• M'n vader is vannacht thuis gekomen met een televisie uit zijn eetcafé, die hij daar niet gebruikte.
    Nu was er dus een televisie over en ik ben de enige zonder televisie op de slaapkamer in dit huis, dus heb ik de oude gekregen.
    Mijn broertje echt kei-enthousiast, gelijk alles voor me aansluiten en zo, superlief.
    Het "probleem" is alleen dat ik niet zo overenthousiast ben, want ik kijk echt bijna geen televisie.
    Serieus, ik kan niet zo lang televisie kijken met al die reclames van tien minuten lang, zoveel concentratie heb ik daar niet voor; maar gelukkig heb ik een Blu-Ray-speler en een kast vol DVD's.
    Zijn er nog meer mensen wie een televisie echt niets kan schelen?
    Dan bedoel ik dus de gewone televisiezenders, want series zoals Friends kan ik echt gewoon over en over zien, zonder me te vervelen; een film op televisie daarentegen kan ik niet, na vijf minuten reclame vergeet ik soms serieus wat ik ook alweer aan het kijken was.


    To love another person is to see the face of God. - Victor Hugo

    Meestal ga ik gewoon zappen tijdens de reclames tot ik een ander leuk progamma tegen kom. Maar meestal kijk ik series die ik echt leuk vind gewoon online, dus ik kijk alleen tv als er een film op komt die ik heel graag wil zien of als ik me echt heel erg verveel :Y)


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    Een film op televisie daarentegen kan ik niet, na vijf minuten reclame vergeet ik soms serieus wat ik ook alweer aan het kijken was.

    Lol,dat heb ik zovaak aan de hand gehad. :'D
    En ik neem wat series op,voor de rest kijk ik amper tv. Ow en ik luister ook naar muziekzenders.


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Rembrandt schreef:
    (...)
    Lol,dat heb ik zovaak aan de hand gehad. :'D
    En ik neem wat series op,voor de rest kijk ik amper tv. Ow en ik luister ook naar muziekzenders.

    Haha, en reclames zijn ook echt áltijd op hetzelfde moment.
    Soms zet ik ook wel eens muziekzenders aan, gewoon voor "achtergrond muziek", maar dan kiezen ze net altijd de verkeerde liedjes uit, dus zoek ik zelf wel leuke liedjes op in mijn iTunes!

    [ bericht aangepast op 16 aug 2012 - 21:35 ]


    To love another person is to see the face of God. - Victor Hugo

    Wij hebben maar één tv thuis. Ik kijk vaak films en Glee en lachprogramma's en National Geographic. (:


    Not all those who wander are lost.