• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MsHutcherson
    Finn Hudson: Fugde
    Tina Cohen-Chang: LittleLiar
    Mike Chang:
    Mercedes Jones:
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: NightShot
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman: LittleLiar
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: XDarkWingsX
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James: LittleLiar
    Sebastian Smythe: NightShot
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester:
    Emma Pillsbury:
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages:
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces
    - Damon Tyler Smythe : Sebtana
    - Damien Smith : WhiteLips
    - Amen Nicholas Elyon : Escritura
    - Alexander ''Alex'' Grey : LittleLiar
    - Tyler Jay Delaino : Sebtana
    - Luke André Basias : MissStoran
    - David Lopez : Insano

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.


    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!

    [ bericht aangepast op 20 aug 2012 - 12:15 ]


    El Diablo.

    Blaine Anderson:

    Door zijn handelingen kreunde ik en voelde ik dat mijn geslachtsdeel begon te groeien. 'Plaag me niet zo' grapte ik kreundend en zoende hem teder op zijn lippen. Met mijn goede hand lag ik nog steeds op zijn bil en kneep er wat harder in deze keer. Ik wist dat Kurt me plaagde en dat hij dat ook er van hield, net als ik. Met mijn onderlichaam drukte ik tegen zijn heup, aangezien hij nog steeds half op me lag, zijn hand zat er natuurlijk tussen, wat me toch meer opwond. Vanwege dat zijn hand tegen mijn geslachtsdeel aankwam.

    David Lopez:

    'Volgens mij ook' zeg ik lachend en glimlachte vervolgens naar hem. Hij was echt aardig en kon goed luisteren. Ik mocht hem wel en we zouden goede vrienden kunnen worden. 'Misschien hebben we iets gemist. Daarom vragen we ook neutraal aan mensen of ze nog iets weten' leg ik glimlachend uit. 'In een bende is het belangrijk om echt álles te weten, want dan kunnen we er rekening mee houden of er mee iets doen, zoals mensen ontvoeren of mishandelen' leg ik vervolgens grijnzend uit.


    One Who Travels A Higher Path.

    rachel
    Met een zucht pakte ik het washandje en begonik mijn klamme lijf schoon te maken van het zweet. Ik zag dat het 2 in 1 was en liet ijn haren schuimen..
    ik spoelde het uit en klappertandend pakte ik een oude stinkende handoek en droog me af. daarna trek ik mijn oude kleding weer aan en plofte ik weer op mijn bed. Ik voelde me een stuk frisser. het was jammer dat ik geen borstel of kam had maarja dit was geen hotel


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kurt Hummel

    Ik glimlachte en begin ook opgewonden te worden. Ik streelde nog met mijn hand zijn geslachtsdeel om hem te verwennen en drukte deze keer liefdevolle kusjes in zijn nek. Tegerlijkertijd trok ik hem zachtjes af. Ik hield er van om hem zo te verwennen. Ineens raakte er bezorgdheid door me heen. Hij was gewond en moest rusten. Ik stopte en keek hem bezorgd aan. 'Weet je zeker dat je het wilt?' vroeg ik bezorgd aan hem. Ik wilde alleen maar het beste voor hem. En hij was gewond dus we moesten voorzichtig doen.

    Jayden Ian Archibald

    'Waarom ben jij geen leider hier?' vroeg ik een tikje verbaasd. 'Je legt veel uit en je bent er heel goed in.' complimeerde ik hem. Ik ging het hier wel naar mijn zin hebben. Misschien zou ik hier de familie vinden die ik nooit gehad heb thuis. En wt betreft David, misschien zou ik het hem wel een keer vertellen, maar voor nu nog niet. 'Maar dat snap ik wel, het kan riskant zijn om onzorgvuldig te zijn. Daarom moet je zoveel mogelijk weten.' zei ik begrijpelijk.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Finn Hudson

    Ik voelde me een klein beeje betrapt maar lachte gewoon.
    'Heel interessant.' gaf ik lached toe.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Santana

    Ik grinnik, en sla mijn armen over elkaar.
    Ik kijk naar de tv, 'weetje, ik snap niks van deze film' zeg ik droogjes..


    El Diablo.

    Blaine Anderson:

    Door zijn handelingen kreunde ik, maar daarna trok hij me zachtjes af, waardoor ik luider kreun. Plotseling stopte hij en keek me bezorgd aan, ik luisterde naar wat hij zei. En voelde plotseling een helse pijn in mijn arm, blijkbaar voelde ik het net niet. 'Ik wil je' zeg ik zwak glimlachend. 'Alleen ben eigenlijk wel moe en misschien is het nu niet verstandig om het nu te doen' beken ik zuchtend en kijk hem spijtig aan. Natuurlijk wou ik hem, maar het was misschien beter om het later te doen. En het wat al vrij laat. 'Misschien is het beter om nu gewoon te gaan slapen' zeg ik en kijk hem aan.

    David Lopez:

    Ik glimlachte bescheiden toen hij dat zei en haalde mijn schouders op. 'Dankje, er zijn meer mensen die dat ook vinden. Ze vroegen me ook, van waarom ik geen leider was. Maar ik weet het niet' beken ik eerlijk en zucht even. 'Ik vind Micheal wel goed als leider, alleen nu doet hij riskante dingen en denk niet goed na, voordat hij wat doet' zeg ik eerlijk en denk even na. 'Tuurlijk is dat begrijpelijk, we moeten als bende zorgvuldig zijn en niet zomaar mensen ontvoeren of neerschieten' zuchte ik. Dat deed micheal wel, maar dat was voor de bende niet goed en hij deed ook riskante dingen. Ik keek Jayden aan en glimlachte zwak.


    One Who Travels A Higher Path.

    Micheal

    Verveeld kijk ik maar wat op de schermen.
    Dan druk ik op een knopje zodat de luidsprekers door het hele gebouw aangaan.
    'Lopez! Komen!'


    El Diablo.

    (WonderWatch, ik moet gaan, maar ik reageer er morgenmiddag er op! (: Tot morgen!)


    One Who Travels A Higher Path.

    [Tot morgen!]


    El Diablo.

    Kurt Hummel

    Ik knikte en drukte een kusje op zijn wang. 'Ik hou zoveel van je, Blaine. Ik zou er echt niet aan moeten denken om zonder je te leven. Je bent alles, je bent perfect.' zei ik tegen hem, met een verliefde blik. Ik liet mijn hoofd op zijn borst liggen en sloot vermoeid mijn ogen. Ik was moeier dan ik dacht. Vanwege de spanningen en paniek vandaag, was ik helemaal kapot. 'Als je iets nodig hebt, moet je me wakker maken.' mompelde ik al half slapend. Nadat ik dat gemompeld had doezelde ik nog liggend op zijn borst in slaap.

    Jayden Ian Archibald

    Ik luisterde naar wat hij zei en knikte, dat ik het begreep. Op dat moment hoorde ik Micheal, David noemen. Waarvoor was dat? Ik hoopte dat hij niks verkeerds had gedaan. In ieder geval, wist ik nu zeker dat David en ik goede vrienden zouden worden. 'Misschien krijg je opslag.' probeerde ik optimistisch te blijven.

    Finn Hudson

    'Dat komt omdat je merendeels naar je Iphone staart dan naar de film,' lachte ik, al moest ik toegeven dat ik er zelf ook niet veel van begreep. In het begin was het spannend, maar nu was dat niet het geval meer.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Santana

    Ik lach.
    'Ach, er was toch niks bijzonders aan..'


    El Diablo.

    Luke
    Ik knikte met Jayden, David zou inderdaad meer het denkwerk doen, als ze dat zouden combineren zou het perfect zijn. Ineens galde Dave's achternaam door de ruimte en trok ik een wenkbrauw op.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Tyler

    Verveeld liep ik dat hok van Rachel in.
    Aangezien Micheal wist dat ze dat brood niet zou eten, moest ik wat anders brengen.
    Ik sluit de deur achter me voor het geval dat, en zet het bord eten naast haar neer op het bed.
    Vervolgens loop ik weer naar de deur.....


    El Diablo.

    Rachel
    Chagerijnig keek ik toe hoe Tyler drinken en een vaag iets in een bord gaf. "what the fack moet dat voorstellen, serieus ik ben een mens Tyler geen beest die je in een hok kan stoppen en dood kan laten gaan" roep ik bozig naar hem


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Tyler

    'Oh, geloof me, als het aan mij lag had ik je laten verhongeren' mompel ik kil.
    Chagerijnig keek ik achterom en neem nog een trek van mijn sigaret..


    El Diablo.