• ZE IS UIT EINDELIJK GISTEREN OM 3 UUR GEVONDEN! DANKJE VOOR GOED ROND TE KIJKEN MENSEN. ALS JULLIE MEER INFORMATIE WILLEN LEZEN WAT ER ZOJUIST IS GEBEURT MET HAAR? ER STAAT IN DE GAZET VAN ANTWERPEN EEN HEEL BLAD OVER HAAR, + IK STA ER OOK IN. MAAR ZE IS VEILIG THUIS EINDELIJK!

    Willen jullie aub goed kijken in de buurt? Ze kan ook in nederland zijn. Alsjeblieft laat iets melden als jullie haar gezien hebben.


    De vader van de 15-jarige Xena van Bogaert uit Temse heeft sinds dinsdagnacht geen oog meer dichtgedaan. Het meisje werd laatst gezien op de Groenplaats in Antwerpen en is sindsdien spoorloos.

    Tot donderdagavond wist Staf van Bogaert (39) niet wat er met zijn dochter is gebeurd. "Ik ben pas zojuist te weten gekomen dat ze er vandoor is met haar vriend Nathan", zegt de man bezorgd tegen Clint. "Ik heb in elk geval geen idee waar ze is. Ze heeft niets laten weten en heeft haar gsm uitgezet."


    De man heeft de politie van Temse al verwittigd en die nemen de oproep naar verluidt serieus. "Haar vriend is 22 jaar", haalt de vader als belangrijkste reden aan. "Hij is meerderjarig, dus dit is een ontvoering wat mij betreft."


    Haar vriend is inmiddels al verhoord, maar volgens de vader leverde dat weinig op. "Hij heeft gezegd dat hij er niets mee te maken heeft, maar ik geloof dat niet." Hij meent ook dat de jongen geen goede bedoelingen heeft. "Ik vind die jongen geflipt", zegt hij daarover.


    Om zijn dochter op te sporen heeft de man ook de sociale media ingeschakeld. Zo is een oproep op Facebook al meer dan 5.000 keer gedeeld. Het meisje is op dit moment nog steeds onvindbaar en daarom roept de vader ook op om deze oproep te delen.


    Xena is 1m75 lang, heeft blond haar tot op de schouder, blauwgrijze ogen en een normale lichaamsbouw. Wie haar heeft gezien of meer informatie weet over het lot van de 15-jarige, mag contact opnemen met de lokale politie van Temse op 03 711 02 02. (AN)


    Meest recente foto van haar.


    Oudere foto.

    Bron: http://www.clint.be/actua/15-jarige-ontvoerd-door-haar-vriend-antwerpen

    [ bericht aangepast op 19 aug 2012 - 11:14 ]


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Was jouw beste vriend ook niet vermist, of verwar ik mij nu met iemand anders?

    Ik denk niet dat ze ontvoerd is hoor... anders zou die vriend toch ook niet te vinden zijn?


    Life is hard and then we die

    Wat vreselijk :C
    Ik zal opletten, hoop dat ze snel gevonden wordt!


    i put the fun in funeral

    Jeremiah schreef:
    Was jouw beste vriend ook niet vermist, of verwar ik mij nu met iemand anders?

    Ja idd, hij was ook weg. Maar 2 dagen maar hij was gewoon bij een vriend.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Jeetje, heel veel sterkte :O


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik denk niet dat ik er ooit echt op zal letten, maar ik zal het proberen. ^^

    Veel sterkte.

    Als ik haar zie, dan laat ik het weten. Ik vind het een ingewikkelde zaak dit, ik hoop dat ze snel boven water komt.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Oh wtf, als het zelfs al in de krant staat is het wel serieus.
    Sterkte, ik zal mijn ogen op houden!


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    nerveus schreef:
    Jeetje, heel veel sterkte :O


    26 - 02 - '16

    Sterkte en ik zal mijn ogen wat open houden! (:


    Tears are words the heart can't say.

    Ik denk niet dat ik haar zou kunnen herkennen, maar ik hoop dat ze snel wordt teruggevonden ;s
    Veel sterkte!


    effort never betrays you

    Squido schreef:
    Oh wtf, als het zelfs al in de krant staat is het wel serieus.
    Sterkte, ik zal mijn ogen op houden!

    Dat is nog niet echt de krant , de krant heeft mij gisteren gebeld voor informatie enso. & waarschijnlijk kom ik ook in de krant te staan.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Ze is terug mensjes.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Matheus schreef:
    Ze is terug mensjes.


    Nu al weer? Ik heb een hekel aan die stomme aandachtsgeile pubers, jezus. Blijf gewoon lekker thuis. Jij gaat echt met een lekker zooitje om hoor.


    Your make-up is terrible