• Ja, hoe maak jij je toetsen? (krul)




    Type 1: vliegt door de toets heen.


    Type 2: raakt afgeleid wanneer je iets ziet wat naar je favoriete artiest wijst.


    Type 3: kijkt je antwoorden een aantal keer over.


    Type 4: 1. maakt patronen van je antwoordenblad / 2. tekent op je antwoordenblad.


    Ik ben type 3, 4/2 en een klein beetje 2, niet zo extreem (cat)


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Type 1, 2 en 3.


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    type 3


    Save me from myself.

    Als ik niet geleerd heb. Definitely 4
    Als ik niks weet doe ik dit soort dingen..




    Een docent van mij heeft serieus een van mijn toetsen ingelijst (cool)


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Emrys schreef:
    Type 1


    None but ourselves can free our minds.

    Type 1, sowieso. c: Ik ben altijd supersnel klaar en ik kijk bijna niet na, alleen heel vluchtig, omdat ik er bijna zeker van ben dat de meeste antwoorden die ik eerst gegeven heb goed zijn.

    Hel schreef:
    Type 1, en ik moet ook niet gaan beginnen met twee of drie keer nakijken want dan ga ik goede antwoorden vervangen door foute. Dus maken, inleveren en wegwezen :Y)

    3 en een beetje 2:Y)


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Type 1, 2 en 3 haha..


    Visit as many concerts as you can.

    Type 1 & 2


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Blomkvist schreef:
    Type 1, ik kijk niet terug op vragen tenzij ik ze niet heb beantwoord, ik wordt er zenuwachtig van en ga twijfelen, ik wil niet mijn cijfer riskeren door mijn twijfel. Ik ga er vanuit dat meestal je 1e ingeving goed is, en als ik écht twijfel, kijk ik wel.


    Rise and rise again until lambs become lions

    Type 1, maar dat kom omdat ik meestal ook goed leer. Als ik het niet goed kan pruts ik iets meer.


    effort never betrays you

    Emrys schreef:
    Type 1


    Ex astris, sciencia

    Type 3.

    [ bericht aangepast op 16 aug 2012 - 10:01 ]


    Fighting for peace is like fucking for virginity.

    1, 2 en 3 ^^


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Type drie, maar als ik echt heel onzeker ben doe ik dat niet. Dan maak ik mezelf alleen maar gek.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.