb er niet echt de moed voor..


    Niet afscheren, he, gewoon een stuk ervan. Ik sta sowieso beter met kort haar dan met lang haar. xd


    help

    Ik vind mezelf raar ik kan honderd keer naar hetzelfde lied luisteren achterelkaar en het nog steeds niet beu zijn lool!!


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Ik moet nu naar bed, dus ciao.


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.

    @Stornoway raad is welk lied ik aan het lusteren ben ^^


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Is iedereen op tc ofwa net nu ik er niet op.kan ~_~


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Yancy schreef:
    (...)

    Jury zijn lijkt me leuk, alleen ik zou er niet zo goed in zijn denk ik, haha c:


    Ik heb het nog nooit gedaan, maar het staat op mijn denkbeeldige "to-do lijstje". (:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    likeAgeneral schreef:
    @Stornoway raad is welk lied ik aan het lusteren ben ^^


    I have no idea. Owl City?


    help