• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MissStoran
    Finn Hudson: Fashionitaa
    Tina Cohen-Chang: LittleLiar

    Mike Chang:
    Mercedes Jones:
    Kurt Hummel: Fashionitaa
    Santana Lopez: Wonderwatch
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx

    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman: LittleLiar
    Blaine Anderson: Insano

    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky:
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James: LittleLiar
    Sebastian Smythe: Wonderwatch

    Sunshine Corazon:
    Will Schuester: Fashionitaa
    Emma Pillsbury: Insano

    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages:
    - Damon Tyler Smythe : Wonderwatch
    - Alexander ''Alex'' Grey : LittleLiar
    - Isabella Elizabeth Espinoza : Insano
    - Tyler Jay Delaino : Wonderwatch
    - Jayden Ian Archibald: Fashionitaa
    - Luke André Basias : MissStoran
    - David Lopes: Insano

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.



    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!



    Meedoen kan altijd, meld je hier aan

    [ bericht aangepast op 14 aug 2012 - 14:32 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jayden Ian Archibald

    Ik schoof het raampje weer open. 'We zouden Emily hier kunnen brengen, maar waarschijnlijk houden ze hier niet zo van kleine mormels. Dus jouw keuze, moe haar dood langzaam door de honger gebeuren of snel en pijnloos met een pistool?' loog ik met
    Stalen gezicht. Zelfs ik zou nooit een babytje pijn doen, maar het was gewoon lachen om Rachel zo te zien.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Mijn mond viel open "je blijft van haar af, onze ouders vangen haar op en desnoods Mr. Shue. Je blijft met je tengels van haar af" sis ik naar hem.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jayden Ian Archibald

    'Oh, waar waren jullie ouders vandaag dan de hele tijd?' vroeg ik spottend haar. 'Ze komen toch nooit thuis en Lady Hummel kan haar niet verzorgen. En denk je echt dat mr. Schue met een jank kind wilt zitten. Denk eens logisch na, wat ben jij dom, zeg.' zuchtte ik geirriteerd.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    "finns ouders, waren bij mijn vaders om dingen te bespreken. En ja Mr. Shue zou dat doen als hij ons daarmee kon helpen. En Kurt kan dat wel, jij niet" schreeuw ik boos terug.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [ik ga ff koffie drinekn]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jayden Ian Archibald

    'Waarom zou ik dat in hemelsnaam willen?' vroeg ik sissend aan haar. 'Maar goed, vind je het ook niet zonde van Blaine? Zo'n mooiboy.' zuchtte ik.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Isabella Elizabeth Espinoza:

    We renden snel naar de auto en stapten vlug in waarnaar we met een rotvaart de straat uit reden. Uiteindelijk waren we in een veilige afstand waardoor we samen in lachen uitbarsten. Ik deed mijn gordel om en mijn tasje tussen mijn benen en keek Kurt lachend aan, wat hij zei. 'Helemaal die van Jayden' hikte ik van het lachen en keek hem glimlachend aan. Dat was een mooie zet van mij. 'Kurt, hij liegt. Je weet dat Blaine de waarheid vertelt en ik vond het genoeg dat hij ons de grond instampte, dus ik dacht dat ik dat wel als een mooie afsluiter kon maken' zeg ik lachend en gemeend. Ik was opgelucht dat we nu in de auto zijn, maar ik denk dat Jayden wraak zal krijgen op ons.


    One Who Travels A Higher Path.

    Kurt Hummel

    Ik lachte nog wat langer door, maar werd daarna weer serieus en knikte. 'Ik weet het,' zei ik terwijl ik rustig door reed en me goed concentreerde op de weg. 'Het is gewoon nog een gevoelige snaar en het doet pijn om er telkens mee geconfronteerd te worden.' zei ik eerlijk tegen haar. 'Dat was zeker een mooie afsluiting.' zei ik weer lachend, het was zo grappig hoe ze reageerden en het was net goed voor hem!


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    "hij is niet dood, serieus laat mijn vrienden en hun met rust. En je blijft van mijn kind af" sis ik naar hme


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Isabella Elizabeth Espinoza:

    Ik lachte nu weer ook en knikte begrijpend. 'Ik weet het, Kurt. Maar Blaine houdt heel veel van je, dat zie je gewoon aan hem' zeg ik gemeend en lief. Ik zag hoe Blaine naar Kurt keek, hij was helemaal gek op die jongen en wou hem echt niet kwijt. 'Trouwens je moet mij nog wat vertellen, meneertje' zeg ik nep-streng, doelend dat hij blijkbaar is verloofd met Blaine. Ik had een beetje van gehoord, maar niet helemaal. Mijn twee beste vrienden gaan trouwen, daar moest ik sowieso bij zijn.


    One Who Travels A Higher Path.

    [ik verkas ff naar beneden


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jayden Ian Archibald

    'Oké, dan geloof je het niet.' zei ik simpelweg tegen haar en haalde mijn schouders op. 'Als jij zo graag in die valse hoop wilt blijven geloven, wat jij wilt.' zei ik waarna ik het raam weer dichtschoof en tegen de muur leunde. 'Nu begin ik me weer te irriteren aan Berry, laten we iets leuks gaan doen en niet onze tijd aan haar gaan verspillen.' stelde ik voor.

    Kurt Hummel

    'Oh god, door alles ben ik dat helemaal vergeten te zeggen!' zei ik verontwaardigd, ik praatte er continu over en uitgerekend aan Bella vergat ik het helemaal te vertellen. 'Blaine en ik zijn verloofd!' vertelde ik glimlachend en gelukkig aan haar. 'We gaan pas over een paar jaar trouwen, maar we hebben al plannen.' glimlachte ik breed. Sowieso moest Bella erbij zijn, ze moest me toch ook helpen mijn pak uit te kiezen? Ik was zo gelukkig als ik over de bruiloft praatte, ik vergat meteen al het slechte wat er gebeurt was en zwijmelde altijd helemaal weg.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik kijk toe hoe hij het raampje dichtschoof en ik zuchtte.
    Wat een kut hok hier.
    Ik stond op en pakte mijn kussen die ik tegen de muur aan legde en ging ertegen aan zitten als stoel. Ik staarde naar mijn nog dikke buik die binnen een paar weken zou verdwijnen. Ik mistte, het geschop van Em.

    luke
    Ik grinnik "het is gewoon een irritant kutwijf" mompel ik. Ik dacht even na "ehm wat gaan we doen?" Een stuk verderop zag ik david staan. Ik liep erheen "heey dave" ik glimlachte, ik noemde hem sinds kort Dave geen idee waarom.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Isabella Elizabeth Espinoza:

    Ik glimlachte lief en legde mijn hand op zijn been en wreef er lief over. Als teken dat ik het zo leuk vond. 'Dat is echt geweldig!' kirde ik blij en gelukkig tegen Kurt. 'Heb jij Blaine tenhuwelijk gevraagd of hij?' zei ik nieuwsgierig en blij. Ik was zo blij voor hun en kon echt niet wachten tot de bruiloft. Ik hoopte dat ik zijn eerste bruidsmeisje mocht zijn. 'En wat voor plannen, vertel' zeg ik klappend in mijn handen. Bruiloften waren zo leuk en vrolijk. En zeker van Kurt en Blaine's bruiloft zal het geweldig worden.


    One Who Travels A Higher Path.

    Kurt Hummel

    'Ik heb Blaine ten huwelijk gevraagd,' zei ik glimlachend. 'Het was echt doodeng en ik had nooit van mezelf verwacht dat ik het zou durven.' zei ik lachend, niemand had het van mij verwacht, dat was het leuke eraan. Ik parkeerde de auto bij het hotel en draaide me half om naar Isabella. 'Nou, we willen in een bos trouwen, we hebben daar mooie herinneringen aan en het is gewoon speciaal voor ons. Blaine gaat in het zwart en ik in het wit. Oh, en het belangrijkste van alles is, de taart. Blaine wilde chocoladetaart.' zei ik lachend, maar vond het zo super schattig. 'Oja en Emily gaat in een mooi jurkje de ringen geven, en de meiden uit Glee worden natuurlijk allemaal bruidsmeisjes. Trouwens, wil jij mijn eerste bruidsmeisje zijn?' vroeg ik aan haar.

    Jayden Ian Archibald

    Luke liep naar een jongen toe en begroette hem glimlachend. Ik bekeek de jongen goedkeurend en glimlachte. 'Jayden.' stelde ik mezelf voor, deze jongen had iets wat me aantrok en ik wist zeker dat we vrienden konden worden. Eigenlijk was deze bende zo slecht nog niet.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.