• Topic 2!

    Fantasy is in your head, just let it run free.


    We zitten vol!

    Yoda schreef op 9 aug 2012 - 13:43:

    Toestemming schrijfwedstrijd

    Hallo PercyWood,

    hierbij heb je toestemming om te beginnen met je schrijfwedstrijd. Je hebt een week om een topic te openen. Veel plezier!

    Groetjes, Yoda

    Zo, het duurde even, maar ik open het topic.

    BELANGRIJKE INFORMATIE:
    - Jullie kunnen je inschrijven tot en met zondag 11:59 of tot het limiet is bereikt.
    - De eerste opdracht komt wel online als de limiet is bereikt, máár er kan pas worden ingeleverd vanaf zondagmiddag.
    - Ik zal me wél houden aan het minimumaantal deelnemers, namelijk 15.
    - Hoe in te leveren: via een pb aan mij en het andere jurylid. Ik zal ze ook achter jullie naam zetten.
    - De nieuwe opdrachten komen zowel in dit topic als de story.
    - In de story vindt je de beoordelingen.
    - Onthoud goed je nummer, het kan nodig zijn bij de latere opdrachten.
    - De prijs is eer (:
    1e plaats: 1 credit + de eer van het winnen + een verhaal/gedicht/foto voor twee weken op mijn profiel
    2e plaats: 1 credit + een verhaal/gedicht/foto voor een week op mijn profiel
    3e plaats: 1 credit

    Juryleden en deelnemers:
    Voor de jury hou ik mezelf aan en ik zoek maximaal nog één iemand als jury. Maar ik kies je uit. Het gaat er dan om of je ervaring hebt met beoordelen, waar je oplet en hoe vaak je beschikbaar bent.
    Het aantal maximum deelnemers ligt op vijfentwintig, het mimimum is vijftien. De eerste opdracht komt dus ook niet online voordat we aan de vijftien deelnemers zitten.


    Juryleden:
    - ElfCitadel
    - dragonslayer

    Deelnemers:
    1. Memoria
    - Opdracht 1
    3. Square
    - Opdracht 1
    4. Aeroplane Uitstel tot 9 september
    - Opdracht 1
    5. Lioncourt 2 minpunten voor te laat inleveren opdracht 1
    - Opdracht 1
    9. NightVision 2 minpunten voor te laat inleveren
    - Opdracht 1
    10. Aragog 1 minpunt wegens te laat inleveren
    - Opdracht 1
    16. Carmenta
    - Opdracht 1
    20. Austen
    - Opdracht 1
    21. Mercurial
    - Opdracht 1
    22. Timcanpy 2 minpunten wegens te laat inleveren
    - Opdracht 1

    Opdrachten:
    Er zullen in totaal vijf opdrachten waarvan nummer vijf de finale is. Elke opdracht zal twee weken duren, uitstel is maximaal vijf dagen. Niemand valt af. Lever je niet in dan betekent dit dat je nog maximaal vijf dagen hebt; die van het uitstel. Maar zolang je geen uitstel hebt aangevraagd, gaan er wel minpunten vanaf. Dit om het eerlijk te houden voor de anderen. Heb je dan nog niet ingeleverd, doe je niet meer mee aan de wedstrijd.

    Opdracht 1:


    Opdracht 2:
    Jullie zijn allemaal ingedeeld bij een personage uit een boek, televisieserie of film. Er is de hele tijd bij gezet of het goed om een boek, film of serie en welke.
    Het is de bedoeling dat jullie voldoen aan een aantal eisen bij deze opdracht:
    1) Het aangewezen personage is de persoon van waaruit je schrijft in Ik-perspectief.
    2) Je voegt zelf een tweede, bestaand personage toe uit de serie.
    3) Dat tweetal zijn je hoofdpersonen en zijn de enigen die er echt toe doen.
    4) Het moet duidelijk zijn wie je als tweede persoon hebt toegevoegd zonder dat bovenaan te hebben gezet.
    5) Je hebt een maximum van 1500 woorden.
    JE KAN NIET RUILEN!
    Succes!
    1) Jack Sparrow - Pirates of the Caribean: The Curse of the Black Pearl (film)
    3) Oliver Wood - Harry Potter and the Goblet of Fire (boek)
    4) Loki - Thor (film)
    5) Sam Uley - Breaking Dawn (boek)
    9) Thor - The Avengers (film)
    10) Dobby - Harry Potter and the Deathly Hallows (film)
    16) Blaine Anderson - Glee (serie)
    20) Jane - New Moon (film)
    21) Primrose - Spotgaai (boek)
    22) Damon Salvatore - Vampire Diaries (serie)

    Inleverdatum: 27 september 2012, 23:59
    Maximale uitstel is tot 2 oktober en niet langer.


    De story

    NAAMSVERANDERINGEN DOORGEVEN!

    [ bericht aangepast op 13 sep 2012 - 17:37 ]


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Holsten schreef:
    Mag ik ook uitstel? Minstens 4 dagen, als dat kan.

    Ik geef je ook het maximum van 5 dagen.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    AutumnRain ---> SummerDays. En kan ik uitstel krijgen?

    [ bericht aangepast op 28 aug 2012 - 18:29 ]


    Every living creature dies alone.

    SummerDays schreef:
    AutumnRain ---> SummerDays. En kan ik uitstel krijgen?

    Welke reden? Hoe lang?


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    ElfCitadel schreef:
    (...)
    Welke reden? Hoe lang?


    Ik zit gewoon echt vast met het verhaal. Ik ken dat boek niet, dus het is ook best moeilijk om daar een verhaal om heen te schrijven. Het maximum graag. ^^


    Every living creature dies alone.

    SummerDays schreef:
    (...)

    Ik zit gewoon echt vast met het verhaal. Ik ken dat boek niet, dus het is ook best moeilijk om daar een verhaal om heen te schrijven. Het maximum graag. ^^

    Is goed


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    ElfCitadel schreef:
    (...)
    Is goed


    Thanks >.<


    Every living creature dies alone.

    Zou ik uitstel kunnen krijgen? Momenteel heb ik last van een writersblock en wat ik wél op papier krijg is niet al te geweldig. Bovendien heb ik ook even totaal geen inspiratie voor de inzending.
    Oh, Shakespear, where art thou?

    [ bericht aangepast op 29 aug 2012 - 19:02 ]


    Ex astris, sciencia

    Sorry Kim, maar ik moet ook uitstel aanvragen. Ik krijg mijn hoofd gewoon niet bij het schrijven.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik geef jullie beiden ook tot en met 7 september.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Dankjewel.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Geen probleem, Mitch.
    Er is nog steeds iemand die moet kiezen...


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Hee, zou ik misschien ook uitstel mogen krijgen?
    Ik zit een beetje met de drukte voor school met de stress en dergelijke, en ik doe ook nog mee met andere wedstrijden maar (ook daar) krijg er echt niets uit.

    Strider schreef:
    Hee, zou ik misschien ook uitstel mogen krijgen?
    Ik zit een beetje met de drukte voor school met de stress en dergelijke, en ik doe ook nog mee met andere wedstrijden maar (ook daar) krijg er echt niets uit.

    Ik ga jou ook het maximum uitstel geven zodat je nog even kan nadenken.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    ElfCitadel schreef:
    (...)
    Ik ga jou ook het maximum uitstel geven zodat je nog even kan nadenken.

    Heel erg bedankt!

    Strider schreef:
    Hee, zou ik misschien ook uitstel mogen krijgen?
    Ik zit een beetje met de drukte voor school met de stress en dergelijke, en ik doe ook nog mee met andere wedstrijden maar (ook daar) krijg er echt niets uit.


    Dit en ik kan niks eruit krijgen. School is alweer begonnen en ik ben blijven zitten dit jaar dus ik moet echt even mijn hoofd bij school hebben. Het spijt me echt.


    The duty of youth, is to challenge corruption.