• Ik zoek geen aandacht alleen iemand die ff naar me wil luisteren ... oke me verhaal

    ze wil iets invullen op een website voor een actie maar dat moet ik doen(ik ben vandaag snel geirriteerd) maar ik kan het eerst niet vinden dan vinde ik het en dan vul ik het in maar je moet dan een slagzin bedenken(ik heb koppijn) dus ik moest helpen met bedenken dus ik typ het in maar ik doe dubbel je maar ze zei dat zelf dan word ze boos en nu zegt ze dat ik alleen maar aan me zelf denk:S misschien is dat wel zo :S

    Hebben jullie nog misschien een oplossing :)

    niemand? :(

    is er niemand die ff naar me wil luisteren

    ik heb ook altijd ruzie..
    maarja ik loop gewoon altijd weg en als ik dan weer terug kom krijg ik een preek dan ga ik weer weg en als ik dan weer terug kom is het weer goed..


    AAP

    ik heb ook altijd ruzie..
    maarja ik loop gewoon altijd weg en als ik dan weer terug kom krijg ik een preek dan ga ik weer weg en als ik dan weer terug kom is het weer goed..


    ik durf niet weg te lopen:(

    ikke luister wel

    je moet je er gewoon niks van aan trekken meisie

    mij moeder doet ook wel eens zo

    ze houd toch wel van je neem dat maar van mij aan ik heb zowat elke dag ruzie met haar

    gewoon ff met rust laten

    ze draait wel weer bij


    veel succes nog ik hoop dat je hier iets aan hebt

    xxx

    oeeii sorry ik weet niks, heb bijna nooit ruzie met me ma, ena ls ik ruzie heb schreeuw ik naar der en loop ik boos naar me kamer met me deur op slot..., sorry ik weet het echt niets voor je, als ik iets weet zal i het tegen je zeggen goed?


    Nvt

    loopgewoon weg(naar je kamer ;) )

    Endan na een half uur naar benede^^


    Keb zovaak ruzie met me ma xD

    x

    ikheb wel elke dag ruzie
    ik kan het ook niet echt met mijn ma
    vinden we botsen, maar meestal luister ik gewoon niet


    You are so god damn Sexy <3

    Ik heb ook wel eens ruzie, maar ik denk dat het wel weer over gaat ;) En dat je snel geirriteerd ben op zo'n dag, dat heb ik ook wel eens..


    Remember the nights we drove around crazy, in love.

    Ik heb like, Everyday Ruzie met me Ma && me zus -.-''