• M'n vader is vannacht thuis gekomen met een televisie uit zijn eetcafé, die hij daar niet gebruikte.
    Nu was er dus een televisie over en ik ben de enige zonder televisie op de slaapkamer in dit huis, dus heb ik de oude gekregen.
    Mijn broertje echt kei-enthousiast, gelijk alles voor me aansluiten en zo, superlief.
    Het "probleem" is alleen dat ik niet zo overenthousiast ben, want ik kijk echt bijna geen televisie.
    Serieus, ik kan niet zo lang televisie kijken met al die reclames van tien minuten lang, zoveel concentratie heb ik daar niet voor; maar gelukkig heb ik een Blu-Ray-speler en een kast vol DVD's.
    Zijn er nog meer mensen wie een televisie echt niets kan schelen?
    Dan bedoel ik dus de gewone televisiezenders, want series zoals Friends kan ik echt gewoon over en over zien, zonder me te vervelen; een film op televisie daarentegen kan ik niet, na vijf minuten reclame vergeet ik soms serieus wat ik ook alweer aan het kijken was.


    To love another person is to see the face of God. - Victor Hugo

    Ik denk dat ik op voetbal na eigenlijk niet veel dingen op tv kijk. Ik neem alles altijd op zodat ik de reclame's kan doorspoelen (:


    Tears are words the heart can't say.

    hmm het enige wat ik kijk is de engelse xFactor en voetbal en hockey.
    En als er een leuke film draaid(:


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Het enige programma waarvoor ik de televisie optimaal gebruik, is South Park. Maar daarvoor heb ik ook een onlinesite, dus eigenlijk kijk ik nooit televisie.


    Searching heavens for another earth

    Ik kijk wel televisie, maar ik zou perfect zonder de zenders kunnen.
    Dan kijk ik wel de honderden films die ik nog op mijn moet-ik-zienlijstje staan of lees ik een goed boek.


    I am not going to be a star, I am going to be a legend - Freddie Mercury

    Ik kijk niet zovaak TV. Alleen voor dingen zoals Glee etc. Films is wat heel anders, daar kan ik niet zonder.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Ik heb ook een oude televisie op mijn kamer, maar daar doe ik eigenlijk nooit iets mee. Het scherm van mijn laptop is zelfs groter, dus kijk ik veel liever daarop. :')


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik kijk altijd series en films, maar meestal mag ik niet kijken en ben ik te lui om op mijn kamer te gaan zitten. En mijn televisie was zo duur en heb ik zelf moeten betalen, dat ik het zonde vind om hem niet te gebruiken.


    Take risks and conquer your fears.

    Ik vergeet ook altijd wat ik aan het kijken was. D: Ik heb geen tv op mijn kamer, vind ik ook niet nodig. Maar ik heb de tv beneden altijd aanstaan terwijl ik op mijn laptop zit, achtergrond geluid hahaha. En ik kijk dan soms stukjes mee, zo heb je ook minder last van reclame.


    Your make-up is terrible

    Ik kijk geen televisie :') Er staat er wel een op mijn kamer, maar die ga ik waaarschijnlijk aan mijn broer geven.


    Olive

    Ik kijk alleen Glee op tv. En soms met mijn zusje Nickelodeon. Zij helemaal in een deuk en ik 'Dat kan niet. Als je een papiertje opblaast kan je niet vliegen!' mijn zusje nog harder lachen(faag kind...)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Jeps, en als ik dan eens kijk dan moet ik de hele tijd van alles doen


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik heb een inmiddels erg oude tv op m'n kamer, maar gebruik hem niet meer. De dingen die er uitgezonden worden, zijn vaak niet meer zo aantrekkelijk ><


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Ik kijk bijna nooit televisie. Vind de meeste dingen die erop zijn maar onzin, en áls er een keer iets leuks op is moeten mijn ouders zo nodig iets anders kijken (sport, flauw praatprogramma, Tros muziekfeest) dus dan kijk ik het de volgende dag op uitzendinggemist.


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Ik kijk af en toe tv. Maar ik zit heel vaak op de laptop. Er is bijna nooit iets op tv en ik haat reclames.
    Ik kijk alleen nicoleoden en soms progamma's als ik mij verveel. En natuurlijk films en series

    ikke, ik kijk alleen op dvd`s op in de theater.


    -