• Ik heb net een nieuwe blog gemaakt, maar in die blog wil hij geen quotes doen.

    Ipv de quote staat er gewoon u]quote][/u] [/[u]quote[/u

    Het is duidelijk dat je dat nooit kon... Maar wat nutteloos dat het dan in het balkje staat met de codes als je je bericht maakt.

    [ bericht aangepast op 14 aug 2012 - 14:31 ]


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Quoten kun je niet in blogs.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    In gastenboekberichtje of pb's kun je de code voor quotes ook niet gebruiken. Is dat in blogs niet hetzelfde?
    Dat is wel vervelend, maar het is niet een fout die opeens is opgetreden. Volgens mij is dat gewoon altijd al zo geweest.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    BLUNDERBUSS schreef:
    Quoten kun je niet in blogs.

    Hmpf. Het staat nochtans wel in die balk met codes.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Square schreef:
    In gastenboekberichtje of pb's kun je de code voor quotes ook niet gebruiken. Is dat in blogs niet hetzelfde?
    Dat is wel vervelend, maar het is niet een fout die opeens is opgetreden. Volgens mij is dat gewoon altijd al zo geweest.

    In gastenboekberichten wel, toch? Niet in een reactie van een story oid.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Square schreef:
    In gastenboekberichtje of pb's kun je de code voor quotes ook niet gebruiken. Is dat in blogs niet hetzelfde?
    Dat is wel vervelend, maar het is niet een fout die opeens is opgetreden. Volgens mij is dat gewoon altijd al zo geweest.


    In een gb en volgens mij ook pb kan het wel. Maar in reacties op stories en quizzen kan het niet.
    Het is inderdaad al altijd zo geweest.


    Your make-up is terrible

    Heb ik ook al opgemerkt. Maar wat nog vervelender is, is dat je nu ook geen PB's meer krijgt van reacties op bloggen. :/


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Dat heeft volgens mij nooit gekund. :')
    Zoals al eerder gezegd: in bepaalde berichten kan je bepaalde dingen niet doen. Waarschijnlijk omdat anders misschien de lay-out verkeerd uitvalt.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Assassin schreef:
    (...)

    In een gb en volgens mij ook pb kan het wel. Maar in reacties op stories en quizzen kan het niet.
    Het is inderdaad al altijd zo geweest.


    Ja, je hebt gelijk. Ik bedoelde de reacties, maar dat komt ervan als je met vier dingen tegelijkertijd bezig bent. ><


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan