• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MissStoran
    Finn Hudson: Fashionitaa
    Tina Cohen-Chang: LittleLiar

    Mike Chang:
    Mercedes Jones:
    Kurt Hummel: Fashionitaa
    Santana Lopez: Wonderwatch
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx

    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman: LittleLiar
    Blaine Anderson: Insano

    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky:
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James: LittleLiar
    Sebastian Smythe: Wonderwatch

    Sunshine Corazon:
    Will Schuester: Fashionitaa
    Emma Pillsbury: Insano

    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages:
    - Damon Tyler Smythe : Wonderwatch
    - Alexander ''Alex'' Grey : LittleLiar
    - Isabella Elizabeth Espinoza : Insano
    - Tyler Jay Delaino : Wonderwatch
    - Jayden Ian Archibald: Fashionitaa
    - Luke André Basias : MissStoran
    - David Lopes: Insano

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.



    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!



    Meedoen kan altijd, meld je hier aan

    [ bericht aangepast op 14 aug 2012 - 14:32 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Luke.
    Ik grijns "blaine heeft nu een gat in zijn arm en berry is weer gezellig bij ons" ik grijns naar hem. "heb je zin om haar te zien zweten" ik kijk hem lachend aan


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kurt Hummel

    'Dat weet ik,' zei ik lief en troostend tegen haar. Ik bleef haar troostend over haar rug wrijven en keek haar geruststellend aan. 'Het komt helemaal goed, hij gaat inzien hoe lief en geweldig jij wel niet bent!' zei ik naar waarheid en gaf haar een kusje op haar wang. 'Shh,' suste ik haar zachtjes toen ze weer in huilen uitbarstte. 'Het komt echt goed, ik heb altijd gelijk weet je nog?' zei ik liefjes tegen haar terwijl ik haar steviger knuffelde.

    Jayden Ian Archibald

    Het was een verleidelijk idee, het leek me wel lachen, maar ineens drong het tot me door wat hij zei over Blaine. Mijn grijns verdween van mijn gezicht. 'Blaine heeft wat?!' vroeg ik verontwaardigd en een beetje boos. Serieus, van zo'n mooiboy als Blaine moesten ze afblijven.

    Finn Hudson

    Ik voelde een steek door mijn hart, maar luisterde verder. Santana luisterde met mij mee, maar het kon me niet zoveel schelen, dat ze alles zou horen.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Luke
    Ik grinnik "naja ik was er niet bij maar hij wou niet luisteren en moest de held uithangen en toen heeft micheal in zijn arm geschoten" Ik grinnik "kom op dan"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jayden Ian Archibald

    'Nah, ik blijf liever hier. Ik zag dat mokketje van Finn net naar binnen lopen. Ik ben net met haar net bed geweest, ze was slecht joh. Dus blijf gewoon hier, het word lachen als ze zo meteen weer naar buiten komen. Daarna gaan we daar wel even kijken.' zei ik grijnzend. 'Zonde van Blaine, hadden ze beter Berry of Hummel kunnen neerschieten.' verzuchtte ik.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    luke
    Ik schiet in de lach "Hij is verliefd op Berry, dus nee dat werd het niet en Hummel was er niet. Alleen Blaine en berry met dat mormel van d'r" ik grinnik "of we bellen aan"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Santana

    Ik luisterde rustig mee, en keek ondertussen naar Finn.
    Ik zucht, en luister verder...


    El Diablo.

    Isabella Elizabeth Espinoza:

    Ik moest een beetje lachen om Kurt en glimlachte waterig, waarnaar ik mijn tranen wegveegde. Ik knuffelde hem stevig en drukte een kus op zijn wang en neus. 'Je bent geweldig' zeg ik lief en stond nu op. 'Zullen we maar gaan, anders wordt Finn boos' zeg ik zuchtend en pak mijn tasje. Ik wacht op Kurt en kijk hem zwak glimlachend aan.


    One Who Travels A Higher Path.

    [ik ga zo slapen ben lichtelijk dood door het logeren.]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kurt Hummel

    Ik knikte en pakte haar hand weer beet, we liepen de badkamer weer uit en we zagen Finn of Santana niet meer. Vreemd, ze zaten zelf niet in de woonkamer? Misschien zaten ze bij Emily. Ik liep samen met Isabella naar buiten en hoorde een stem die ik maar al te goed herkende. Dit ga je toch niet menen, wat moet hij nou weer hier? Ik hoorde wat hij zei en ik keek verbaasd naar Bella. Nee toch, ze is toch niet met hém naar bed gegaan?!

    Jayden Ian Archibald

    'Daar zijn ze!' zei ik waarna ik Luke meetrok naar Isa en Kurt. Ik grijnsde gemeen naar ze en keek ze aan. 'Hallo,' zei ik droogjes. 'Nog aan het nagenieten, mop?' vroeg ik gemeen aan Isa.

    Finn Hudson

    Ik trok snel Santana mee naar een kamer, zodat ze ons niet zagen en zuchtte. Ze had dus spijt, maar ik wist niet precies of ik haar kon vergeven. Het was gewoon ingewikkeld.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    luke
    Ik grijns lachend naar Hummel "halowa Lady Hummel" en ik begroet hem met een gayhand.
    "dus het was een plezierig uitje hoorde ik" en girnnik

    [bye see you tommorow


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Santana

    Ik keek naar Finn.
    'Hé, gaat het?'


    El Diablo.

    Isabella Elizabeth Espinoza:

    We liepen uit de badkamer en liepen we naar buiten. Ik keek nog snel om me heen of ik Finn zag, maar dat was niet zo, ik zuchte. Eenmaal buiten hoorde ik een vreselijke bekende stem. En keek ik naar Jayden en nog een jongen. Ik zie dat Kurt me verbaasd aankijkt, wat hij zei en ontweek zijn blik. 'Ben jij nog aan het nagnieten van je klap' kaats ik boos terug en kijk hem boos aan.


    One Who Travels A Higher Path.

    Kurt Hummel

    Mijn ogen gleden naar Luke toen hij me begroette, ik rolde overdreven met mijn ogen. 'Origineel zeg,' mompelde ik zuchtend. Wat ontzettend kinderachtig, maar ik was het wel gewend. Op school deden ze zulke dingen altijd en noemden ze me altijd zo. Ik moest mijn lach binnenhouden toen Bella dat zei, goede zet! Vervolgens keek ik naar Jayden. 'Serieus, wat heb jij met mensen die bezet zijn? Oh, en trouwens, denk niet dat Blaine gelooft in jouw zielige verhaaltje over die zogenaamde onzekerheid van jou.' zei ik bozig. Ik hoorde wat hij zei en wist even niets meer terug te zeggen. Hij liegt Kurt, hij liegt.

    Jayden Ian Archibald

    'Nou, in het cafeetje, smeekte je om mij in bed te krijgen. Iedereen weet het al, mop. Iedereen weet wat voor een slet jij bent.' siste ik naar haar, waarna ik naar Kurt keek. 'Dat zegt hij tegen jou, maar ondertussen denkt hij heel iets anders. Even tussen ons, we hebben echt heerlijke seks gehad. Meerdere keren zelfs.' grijnsde ik.

    Finn Hudson

    'Ik ben oké,' zei ik, maar het was niet zo. Ik voelde me licht gezegd zwaar klote, maar wilde het niet laten merken aan Santana. 'Zullen we film kijken of zo?' probeerde ik er snel overheen te praten.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Santana

    Ik rol met mijn ogen.
    'Het gaat helemaal niet' zeg ik.


    El Diablo.

    Isabella Elizabeth Espinoza:

    'Volgens mij was het andersom, jij kon met je gore poten niet van me afblijven en je smerige trucjes' zeg ik boos en luisterde naar hem die tegen Kurt praate. 'Even tussen ons schatje' zeg ik tegen Jayden en kijk hem afkeurend aan. 'Jij bent slecht in bed' sis ik naar hem. Het was pijnlijk om dit allemaal te horen, maar ik negeerde het zoveel mogelijk en probeerde ook voor Kurt op te komen.


    One Who Travels A Higher Path.