• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MissStoran
    Finn Hudson: Fashionitaa
    Tina Cohen-Chang: LittleLiar

    Mike Chang:
    Mercedes Jones:
    Kurt Hummel: Fashionitaa
    Santana Lopez: Wonderwatch
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx

    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman: LittleLiar
    Blaine Anderson: Insano

    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky:
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James: LittleLiar
    Sebastian Smythe: Wonderwatch

    Sunshine Corazon:
    Will Schuester: Fashionitaa
    Emma Pillsbury: Insano

    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages:
    - Damon Tyler Smythe : Wonderwatch
    - Alexander ''Alex'' Grey : LittleLiar
    - Isabella Elizabeth Espinoza : Insano
    - Tyler Jay Delaino : Wonderwatch
    - Jayden Ian Archibald: Fashionitaa
    - Luke André Basias : MissStoran
    - David Lopes: Insano

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.



    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!



    Meedoen kan altijd, meld je hier aan

    [ bericht aangepast op 14 aug 2012 - 14:32 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Isabella Elizabeth Espinoza:

    'Het spijt me dat je weer door mij terug moet rijden' zeg ik veronschuldigend en kijk hem met spijt aan, we liepen weer naar zijn auto en stapten in, waarnaar we naar zijn huis reden. Waardoor ik zenuwachtig werd en zenuwachtig naar Kurt keek. Finn zou me vast boos aankijken of iets zeggen. Ik staarde naar buiten en het stelde me niet gerust.

    David Lopez:

    'Loop niet zo te schreeuwen, zeikwijf' zeg ik sissend. 'Ik ben niet doof, ik ben hier de baas niet, dat is Micheal. Dus ik kan je hier niet eruit halen' zeg ik simpel en leunde tegen de muur.


    One Who Travels A Higher Path.

    rachel
    "nou volgens mij zjin jullie wel boos, ik ben geen slet, hoer of kutwijf, ik heb gevoelens ja. GEVOELENS weet je wat dat is, ownee want die heb jij niet" zeg ik h arder maar niet dat het schreeuwend is terwijl ik hem dodelijk aan kijk


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kurt Hummel

    'Dat is helemaal niet erg, en daar hoef je je ook niet voor te verontschuldigen.' zei ik streng, maar toch ook ergens lief tegen haar. Ik parkeerde de auto voor het huis en haalde de deur van het slot. Ik liep samen met Bella naar binnen en precies op dat moment kwam Finn ook de gang op gelopen, alsof het uitgerekend was. In de kamer zag ik Santana zitten. 'Hi, Santana.' zei ik een beetje verbaasd. Ik had Bella's hand nog vast en kneep er troostend in.

    Finn Hudson

    Ik knikte, ik had niet eens zin op erop in te gaan. 'Vodka dan maar weer?' stelde ik voor, zonder op antwoord te wachten liep ik de gang op om naar de keuken te lopen, naar de koelkast. Maar precies op dat moment zag ik Bella en Kurt waardoor ik een pijnlijke steek door mijn hart voelen. 'Was ik niet duidelijk?' vroeg ik bozig aan Bella.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Santana

    Ik zucht, en loop ook maar weer naar de keuken.
    Ik pak de fles vodka in 2 glaasjes, en geef er een aan Finn.
    De ander drink ik langzaam op terwijl ik naar Kurt en Bella kijk..


    El Diablo.

    Isabella Elizabeth Espinoza:

    Ik glimlachte zwak om Kurt en knikte. Kurt parkeerde de auto voor zijn huis en we stapten uit. We liepen naar de deur en hij deed de deur van het slot en kwamen binnen, net op dat moment kwam Finn de gang op en keek me aan. Hij zei wat en keek me boos aan. Ik voelde gelijk een steek en keek naar de grond om zijn blik te ontwijken. Ik zuchte diep en kijk hem recht aan. 'Je was duidelijk' zeg ik formeel mogelijk en kijk hem strak aan. 'Alleen in de badkamer ligt mijn kleding en mijn mobiel en sluitels van het hotel, die kwam ik ophalen' zeg ik nog steeds formeel. Ik kijk Kurt aan en laat zijn hand los. 'Ik ga even de spullen pakken' zeg ik neutraal mogelijk en liep naar de badkamer.

    David Lopez:

    Ik moest echt lachen om haar en lachte het uit. 'Lieveschat, jij bent echt dom of je hoort me niet goed' zeg ik lachend. 'Ik zeg doof, ik ben niet boos op jou' zeg ik en kijk haar met een opgetrokken wenkbrauw aan. 'Je kent het word, doof toch wel? Of ben je echt zo dom' zeg ik lachend. Ze was echt dom, of ze luisterde gewoon niet goed. 'Weetje, wat. Ik bespeel mijn tijd niet meer aan jou' zeg ik vervolgens. 'Rot maar lekker in je hokje' zeg ik en liep weer weg. Ze was echt vreselijk irritant.


    One Who Travels A Higher Path.

    Rachel
    Flikker toch op
    " mompelde ik voor ik me op het oude krakerige bed laat vallen die gelijk protesteerd. Ah stom ding" mompel ik in mezelf. Ik had geen flauw benul van tijd hier.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn Hudson

    Ik zuchtte en keek naar de glas drank in mijn hand, het leek zo verleidelijk. Even lekker alles vergeten en niks voelen. Maar ik kon het niet maken tegenover Emily, straks gebeurde er iets en was ik niet in staat om haar te verzorgen. Zij was nu het belangrijkste in mijn leven en ik zou dat niet verpesten door te gaan drinken. Ik luisterde naar wat ze zei en liet haar het gewoon doen. Ik zag daarna dat Kurt mij waarschuwend aankeek en zuchtte. 'Ik hoef niks, drink jij het maar op.' zei ik tegen Santana en gaf haar de glas Vodka terug.

    Kurt Hummel

    Ik keek van Santana naar Finn en naar het drank. Santana gaf Finn ook een glas en meteen keek ik hem waarschuwend aan. Als hij weer zou gaan zuipen, zou ik Emily dus echt meenemen. Toen ik zag dat hij weigerde keek ik weer tevreden, maar ik was nog achterdochtig. Santana was een ster in overhalen, zou ik Emily gewoon meenemen? 'Lieverd, wees toch voorzichtig met dat spul.' zuchtte ik tegen Santana waarna ik achter Bella aan liep en naar binnen liep en de deur achter ons sloot. 'Gaat het?' vroeg ik terwijl ik met al mijn gewicht tegen de deur leunde en haar bezorgd aankeek.

    [ bericht aangepast op 15 aug 2012 - 20:42 ]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Santana

    'Sorry, sorry' lach ik, en drink het glas leeg.
    'Het gaat wel goed!' riep ik Kurt na, daarna keek ik weer naar Finn..


    El Diablo.

    Isabella Elizabeth Espinoza:

    Ik liep snel naar de badkamer en sloot de deur dicht, waarnaar ik snikkend uitbarste. Ik zocht gelijk mijn tasje en had het gevonden, wat ik zocht. Ik ging op de rand van het bad zitten en veegde mijn tranen ruw weg. Het was zo pijnlijk. Ik zie opeens Kurt binnen komen en hij sloot de deur, waarnaar hij met zijn gewicht tegen de deur leunde en me bezorgd aankeek. 'Nee, het gaat niet' zeg ik snikkend. 'Ik heb zo'n spijt' zeg ik nu huilend.

    (Eigenlijk moet Finn dit nu allemaal horen, wat Kurt en Bella zeggen. ^^ )


    One Who Travels A Higher Path.

    Finn Hudson

    Ineens kreeg in een ingeving, ik moest gewoon weten waar Isabella en Kurt het allemaal over hadden. 'We gaan ze afluisteren.' zei ik vanuit een ingeving. Ik pakte Santana's hand en trok haar richting de badkamer. Ik ging met mijn oor tegen de deur staan en volgde het gesprek gemakkelijk mee.

    Kurt Hummel

    Ik liep weg van de deur en ging naast haar op de bad rand zitten en sloeg mijn armen troostend om haar heen en hield haar stevig tegen mij aan. Ik zei maar niet tegen haar dat Santana en Finn seks hadden gehad vroeger, omdat ze zich dan nog rotter zou voelen. Ik wilde haar dat besparen. 'Het komt goed, echt waar.' zei ik troostend tegen haar en ik wreef haar troostend over haar rug. 'Jongens verwerken het altijd op een andere manier dan wij, ze reageren boos maar in feite heeft hij gewoon verdriet. Daarom doet hij boos.' verklaarde ik aan Bella. 'Hij vergeeft je wel, hij is gek op jou. Geef het gewoon even tijd.' zei ik troostend.

    [Goed idee! Eigenlijk zou nu iemand de deur open moeten doen, dan valt Finn naar binnen. Grapje. XD]

    [ bericht aangepast op 15 aug 2012 - 21:02 ]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Santana

    Ik grinnik zachtjes, en leun op Finn's schouder.
    Ik draai een lok om mijn vinger, en grijns...


    El Diablo.

    Jayden Ian Archibald

    Ik was al een tijdje weggegaan van Finns en Kurts huis, en liep nu een beetje doelloos door de straat heen. Ik besloot om Luke te sms'en. 'Hee Luke, wat ben je aan het doen? Kom anders naar mij toe, ik loop in de straat van Hudson en Hummel.' sms'te ik naar hem.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Luke
    Ik hoor een sms'je en beantwoord het. Onderweg naarj ouXD
    Ik was er in de buurt dus al snel zag ik hem en reed ik naar hem toe. "yo" mompel ik.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jayden Ian Archibald

    'Yo maat,' glimlachte ik en gaf hem een boks. Hij was druk sinds hij in de bende zat, ik was ergens blij dat ik er niet aan meedeed. 'Dus, nog nieuwtjes uit de bende?' vroeg ik grijnzend. Ik ging tegen een muurtje aanleunen en stak een sigaret op en keek hem aan.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Isabella Elizabeth Espinoza:

    Ik knikte zachtjes. 'Je hebt gelijk, als altijd' glimlachte ik waterig. 'Alleen ik hou zoveel van hem en het was echt niet mijn bedoeling om vreemd te gaan. Zo ben ik niet, ik was gewoon zo in de war' zeg ik zuchtend en veeg mijn tranen ruw weg, maar ze kwamen weer. 'Ik was gewoon bang dat ik zijn tweede keuze was en dat hij nog steeds op haar zou zijn. Daarom dacht ik ook toen hij me negeerde, dat hij weer gevoelens voor haar kreeg' leg ik uit en keek Kurt aan. 'Ik heb zo'n spijt' zeg ik nog een keer en barst in huilen uit.


    One Who Travels A Higher Path.