• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MsHutcherson
    Finn Hudson: Fugde
    Tina Cohen-Chang: LittleLiar
    Mike Chang:
    Mercedes Jones:
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: NightShot
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman: LittleLiar
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: XDarkWingsX
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James: LittleLiar
    Sebastian Smythe: NightShot
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester:
    Emma Pillsbury:
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages:
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces
    - Damon Tyler Smythe : Sebtana
    - Damien Smith : WhiteLips
    - Amen Nicholas Elyon : Escritura
    - Alexander ''Alex'' Grey : LittleLiar
    - Tyler Jay Delaino : Sebtana
    - Luke André Basias : MissStoran
    - David Lopez : Insano

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.


    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!

    [ bericht aangepast op 20 aug 2012 - 12:15 ]


    El Diablo.

    Rachel
    Snel rende ik naar de deur maar die was natuurlijk weer eens dicht.
    Ik hoorde Kurt schreeuwen om Emily en ik begon te gillen "laat me eruit, " gilde ik en begon weer hard te huilen. Uiteindelijk klemde ik mijn handen om mijn oren maar het hielp allemaal niet. Ik werd gek, letterlijk gek.

    Luke
    Ik grijnsde "goed werk hummel" grijnzend drukte ik het kind in zijn armen en trok hem om het hoekje. snel deed ik de deur dicht zodat hij was opgesloten en liep terug om Jayden weg te halen bij Berry.

    [ik ga koffie drinken en even douchen]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jayden Ian Archibald

    Ik zag hoe Rachel gek geworden was en besloot om nog wat zout op de wonden te strooien. 'Bedenk je eens hoeveel pijn ze zouden hebben op dit moment.' grijnsde ik gemeen terwijl ik wachtte op Luke.

    Kurt Hummel

    Ik werd weer opgesloten, maar deze keer samen met Emily. De tranen rolden geruisloos over mijn wangen door wat er zojuist was gebeurt. Ik keek naar de kleine Emily die nog luid aan het krijsen was. 'Shh, lieverd. Het k-komt goed.' fluisterde ik zachtjes tegen haar. Ik hield haar stevig tegen mij aand en trilde hevig nu. Ik werd helemaal claustrofobisch van die hokken en wilde gewoon zorgeloos in Blaine's armen liggen.

    [ bericht aangepast op 20 aug 2012 - 9:50 ]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    arachel
    Boos stond ik op en ramde mijn vuist in zijn gezicht. ik zakte weer op de grond van verdriet. Waarom deden ze dit.

    luke
    Ik deed de deur open van het hok en gaf Jayden de sleutel. daarna deed ik de deur dicht en liep ik weer naar Kurt. Ik haalde hem uit het hok en trko hem mee "op naar het ziekenhuis" ik grijns. Als ik langs een kamer loop pak ik de schijf "kijk eens een video boodschap voor je van berry" ik grijns. het was een opname over hoe ze het deed in het hok terwijl wij bezig waren met de muren te slaan.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jayden Ian Archibald

    'Godver' siste ik waarna ik naar de deur liep. 'Ach, nog veel plezier.' momPelde ik waarna ik de deur weer op slot draaide en weg liep vam haar hok.

    Kurt Hummel

    Ik liep met hem mee en hield Emily stevig tegen mijn borst aan waardoor ze rustiger werd. Ik brak de schijf door de midden omdat ik het niet wilde zien en zei niets tegen hem. Ik ging hen echt geen plezier meer gunnen.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    rachel
    Snikkend kroop ik op bed en makate ik een bolletje van mezelf.
    Het zou niet lang duren voor ik het echt gehad had.

    Luke
    Ik duwde hem in de auto en wachtte op Jayden. Ik grijnsde en had een idee.Er was vast iemand die dat ding zo kon maken dat die er alleen uit kon als het helemaal gezien werd.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kurt Hummel

    Hij duwde me in de auto, maar bleef wachten op iets of iemand. Vast op zijn handlanger en vreemdganger Jayden. Ik zuchtte en drukte een kus op Emily's voorhoofd. Ze werd rustig en doezelde langzaam in slaap. Ongeduldig en met kloppend hart bleef ik wachten tot ze me terug brachten naar Blaine.

    Jayden Ian Archibald

    'Hey Luks, goed werk.' complimenteerde ik hem toen ik bij de auto was. Ik keek naar de auto en leunde er even tegen aan tot ik wachtte wat Luke's plan nu was.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Luke
    Grinend kijk ik hem aan "ze flipte echt man echt lachen" grijns ik.
    "kom we brengen hem terug met dat ding. dit moeten we vaker doen"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jayden Ian Archibald

    'Ja, het was zeker lachen.' zei ik lached, ik stopte in de auto en wachtte tot
    Luke erbij kwam. 'Nu ren je vast en zeker niet meer zo snel weg.' zei ik tegen Kurt, omdat hij nadat Isabella me trapte wegrende. Ik vond het net goed voor hen dat dit allemaal gebeurt was.

    Kurt Hummel

    Ik negeerde Jayden die achter het stuur zat en staarde met waterige ogen naar buiten. Ik werd er de hele tijd ook nog eens aan herinnerd dat Blaine was vreemd gegaan door en en dat deed pijn.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Luke
    Ik grinnik "let's go to blaine" grijns ik en we rijden weg. Bij het ziekenhuis stoppen we en lopen we naar de kamer. "na veel plezier" grijns ik.
    Ik stop de schijf in het tv'tje en zet het geluid aan terwijl ik even grijnzend naar het stukje kijkt waar Rachel begint te flippen. Ik schiet weer in de lach "fijne dag verder" en loop naar buiten.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kurt Hummel

    'Blaine!' snikte ik, hij keek geschrokken naar de televisie en ik gaf Emily aan hem, ze werd helemaal overstuur door wat ze hoorde. Ik begon ook te snikken en stak mijn vingers in mijn oren zodat ik niets hoorden en sloot mijn ogen. Blaine zette de televisie uit en trok me met zijn goede arm tegen zich aan en fluisterde geruststellende woorden. Ik begroef mijn gezicht in zinn shirt en snikte verder, denkend aan Rachel en wat er allemaal gebeurt was.

    Jayden Ian Archibald

    Ik wachtte geduldig op Luke en toen hij kwam grijnsde ik. 'Zo, dat was nog eens leuk. Zullen we nu kijken hoe het met Berry gaat en haar maar eens eten geven?' vroeg ik aan hem.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Luke
    Ik knik "dat is goed" grijnzend liepen we naar de auto en reden we terug. "wat geven we haar?:

    Rachel
    Nog luid snikkend zat ik daar te trillen over mijn hele lichaam.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jayden Ian Archibald

    'Weet niet, broodje gezond ofzo?' vroeg ik aan Luke, ze had wel iets extra's verdient na alles, ze was echt fysiek helemaal gesloopt en kapot gemaakt, en dat was lachen.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Luke
    Ik grinnik "is goed" we liepen richting de keuken en ik pakte een broodje. Normaal zou ze alleen een droge boterham krijgen amarja. "en wat dacht je van een flesje ice tea" lachend kijk ik hem aan.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jayden Ian Archibald

    'Is goed,' zei ik en pakte een flesje Ice tea, vervolgens wachtte ik tot Luke klaar was en lippen we naar Rachels hok. Ik opende het raampje en zag haar gebroken zitten en grijnsde. 'Eten!' riep ik waarna ik het flesje zo veel mogelijk tegen haar hoofd aan probeerde te mikken.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    [ik ga even eten]


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt
    Luke
    ik grijnsde even door jay.

    rachel
    ik kon het flesje net ontwijken en keek boos naar Jayden.
    Ik zag dat ze een broodje gezond hadden en een flesje ice tea eindelijk normaal eten.

    [ bericht aangepast op 20 aug 2012 - 11:55 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan