• Iedereen kent de films/spellen van Resident Evil wel, of heeft er ooit van gehoord. Deze RPG is deels gebaseerd daar op.



    Story
    Umbrella Corporation heeft de wereld verteld dat er geen zombies meer zijn, ieder is verheugt en loopt weer rustig over straat.
    Dit was in het jaar 2021,
    Wat de mens niet wist was dat Umbrella Corporation gewoon rustig door ging met zijn experimenten met het T-virus.
    Enkele jaren later gebeurde het, het T-virus ontsnapte uit een van de meest bevolkte hives en infecteerde zo iedereen die er was.
    Nu, in het jaar 2025, gebeurt het allemaal opnieuw, de wereld raakt langzaam weer overspoelt met zombies.
    Ieder leeft voor zichzelf, of gaat men toch samen werken?

    Surrounding





    Rulez!!!
    ~Iedereen luistert naar elkaar.
    ~Weet je iets niet? Vraag het!
    ~Geen Over Powered characters. (Tenzij T-Virus Agent, dan kan het soms)
    ~Minstens 3 Regels!
    ~Afwezig? Meld het!
    ~Events worden door mij gedaan en aangegeven in rood!
    ~T-Virus agents hebben max 6 wapens!
    ~Commando's hebben max 4 wapens!
    ~Teenagers hebben max 2 wapens!


    Character Slots

    T-Virus Agents

    ~ Lance Hunter
    ~

    Commando's
    Captain ~
    Tech ~
    Heavy ~

    Teenagers
    ~ Evermore Luce Slive
    ~ Kiara Delisha Everdeen
    ~ Yuri Leith Bishop
    ~ Delya Florence Cardenas
    ~

    Character Creation

    Name:
    Class:
    Character
    Personalitie
    Weapon(s)
    Extra

    [ bericht aangepast op 24 aug 2012 - 21:29 ]

    Stiles schreef:
    Name: Delya Florence Cardenas
    Class: Teenager
    Character:

    Nadia is rond de 1.65, wat haar niet echt heel lang maakt. Er zit een hele lichte krul in haar kastanjebruine lokken en die tot halverwege haar middel. Ze heeft een figuur dat een beetje aan de tengere kant is maar wel met mooie zachte rondingen. Het meest trots is ze op haar ogen, die een prachtige diepblauwe kleur hebben en omlijst worden door lange zwarte wimpers. Haar volle lippen hebben een zachtroze kleur. Een ding wat echt bij haar opvalt is dat ze heel sierlijk is. Zelfs kleine bewegingen zoals een hand door haar haar halen zien er elegant uit
    Personality:  Delya is een erg wispelturig meisje. Het ene moment kan ze nog ontzettend vrolijk zijn, maar door een paar verkeerde woorden kan haar humeur helemaal omslaan en heeft ze een gezicht als een onweerswolk. Dat is een goed- en slecht ding tegelijk, want dat betekend dat als ze chagrijnig is ook snel weer vrolijk kan zijn, maar soms kan het wel verwarrend overkomen voor mensen. Gelukkig staat er meestal wel een lach of glimlach op haar gezicht, vooral als ze naar muziek aan het luisteren is. Maar als ze té vrolijk is, is het ook niet erg veilig om in haar buurt te zitten. Ze kan dan aan één stuk door praten. 
    Nog een eigenschap van haar dat zoveel goed als slecht kan zijn is dat ze ontzettend nieuwsgierig is, ze wil altijd alles weten en kan dan ook behoorlijk geïrriteerd raken als mensen haar iets niet vertellen, ook al is dat voor haar eigen bestwil. Dat nieuwsgierige gedrag zorgt er ook voor dat ze nogal roekeloos is want meestal maakt het haar niet uit wat ze moet doen om achter iets te komen áls ze er maar achter komt, wat haar ook behoorlijk koppig maakt. Als ze eenmaal iets in haar hoofd heeft krijg je dat er niet zomaar meer uit. Ze heeft natuurlijk wel haar grenzen. Erg snel zal ze haar mond niet open doen om een brutale opmerking te maken, maar als je haar afsnauwt of afkat kan je dat ook zeker terug verwachten en soms kan ze het echt niet laten om een sarcastische of bijdehante opmerking te maken. Iets waar ze het helemaal over eens is, is dat je van het leven moet genieten. Ze kan dan ook echt niet tegen die typetjes die altijd lopen te zeuren. Ook vindt ze dat je alles eens geprobeerd moet hebben, anders heb je niet echt geleefd. Ze is ook van mening dat iedereen een tweede kans verdient, wat hij of zij ook heeft gedaan.

    Weapon: Een dolk en een Glock 20 pistool.
    Extra: x


    Goed gekeurd :)

    Ik ga morgenochtend op vakantie en er zijn nog veel te weinig mensen om er een leuke RPG van te maken. Ik zie wel hoe het is als ik terug kom.


    Your make-up is terrible

    Zu ik nog een jongen kunnen aanmaken?


    We've lived in the shadows for far too long.

    Ja het kan ;) Maar we zijn wel al begonnen en welke class wil je dan? Teenager of Commandos?

    Het liefst teenager.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Is goed ;) Maak maar aan, je kan gewoon inspringen, zoveel is er nog niet gebeurt ;)

    Stiekem bump ik dit topic even. Hij is echt leuk, maar nu zijn er zo weinig mensen...


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Stiekem bump ik dit topic even. Hij is echt leuk, maar nu zijn er zo weinig mensen...


    Haha ik snap wat je bedoelt :) vind t ook jammer dat er zo weinig mensen maar zijn :( maar voor nu is de rp wel goed aan de gang :)