• Ja, hoe maak jij je toetsen? (krul)




    Type 1: vliegt door de toets heen.


    Type 2: raakt afgeleid wanneer je iets ziet wat naar je favoriete artiest wijst.


    Type 3: kijkt je antwoorden een aantal keer over.


    Type 4: 1. maakt patronen van je antwoordenblad / 2. tekent op je antwoordenblad.


    Ik ben type 3, 4/2 en een klein beetje 2, niet zo extreem (cat)


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Type 1, als ik ga controleren, maak ik juist nog meer fouten, en wanneer ik eenmaal goed bezig ben, laat ik me niet meer afleiden!


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    type 1 en 3


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Steampunk schreef:
    Ik ben altijd als eerste klaar, maar kijk het dan altijd nog een stuk of 3 keer door om zeker te weten dat ik geen domme fouten heb gemaakt, dus 1 en 3 (:


    Tell me about it, stud.

    Steampunk schreef:
    Ik ben altijd als eerste klaar, maar kijk het dan altijd nog een stuk of 3 keer door om zeker te weten dat ik geen domme fouten heb gemaakt, dus 1 en 3 (:


    Pretty is just a pretty word.

    1 en 3. Plus:


    No growth of the heart is ever a waste

    Type 1 en 2


    Take risks and conquer your fears.

    2 en 3 :W


    Caution first, always.

    Emrys schreef:
    Type 1


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Meestal type 1. (krul)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    1, 3 en 4. Ik teken echt altijd mijn antwoord blad helemaal vol.


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    Type 1, ik kijk niet terug op vragen tenzij ik ze niet heb beantwoord, ik wordt er zenuwachtig van en ga twijfelen, ik wil niet mijn cijfer riskeren door mijn twijfel. Ik ga er vanuit dat meestal je 1e ingeving goed is, en als ik écht twijfel, kijk ik wel.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    3


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Steampunk schreef:
    Ik ben altijd als eerste klaar, maar kijk het dan altijd nog een stuk of 3 keer door om zeker te weten dat ik geen domme fouten heb gemaakt, dus 1 en 3 (:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Type 4.


    Bad decisions make good stories.

    Als ik echt niets weet, zoals bij mijn cito toets, ben ik type 4.
    Als ik nerveus ben voor een toets en hem echt niet mag verknallen type 3.

    [ bericht aangepast op 16 aug 2012 - 0:41 ]


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.