• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MissStoran
    Finn Hudson: Fashionitaa
    Tina Cohen-Chang: LittleLiar

    Mike Chang:
    Mercedes Jones:
    Kurt Hummel: Fashionitaa
    Santana Lopez: Wonderwatch
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx

    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman: LittleLiar
    Blaine Anderson: Insano

    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky:
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James: LittleLiar
    Sebastian Smythe: Wonderwatch

    Sunshine Corazon:
    Will Schuester: Fashionitaa
    Emma Pillsbury: Insano

    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages:
    - Damon Tyler Smythe : Wonderwatch
    - Alexander ''Alex'' Grey : LittleLiar
    - Isabella Elizabeth Espinoza : Insano
    - Tyler Jay Delaino : Wonderwatch
    - Jayden Ian Archibald: Fashionitaa
    - Luke André Basias : MissStoran
    - David Lopes: Insano

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.



    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!



    Meedoen kan altijd, meld je hier aan

    [ bericht aangepast op 14 aug 2012 - 14:32 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn Hudson

    'Dat is één ding wat zeker is,' zei ik, zelfs nu wist ze als eerste wat er gebeurt was. Maar het maakte me niet zoveel uit. Sebas en Santana mochten het van mij weten. 'Ik snap niet wat ze met Rachel moeten de hele tijd. De meesten mensen willen liever uit haar buurt blijven.' mompelde ik, aangezien de meesten haar nogal irritant vonden. Ik wilde niet dat Emily opgroeide zonder haar moeder, maar ik was allang blij dat ze Emily niet hadden meegenomen.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Santana

    'Geloof me, het is mij ook een raadsel' mompel ik.
    Ik kijk rond, en neem een slok water..


    El Diablo.

    Finn Hudson

    'Weet je speciale gave dan niks?' vroeg ik zuchtend. 'Het is raar, ze is helemaal niet rijk, ze kan irritant zijn, wat is hun doel?' zei ik niet-begrijpend. 'Behalve een babytje een trauma op laten lopen en mensen in hun armen schieten.' verzuchtte ik boos.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    [Ik ga slapen, welterusten!!]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Santana

    'Hé hé, geef mijn magische superbrein een beetje rust' lach ik.
    Ik zucht en denk na. 'Of om te martelen' mompel ik.


    El Diablo.

    [Trusten!]


    El Diablo.

    rachel
    Ik kijk toe hoe er wat oud brood en water naar binnen word gegooid.
    Het brood negeer ik maar het flesje ak ik. snel neem ik een slok.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn Hudson

    'Dat kan maar, waarom zouden ze dat doen?' vroeg ik nadenkend. 'Zoiets kost alleen maar tijd en tijd is geld in een bende, toch?' vroeg ik aan haar. Ik was blij dat ik tegen Santana kon praten, het leidde me af.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Santana

    'Tenzij het zo'n grote bende is waar de helft dat soort shit doet, en de andere helft voor geld zorgt' zeg ik schouderophalend.
    Ik kijk hem aan, en zucht..


    El Diablo.

    Isabella Elizabeth Espinoza:

    Nog steeds had ik mijn blik afgewend van Finn en begon boos te worden en zei dingen. Nog meer tranen rolden over mijn wangen en wat hij zei, deed mij pijn. Uiteindelijk liep hij weg met de kinderwagen en keek ik pijnlijk na. Het was uit tussen ons, natuurlijk had ik dat verwacht, maar het deed zoveel pijn. Ik voelde twee armen die me troostend knuffelde en ging naast me zitten. Ik hoorde wat Kurt zei en schudde mijn hoofd. 'Nee, ik wil bij jou blijven, dan zijn we samen niet alleen' zeg ik schor en kijk hem met tranen in mijn ogen aan. Ik wist dat hij alles heeft gehoord, dus hij wist ook dat het uit is en dat ik op moes donderen. 'Ik blijf nog als Blaine wakker is en dan ga ik naar huis' zeg ik, doelend dat ik echt naar huis ging naar New York. Ik staarde voor me uit en zuchte gekweld en er liepen nog steeds tranen over mijn wangen.


    One Who Travels A Higher Path.

    Kurt Hummel

    Ik schudde mijn hoofd, doelend dat ze niet naar huis mocht gaan en hield haar stevig vast. 'Blijf alsjeblieft,' zei ik met een schorre stem. Weer rolden er tranen over mijn wangen, ik was gewoon zo blij dat mijn beste vriendin nu hier was, en ik ging haar alleen maar missen als ze terug naar New York ging. 'Hij draait wel bij..' zei ik hoopvol, ook al wist ik het diep in mijn hart niet zeker. 'Ga alsjeblieft niet weg. Voor mij?' vroeg ik terwijl ik haar aankeek met betraande ogen en haar tranen probeerde weg te vegen met mijn duim.

    Finn Hudson

    'Ik snap bendes niet, er zit gewoon geen logica in.' kwam ik tot de conclusie en zuchtte. 'Het ergste is, dat we er niks aan kunnen doen.' mompelde ik.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Isabella Elizabeth Espinoza:

    'Kurt, ik hou van je' zeg ik zachtjes en geef een kusje op zijn wang. Natuurlijk was dat als vriendschappelijk bedoelt, maar dat wist Kurt ook. Ik sla ook mijn armen om hem heen en trek hem dichter tegen me aan. 'Ik wil ook niet weg, ik wil bij jou en Blaine blijven, alleen' zeg ik gebroken. 'Finn is je stiefbroer' zeg ik, doelend dat Finn boos zou worden als wij nog steeds met elkaar praten. 'Ik heb zoveel spijt, Kurt' zeg ik nu snikkend en nestel mijn gezicht in zijn shirt. Ik maak een kleine draai, maar dat moest ik echt niet doen, omdat ik een vreselijk steek kreeg in mijn onderbuik, waardoor ik pijnlijk kreun.


    One Who Travels A Higher Path.

    Kurt Hummel

    'Ik hou ook van jou.' zei ik verstikt door tranen. Ik wilde nog iets zeggen, maar voordat ik dat kon doen kreunde Isabella pijnlijk. 'W-wat is er?' vroeg ik bezorgd, ze had in het hotel ook al last van haar buik. 'Waar heb je pijn, Bella?' vroeg ik schor en met een trillende stem. Ik wilde echt niet dat ze wegging. Ik begreep, hoe moeilijk het is voor Finn, ik wist zelf ook maar al te goed hoe dit voelde. Maar toch kon ik er niets aan doen, en wilde ik dat ze hier bleef. Blaine wilde naar een andere school gaan, nadat hij was vreemdgegaan. Maar dat wilde ik toen echt niet. Finn zou dat misschien ook niet willen, maar hij was anders dan ik. En hij was al vaker bedrogen, ik wist het niet precies.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Santana

    Ik knik, en kijk hem weer aan.
    'Hé, het komt wel goed, geloof me' glimlach ik, en leg mijn hand even op zijn schouder..


    El Diablo.

    Isabella Elizabeth Espinoza:

    'Hier in mijn onderbuik' zeg ik trillend van de pijn en kreun nog een keer. 'H-het k-omt door het vreemdgaan' zeg ik stotterend. 'Hij heeft me pijn gedaan' zeg ik snikkend en sla mijn armen om mijn onderbuik heen. Vele steken kwamen er, waardoor ik niet goed kon ademen. Ik probeerde rustig te blijven, wat moeilijk ging door de tranen. 'Het is niets' zeg ik zachtjes en gebroken. Dit was mijn schuld, allemaal mijn schuld. Waarom ben ik vreemdgegaan? Waarom dacht ik al die dingen, ik moest gewoon al weten dat Finn van me hield.


    One Who Travels A Higher Path.