• Iedereen droomt ervan om mee te gaan op het gigantische cruiseship, The Royal Symphony. Maar ja, De prijzen om mee te kunnen zijn hoog. Heel hoog. Daarom kunnen alleen de rijkste mensen mee, of mensen die er héel lang voor hebben gespaard. Het schip zou van Amerika naar Spanje gaan, het leek allemaal goed te gaan. Tot ze tegen een grote rots aan botsten, en het schip begon te zinken.. De meesten hebben het natuurlijk overleefd. Sommigen niet,. De meesten konden mee in reddingsboten, maar een kleine groep mensen waren bewusteloos aangespoeld op het eiland dichtbij de rotsen. Een eiland zonder stroom, zonder luxe. Maar het ziet eruit dat ze hier nog wel een tijdje blijven. Maar niet alleen deze mensen hebben hier problemen mee. De mensen die al heel hun leven op dit eiland wonen, die mensen ook. Want hun wouden natuurlijk het eiland voor zichzelf houden..

Gezinnen die aanspoelen.

Gezin 1 (Romano) [Spaans]
    - Vader - Aztec
    - Moeder
    - Tyler Jayden Romano - Wonderwatch
    - Damianne Jolien Romano - Stornoway

Gezin 2 (Averes) [Amerikaans]
    - Vader
    - Moeder
    - Chase Alexander Averes - Stornoway
    - Katelynn Anne Averes - Broadfields

Gezin 3 (Montez) [Portugees]
    - Vader
    - Moeder
    - Savannah Alexandra Montez - Wonderwatch
    - Rachelle Alexis Montez - Sirens

Gezin 4 (Smith) [Brits]
    - Vader
    - Moeder - Aztec
    - Joseph Adam Smith - Broadfields
    - Daniël Smith & Nathan Nathaniel Smith - WillNotLearn

Overige mensen die mee gingen (3 meisjes en 3 jongens)
    - Eleana Vienna Degrassi - Stuttgart
    - Alexa Esmee Conner - Mismi
    - Alicia Chartlotte Evans - JustMx1D
    -
    -
    -

Mensen die op het eiland wonen (2 Jongens)
    - Damian Alexander MacGreggor - WillNotLearn
    - Ayoka Nkosazana - Buttzville
    - Chelsea McFlannigan - Brokenplace
    - Aline Leaves - jaimyhoi
    - Caeli Roxanne Romérez - Sirens
    - Jason Samuel Green - JustMx1D

Invullen:
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd (Vanaf 12):
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:

Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -We sluiten niemand buiten!
    -2 Personages per persoon!
    -Reserveringen blijven 2 dagen staan!

[ topic verplaatst door een moderator ]

[ bericht aangepast op 18 aug 2012 - 0:19 ]

El Diablo.

Zie nu pas je reactie haha begrepen. Yes i know. Rose. Paiges. <3

The duty of youth, is to challenge corruption.

Mag ik een meisje reserveren die ook mee is? Vul hem straks in:)

~

Mag ik de zoon van gezin 4 een een jongen die op het eiland woont reserveren?

Don't be like the rest of them, darling

Yay! Nog een broer(tje)!

everything, in time

WillNotLearn schreef:
    Mag ik de zoon van gezin 4 een een jongen die op het eiland woont reserveren?

Ben benieuwd welke knappe kerels je dit keer gebruikt:$

~

Doe maar een vader en een moeder, maakt niet uit welke familie!
    Foto's vinden van oudere mensen is moeilijk, dus daar ben ik wel even mee bezig.
    En bovendien is er nu geen computer in de buurt, dus ik kan niet op TinyPic.
    Ik hoop dat je het nier erg vind dat de foto's of later, of met een link komen?

But calm, white calm, was born into a swan.

Aztec schreef:
    Doe maar een vader en een moeder, maakt niet uit welke familie!
    Foto's vinden van oudere mensen is moeilijk, dus daar ben ik wel even mee bezig.
    En bovendien is er nu geen computer in de buurt, dus ik kan niet op TinyPic.
    Ik hoop dat je het nier erg vind dat de foto's of later, of met een link komen?

Toch niet weer een Tillie, hé? XD Jonge versie, dan.

help

Waar begint het trouwens? Ik zou het awesome vinden moesten we op het schip starten. -wbw-

help

Stornoway schreef:
    Rol: Dochter gezin 1
    Naam: Damianne Jolien Romano
    Bijnaam: Damian, Dames, Damen, Jo.
    Leeftijd: 17
    Karakter: Dames is net zoals haar broer luxe gewend, maar het is niet zo dat ze altijd luxe wìl. Integendeel. Van zodra ze de kans krijgt, wilt ze gaan kamperen in het bos. Damianne is een vrolijk meisje die soms wel arrogant kan overkomen. Ze is bazig, maar op een rechtvaardige manier en wil dan ook vaak de leider zijn. Ze is rebels en haar ouders ergeren zich meestal dood aan haar. Maar ze is ook heel erg creatief en ontzettend muzikaal. Ze houdt van lezen, zingen en schrijven en dat zijn ook de subjecten waarmee je bij haar in de smaak kan vallen. Damian is heel erg slim en spreekt vier talen vloeiend, schrijft en leest Latijn en Grieks. Wiskunde is niet echt haar ding.
    Uiterlijk:

Klik
    Tamsin Egerton [Met bruin haar.]
    Damianne heeft mooi, lang, lichtbruin haar dat op sommige momenten enorm krult en alle kanten op steekt, maar meestal gewoon warrig is en zachte krullen heeft. Ze wilt haar haar altijd zo lang mogelijk houden omdat ze er dan meer mee kan doen. Ze heeft diepe, mysterieuze donkerbruine ogen waarin de pretlichtjes nooit helemaal doven. Verder is ze redelijk klein voor haar leeftijd, ook wel tenger gebouwd. Mensen denken daarom dat ze haar moeten beschermen omdat ze er op sommige momenten heel erg breekbaar uit ziet, maar ze vindt het niet echt leuk om beschermd te worden.
    Extra: Damen houdt ervan om te experimenteren met tekenen en schilderen door elkaar en ze speelt verschillende instrumenten foutloos.

Le uitgewerkte aanmelding.

help

Stornoway schreef:
    Waar begint het trouwens? Ik zou het awesome vinden moesten we op het schip starten. -wbw-

^Agreed.
    Mijn meisjespersonages hebben standaard een waterfobie. (cat)

everything, in time

Stornoway schreef:

Op het schip ;P

El Diablo.

Stornoway schreef:
    Rol: Zoon gezin 2
    Naam: Chase Alexander Averes
    Leeftijd: 21
    Karakter: Op het eerste gezicht lijkt Chase een verwaand kind dat alles krijgt wat hij wilt, maar dat is niet zo. Hij is erg beschermend tegenover familie en vrienden en was al als kind een zelfstandige jongen die niet echt naar zijn ouders luisterde, maar ook nooit iets fout deed in hun ogen. Soms kan hij sarcastisch reageren, maar hij houdt ervan om grapjes te maken en mensen te misleiden. Hij heeft veel mensenkennis en is erg geïnteresseerd in geschiedenis, vandaar dat hij archeologie studeert. Hij begint aan zijn laatste jaar.
    Uiterlijk:

Drew van Acker
    Chase heeft donkerblond haar en groene ogen die in een bepaald licht soms turkoois neigen. Hij heeft een gespierd, atletisch lichaam en is van gemiddelde lengte.
    Extra: Komt in de loop van de RPG misschien nog.

Le andere uitwerking. ^^

help

Wonderwatch schreef:
    (...)

Op het schip ;P

Awesomness. En kennen de families elkaar al, of zo half en half van op het schip?

help

Hmm, ik Sofia heeft one hell of a brother. :9~

everything, in time

Tamsin Egerton is 24 en Drew Van Acker is 26...

Njah, I don't care. ^^

help