• Ik ben een fan sinds augustus 2011.
    Helaas ben ik niet naar het 'Bring1DToMe' event geweest. Ik was nog geen mega fan. Waar ik nu trouwens vreselijk van baal. En als dat nu nog een keer zou gebeuren zou het mega druk worden. Dus dat is ook geen optie. Kunnen jullie je nog indenken toen je vroeg 'Wat vind je van One Direction?' iedereen ze niet kende? En nu als je ook maar één keer One Direction roept iedereen gelijk onderdeel van je gesprek is. En dat alle jongens in je klas het eerst niet kon schelen maar het nu ineens kleuterig vinden? Ja, natuurlijk mag iedereen fan zijn. Maar toch mis ik die tijd. Ik ben overigens WEL naar de DVD screening geweest wat awesome was (:


    Hoe is dat bij jullie?

    [ bericht aangepast op 14 aug 2012 - 19:36 ]


    nothing is true, everything is permitted.

    Ik ben niet echt fan maar hun muziek vind ik wel leuk. Ik dacht eerst dat 1D een of andere Japanse band was, haha.


    None but ourselves can free our minds.

    Eigenlijk ken ik ze al stinds September 2011 omdat meisjes in mn klas mij WMYB wilde horen zingen op de talenten jacht. Dus ik ben ze op gaan zoeken, en sinds dien, tja.

    Hoyos schreef:
    Ik ben fan sinds eind december 2010.


    •*• Lululu •*•

    Sinds dat ze een band vormden bij x-factor, ik keek het elke week online :Y)


    Fighting for peace is like fucking for virginity.

    Toyfriend schreef:
    Sinds dat ze een band vormden bij x-factor, ik keek het elke week online :Y)


    Shit happens but pee happens a lot more.

    sindsss wmyb i think ..


    Fashion is a girl's best friend.