• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MissStoran
    Finn Hudson: Fashionitaa
    Tina Cohen-Chang: LittleLiar

    Mike Chang:
    Mercedes Jones:
    Kurt Hummel: Fashionitaa
    Santana Lopez: Wonderwatch
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx

    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman: LittleLiar
    Blaine Anderson: Insano

    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky:
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James: LittleLiar
    Sebastian Smythe: Wonderwatch

    Sunshine Corazon:
    Will Schuester: Fashionitaa
    Emma Pillsbury: Insano

    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages:
    - Damon Tyler Smythe : Wonderwatch
    - Alexander ''Alex'' Grey : LittleLiar
    - Isabella Elizabeth Espinoza : Insano
    - Tyler Jay Delaino : Wonderwatch
    - Jayden Ian Archibald: Fashionitaa
    - Luke André Basias : MissStoran
    - David Lopes: Insano

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.



    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!



    Meedoen kan altijd, meld je hier aan

    [ bericht aangepast op 14 aug 2012 - 14:32 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn Hudson

    Ik zuchtte gekweld. 'Natuurlijk gaat het niet, dit is al de derde keer, ik ben nu in totaal drie keer bedrogen, één keer was ik gewoon een tweede keuze voor iemand. Mijn beste vriend ligt in het ziekenhuis, Emily moet opgroeien zonder haar moeder. Ik weet niet eens, of ik alles wel goed doe. En aan al die kwesties ben ik machteloos en kan ik er niks meer aan doen.' verzuchtte ik.

    Jayden Ian Archibald

    'Grappig dat je dat zegt, want Blaine zei iets heel anders.' grijnsde ik gemeen. 'Hij wilde telkens meer van me, en ja natuurlijk vond je het niet lekker. Zo'n slet als jou voelt het niet eens meer.' siste ik boos naar haar. Ik gaf Luke een boks en keek de twee spottend aan. Ik vond het leuk, om mensen te kwetsen met woorden. Ik was er ook een ster in. Ik kon ook vreselijk goed liegen. Ik lachte het uit om Kurt's reactie, en keek vervolgens weer naar Isa.

    Kurt Hummel

    Ik beet op de binnenkant van mijn wang, om de tranen te verbijten. Dit onderwerp was echt mijn gevoelige snaar. Ik wilde er niet telkens aan denken hoe Blaine was vreemd gegaan, het deed gewoon zo'n pijn. En wat Jayden zei, maakte het er niet beter op. 'Noem haar niet zo!' riep ik boos naar hem.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Isabella Elizabeth Espinoza:

    Wat hij zei, deed me pijn en ontweek zijn blik. Ik moest moeite doen om niet te gaan huilen en hoorde wat Kurt zei en glimlachte zwak. Hij nam voor me op en pak stevig en teder zijn hand vast en keek Jayden boos aan. 'Jij denkt echt dat je geweldig bent, maar eigenlijk ben je gewoon een mannelijke slet, die met iedereen naar bed gaat' zeg ik sissend. Ik ging nu heel vals doen en hem even de grond in stampen. 'Elke keer als jij met iemand naar bed gaat, heeft iedereen wel spijt, dat uberhaupt met jou in bed zij geweest. Ik heb spijt, Blaine heeft spijt. Dus dat betekent dat je niet goed bent' zeg ik nep-meelevend en sarcastische.


    One Who Travels A Higher Path.

    Santana

    Ik zucht, en trek hem in een knuffel.
    'Het komt goed, geloof me. Met Blaine gaat het al beter, Rachel komt vast en zeker weer terug, alleen aan het vreemdgaan kan ik niks doen' zeg ik.
    'Tenzij ik telkens met mijn superbrein moet aankomen' lach ik..


    El Diablo.

    Jayden Ian Archibald

    'Ooh, ik durf te wedden dat ik hem zo weer in bed krijg.' zei ik simpelweg. Ik zag dat ze het beiden moeilijk hadden en glimlachte vals, ik had al zo vaak gedaan. Ik was al zo vaak gekwetst vroeger, dat het me niks deed wat ze zeiden. Er was immers maar één ding wat me echt kon raken, maar niemand wist wat dat was. 'Correctie, iedereen wilt met mij naar bed.' corrigeerde ik haar simpelweg. 'Jij smeekte me zelfs,' loog ik met stalen gezicht en richtte me op Luke. 'Serieus, ze wilde zó graag dat ik haar nam.' lachte ik en hoorde wat Kurt zei. 'Dat denk jij, Lady Hummel, Blaine zei al dat je zo naïef was en toch alles geloofde wat hij je vertelde.' zei ik spottend.

    Kurt Hummel

    Ik voelde Bella's hand in de mijne en voelde me al sterker in mijn schoenen staan en keek Jayden boos aan. 'Ik geloof Blaine, het was niks wat jullie hadden gedaan. Het was maar één keer en onafgemaakt.' zei ik boos. 'En ken Bella, ze zou nooit zo'n zak zoals jou smeken, het zou eerder andersom zijn.' siste ik. Maar door wat hij toen zei over Blaine, haalde me weer naar beneden. Nogmaals stond ik met een mond vol tanden en wist ik niet meer wat te zeggen.

    Finn Hudson

    Ondanks alles schoot ik weer een beetje in de lach, ze was echt geweldig. Ik voelde me meteen al beter toen ze dat allemaal zei. 'Je bent echt geweldig, Santana.' zei ik gemeend.

    [ bericht aangepast op 15 aug 2012 - 22:36 ]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    [Ik moet gaan, mijn moeder wilt op de laptop en ik ga maar eens richting bed. Ik zou morgen ochtend vroeg wel op alles reageren! Welterusten alvast!]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Santana

    'Weet ik toch' lach ik.
    Ik laat hem een beetje los, en kijk hem glimlachend aan..


    El Diablo.

    [Trusten!]]


    El Diablo.

    Isabella Elizabeth Espinoza:

    Oké, nu hadden we wel genoeg gehoord. Ik liet Kurt's hand los en keek Kurt bemoedigend aan, waarnaar ik verleidelijk naar Jayden loop. 'Ooh, dus jij denkt dat ik smeekte om me te nemen' zeg ik nep-verleidelijk en legde mijn beiden handen op zijn borst, om zo kippenvel te krijgen. Ik stond nu heel dicht tegen hem aan en kijk hem verleidelijk aan en streelde met mijn lippen de zijne zachtjes. Vervolgens gaf ik een harde knietje in zijn kruis, waardoor hij in elkaar kromp. 'Niemand geeft om jou en niemand zal van je houden. Loop naar de hel' sis ik kwaad en duw hem achterover, zodat hij op de grond viel. Snel loop ik naar Kurt toe en pakte zijn hand, waarnaar we samen half rende naar zijn auto.

    (Late reactie, maar slaaplekker. XD)

    [ bericht aangepast op 15 aug 2012 - 22:50 ]


    One Who Travels A Higher Path.

    Luke
    Grijnzend kijk ik toe tot ze hem een knietje geeft. "slet flikker op, wil je graag bij Rachel zitten? Daar kan ik voor zorgen hoor" ik kijk haar grijnzend na en kijk dan even naar Jayden. "gaat het, zullen we zo even rondje doen in de kelder"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn Hudson

    'Ja, ik weet dat jij dat weet.' grinnikte ik. 'Maar ik wilde je er nog een keer aan herinneren.' zei ik lachend tegen haar. 'Dus, gaan we nog film kijken?' vroeg ik aan haar.

    Kurt Hummel

    Bella keek me bemoedigend aan en liet vervolgens mijn hand los. Ik bekeek de situatie en wist dat Bella iets van plan was. Ik wachtte maar ongeduldig af en keek naar Luke, die stom aan het grijnzen was. Maar zijn grijns verdween van zijn gezicht en die van Jayden ook. Ik sloeg mijn hand voor mijn mond, om mijn lach in te houden maar Bella pakte mijn hand al en zo renden we half naar de auto. Even was ik doodsbang dat ze achter ons aankwamen, dus ik klom in de auto en toen Bella naast me zat probeerde ik mijn auto te starten, wat op dat moment niet lukte. Nerveus probeerde ik het nog een keer en tot mijn grote opluchting lukte het nu wel. Met een rotvaart reed ik weg uit straat. Als we op een veilige afstand waren reed ik weer rustig en deed ik ondertussen mijn gordel om en barstte ik in lachen uit. 'Dat was geweldig, Bella! Zag je hun gezichten?' vroeg ik lachend aan haar

    Jayden Ian Archibald

    Ik grijnsde toen Isa dichterbijer kwam en kreeg kippenvel van haar handelingen. Ik moest toegeven, ze was wel sexy. Ineens gaf ze een knietje in mijn kruis, waardoor ik in elkaar kromp en duwde ze me achterover waardoor ik op de grond viel. 'Goder!' siste ik waarna ik weer opstond en woedend naar Bella en Kurt keek die wegreden. 'Ooh, wacht maar!' siste ik boos over hun. Nu ging ik ze echt emotioneel kapot maken, en misschien liet ik Luke ze wel fysiek kapot maken. Dat had ze niet moeten doen! 'Is goed.' zei ik nog een beetje pijnlijk. 'We krijgen die twee wel.' zei ik woedend.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Luke
    Ik glimlach even en trek de autodeur open. "zoals ik al zei, ze zal Berry snel weer zien" ik grijnsde en stapte in mijn auto. Althans mijn auto, van de bende. Zodra hij ingestapt was reed ik weg en parkeerde de auto bij het huis.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jayden Ian Archibald

    'Dan komen ze er te makkelijk van af, nee serieus. Ik ga die twee eerst helemaal van binnenin kapot maken, en ik weet al precies hoe.' zei ik sluw, ik had mijn plannen zoals altijd al klaar. Ik strekte mijn benen in de auto en zag dat we bij een huis aankwamen. 'Misschien kan je ze wel een beetje bang maken, als je ze ziet. Daar ben jij een kei in.' grijnsde ik waarna hij uit de auto stapte en wachtte tot hij de weg leidde.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    [moment, mijn vader moet weer. >.<]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Luke
    Ik grijns, "af en toe met een bus voorbij rijden en opzichtelijkj kijken en ze achtervolgen, hmm komt goed" ik grijns. Ik trek de deur open en begroet een paar andere. we lopen wat trappen af "tadaa de kelders" grijns ik.

    Rachel
    Vermoeid en verkleumd van de kou lag ik op het krakmikkig bedje. Ik hoorde vaag wat stemmen praten die me te bekend voor kwamen. Zouden ze naar iemand anders gaan om te irriteren??


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [ahha vaders]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan