• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MsHutcherson
    Finn Hudson: Fugde
    Tina Cohen-Chang: LittleLiar
    Mike Chang:
    Mercedes Jones:
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: NightShot
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman: LittleLiar
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: XDarkWingsX
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James: LittleLiar
    Sebastian Smythe: NightShot
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester:
    Emma Pillsbury:
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages:
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces
    - Damon Tyler Smythe : Sebtana
    - Damien Smith : WhiteLips
    - Amen Nicholas Elyon : Escritura
    - Alexander ''Alex'' Grey : LittleLiar
    - Tyler Jay Delaino : Sebtana
    - Luke André Basias : MissStoran
    - David Lopez : Insano

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.


    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!

    [ bericht aangepast op 20 aug 2012 - 12:15 ]


    El Diablo.

    Micheal

    Ik kijk grijnzend naar mijn computer.
    'Mijn leven is zo leuk' lach ik..


    El Diablo.

    Isabella Elizabeth Espinoza:

    Ik moest lachen om Kurt en glimlachte lief. 'Ik ga net als Blaine niets vertellen' zeg ik lachend en kneep in zijn wangetjes om hem te plagen. 'Je zou het fantastisch vinden en helemaal geweldig' zeg ik blij en enthausiast. Ik klapte in mijn handen en leunde tegen de stoel. 'Ik denkt dat Blaine een geweldige plan heeft' zeg ik lachend. Kurt was echt zo lief, schattig en geweldig gewoon. Ik hield echt heel veel van hem. Ik wou hem echt niet kwijt en ik zou altijd bij hem blijven. 'Morgen begin ik trouwens met mijn stage' zeg ik zwak glimlachend. Ik hoopte dat morgen Finn niet kwam en dat ik hem hopelijk kan ontwijken.

    David Lopez:

    'Inderdaad, lichamelijke pijn gaat na een tijdje weg, maar geestelijk niet, dat kost inderdaad moeite om het weg te laten gaan. Daarom hou ik er zo van om op die manier iemand pijn te doen' knikte ik bevestigend en luisterde naar Luke en Jayden. Ik knikte na wat ik heb gehoord. 'Nou dan gaan we toch?' vraag ik lachend.


    One Who Travels A Higher Path.

    Kurt Hummel

    Ik keek haar nep-boos aan toen ze dat zei en in mijn wangen kneep, en lachte daarna weer. 'Ik kan echt niet tegen verassingen,' zei ik met een pruillipje en ging heel diep nadenken over wat het kon zijn. Ik bedacht allerlei dingen wat ik geweldig vond, maar ik kwam er niet op en gaf het maar op. 'Jullie zijn echt gemeen.' zei ik waarna ik mijn armen over elkaar sloeg en nep-boos voor me uit staarde, maar ik kon mijn lach niet inhouden. 'Grapje, je bent een schat.' zei ik gemeend en glimlachend. Ik keek op mijn mobiel en zag dat het al best laat was. 'Ik denk dat ik maar weer terug moet gaan, aangezien Blaine straks bezorgd wordt. We zijn al lang weg en ik moet nog onze spullen inpakken.' zuchtte ik. Weer in het ziekenhuis, ik had er echt geen zin in en voelde me nooit op mijn gemak daar. Ik wist dat Blaine hetzelfde daarover dacht.

    Finn Hudson

    'Dat is jammer,' zei ik lachend, het was best grappig als ik eindelijk iets had om haar een beetje mee te plagen. Ik pakte een hand popcorn en gooide het in mijn mond.

    Jayden Ian Archibald

    'Precies,' glimlachte ik. 'En is goed, dan volg ik jullie wel, want ik heb geen idee waar ik naar toe moet.' bekende ik. Op zich was het best wel lachen om bij een bende te komen. Achteraf was het echt iets voor mij.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Santana

    'En, wat is jouw groote angst Hudson?' lach ik.
    Ik leg mijn benen op zijn schoot, en neem nog een hap popcorn...


    El Diablo.

    Finn Hudson

    Ik lachte even omdat ze haar benen op mijn schoot legde en dacht na, ik was niet zo heel snel bang. Ik was eerder bang dat er iets gebeurde met iemand die ik lief had. 'Mijn grootste angst is, dat er iets gebeurt met iemand die ik lief heb. Met Emily bijvoorbeeld, Blaine, jou, mijn familie.' vertelde ik gewoon aan haar. 'En dan noem ik maar een paar voorbeelden op.' zei ik.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Santana

    Ik knik en grijns lichtjes.
    'Dus, je hebt me lief?' grijns ik..


    El Diablo.

    Isabella Elizabeth Espinoza:

    'Het komt goed, Kurt' zeg ik troostend en glimlach zwak. 'Als er iets is, je weet het. Bel me' zeg ik bezorgd en deed alvast de deur open en de gordel los. Vervolgens gaf ik hem een stevige knuffel en een dikke kus op zijn wang. 'Doe voorzichtig terug en ik hou van je' zeg ik bezorgd en streel liefdevol zijn wang. 'Tot morgen en doe de groeten aan Blaine' zeg ik zwaaiend en stap uit. Voor de auto stop ik nog even en maak een kusjesgebaar en liep met mijn tasje naar binnen.

    David Lopez:

    'Oke, loop dan met mij mee' zeg ik lachend en ging lopen, waarnaar ze me volgde. Uiteindelijk kwamen we in een kamer vol beeldschermen van de camara's die in het hele gebouw vol hangde en zagen Micheal zitten. 'Heey Mich' lach ik en wijs jaar Jayden. 'Hij wilt in de bende' zeg ik glimlachend.


    One Who Travels A Higher Path.

    Micheal

    'Ik wist dat hij terug zou komen' grijns ik.
    'Stuur hem maar naar de tatoeëerder beneden' zeg ik..


    El Diablo.

    Finn Hudson

    'Tuurlijk,' zei ik. 'Je bent een hele goede vriendin van mij, tenminste vanaf mijn kant.' grinnikte ik. 'En ja, natuurlijk heb ik je dan lief.' zei ik naar waarheid.

    Kurt Hummel

    Ik glimlachte en maakte een kus gebaar terug en reed even snel naar de supermarkt. Ik besloot om ook eten te koken voor Blaine, en het vervolgens mee te nemen. Ik wist dat hij dat ziekenhuis voedsel vies vond, en meestal was het allemaal kant en klare zooi en dat was alles behalve gezond. Ik kocht allemaal groenten en een reep chocolade voor hem. Daarna ging ik naar zijn huis, waar ik de boodschappen op de keukentafel legde en naar boven liep en Blaine's sporttas pakte. Ik glimlachte omdat ik eindelijk mocht beslissen wat hij aan ging trekken en stopte het in zijn tas. Ik nam ook zijn laptop mee, een paar boekjes en nog meer benodigdheden. Ik stopte er ook kleding en spullen in van mezelf en het paste allemaal nog net en sleepte de tas mee naar beneden. Ik maakte ook snel nog een groente schotel klaar voor Blaine en dekte het in folie, zodat ik het mee kon nemen voor hem. Ik sloot alles goed af en nam alles mee naar de auto en reed naar het ziekenhuis. Ik liep naar zijn kamer toe met de overvolle sporttas en glimlachte lief naar hem. Ik zette de sporttas naast zijn bed en ging bij zijn bed staan.'Tadaaaa!' zei ik glimlachend. Ik wist dat Blaine een echte man was en dus meer hield van makkelijk eten, zoals junkfood, maar ik vond dat hij ook vitamines binnen moest krijgen en had iets gezonds voor hem gemaakt.

    Jayden Ian Archibald

    'Hey Micheal,' zei ik glimlachend, ik kende hem al van de vorige keer. Ik glimlachte en wachtte zijn reactie af. Micheal stuurde me naar de tatoeëerder beneden, maar ik wachtte af tot Luke en David mee liepen, aangezien ik geen weg wist.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Santana

    'Okee, mooi' grinnik ik.
    Ik neem een slok cola en kijk naar het scherm.
    'Zeg, start die film nog of?' mompel ik...


    El Diablo.

    Finn Hudson

    'Dat zou handig zijn,' lachte ik, af en toe was ik echt een warhoofd. Ik zette de film aan en keek geconcentreerd naar het scherm.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Santana

    Ik keek naar de film, en nam een slok cola.
    Ondertussen trek ik mijn jasje even uit en neem wat popcorn..


    El Diablo.

    Rachel
    Chagerijnig keek ik rond . wat als er wel iets met Blaine was, en kurt niet in staat was voor Em??


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Isabella Elizabeth Espinoza:

    Ik liep snel naar mijn hotelkamer en deed de deur open. Vermoeid zuchte ik en deed de deur met een klap dicht, waarnaar ik gelijk mijn schoenen en sokken uitdeed en mijn tasje ergens in een hoek dumpte. Ik deed Finn's shirt uit, waarnaar ik alleen in een bh en ondergoed stond en liep naar de badkamer, waarnaar ik het uitdeed en in de douch stapte. Snel waste ik mezelf en mijn haren en spoelde het weer goed uit. Vervolgens stapte ik eruit en deed de kraan dicht en ging mezelf afdrogen. Ik deed mijn slaapkleding aan en ging in bed liggen. Ik zuchte gekweld en sloot mijn ogen, waarnaar ik in slaap val.

    Blaine Anderson:

    Het duurde wel heel lang tot Kurt kwam en werd een beetje bezorgd. Het zal toch niets gebeurd zijn met hem en Bella. Bezorgd keek ik uit het raam, ik hoopte dat hij snel terug kwam. Na een tijdje hoorde ik voetstappen ruchting mij komen inde gang en ik keek naar de deur. Kurt kwam lief glimlachend de kamer binnen, waardoor ik automatisch glimlachte. Ik zag dat hij mijn sporttas had, die duidelijk vol was. Sowieso zaten er mijn kleding in en alles en volgens mij ook de zijne. Hij zette de tas naast mijn bed en ging bij mij staan, waarnaar hij de folie van de schotel af deed en het aan mij liet zien. 'Aah, Kurt' zeg ik lief en gemeend. Door naar het voedsel te kijken, knorde mijn maag en maak ik een lekker geluidje. 'Dat ziet er echt lekker uit, zoals altijd' zeg ik breed glimlachend. Kurt's eten was altijd zo lekker en ik genoot er ook behoorlijk van en hij kon gewoon goed koken. 'Nu wil ik hem eten' zeg ik pruilend en probeer recht te zitten, wat minder lukt.

    David Lopez:

    'Is goed, Mich' zeg ik glimlachend en draai me om naar Jayden. 'Volg me maar' zeg ik lachend en we liepen naar beneden, waar we een kamer inliepen. 'Jayden, dit is onze tatoeëerder, Henk' stelde ik hem voor en Henk knikte vriendelijk en wijs naar Jayden dat hij moest gaan zitten. Ik klopte op Jayden's schouder, doelend dat het goed kwam en ging met Luke even zitten, wachtend tot ze klaar waren.


    One Who Travels A Higher Path.

    Kurt Hummel

    Ik lachte om zijn reactie en vond het ongelofelijk lief en schattig. Hij wilde recht zitten en ik zag dat hij het moeilijk had. 'Blijf liggen.' zei k bezorgd en duwde hem voorzichtig terug, hij had zoveel bloed verloren dat hij nog altijd duizelig kon worden en zijn bewustzijn kon verliezen. Hij moest goed aansterken nu. Ik ging naast hem zitten op een stoel en prikte met een vork in zijn eten en hield het voor hem. 'Ik voed je wel.' zei ik lief tegen hem.

    Jayden Ian Archibald

    'Heb altijd al een tattoo gewild.' grijnsde ik, ik nam plaats op de stoel en Henk zette de tattoo erop, na een lange tijd was hij klaar en keek ik tevreden naar de tattoo. 'Ziet er goed uit.' zei ik waarna ik Henk bedankte en terug liep naar David en Luke.

    Finn Hudson

    Mijn ogen gleden even naar de babyphone, Emily was natuurlijk door alle spanningen vandaag helemaal uitgeteld em moe, misschien was dat beter ook, zodat ik ook even kon ontspannen. Ik raakte al snel verdiept in de film omdat het spannend was.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.