• Ja, hoe maak jij je toetsen? (krul)




    Type 1: vliegt door de toets heen.


    Type 2: raakt afgeleid wanneer je iets ziet wat naar je favoriete artiest wijst.


    Type 3: kijkt je antwoorden een aantal keer over.


    Type 4: 1. maakt patronen van je antwoordenblad / 2. tekent op je antwoordenblad.


    Ik ben type 3, 4/2 en een klein beetje 2, niet zo extreem (cat)


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Type 3, ik kijk het echt veel te vaak over en soms verbeter ik dan nog iets, wat ik bijna altijd uiteindelijk fout verbeter -.-


    “Love is a contradiction.”

    Ik ben altijd als eerste klaar, maar kijk het dan altijd nog een stuk of 3 keer door om zeker te weten dat ik geen domme fouten heb gemaakt, dus 1 en 3 (:


    you are the smell before rain | you are the blood in my veins

    Type 1


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Ligt eraan. Als ik een van de eerste uren een toets moet maken (vooral leestoetsen dan), dan ben ik type 2. Maar normaal een mix van 1 en 3. :]


    Deep inside, I've never felt alive

    Emrys schreef:
    Type 1


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Ik 2 en 3 :P


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Type 1, en ik moet ook niet gaan beginnen met twee of drie keer nakijken want dan ga ik goede antwoorden vervangen door foute. Dus maken, inleveren en wegwezen :Y)

    Type 3, maar als er teveel van een bepaalde letter (A, B, C etc.) voorkomt kan ik daar niet tegen lol


    As travars

    Type 1, 2 en 3. :P

    Emrys schreef:
    Type 1


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    1,3 & 4


    Pumped. Yeah I'm so friggen' pumped

    Alle types een beetje eigenlijk. :')


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Caulfield schreef:
    Type 3, maar als er teveel van een bepaalde letter (A, B, C etc.) voorkomt kan ik daar niet tegen lol

    Same here, dan voelt het gewoon alsof er een fout antwoord tussen moet zitten.


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Type 2.

    2 en 3. :Y)