• Er zijn werelden waar zielen niet meer in hun lichaam zit, maar in hun Soul. Een Soul is een dier gemaakt naar jou keuze. Hoe je bent en zult worden. Souls hebben dezelfde doen en laten en kunnen als enige communiceren met hun baas. De persoon waar ze de ziel van dragen. Om te zorgen dat Souls niet meteen kwetsbaar zijn krijgen ze een bepaalde gave. Deze krijgt de eigenaar van de Soul ook. Maar om dit te kunnen beheersen en weten hoe Souls verzorgt moeten worden zijn er lessen. Je hebt school nodig om te weten hoe ze werken. In elkaar zitten. In Soul Institution kan je verblijven wanneer je je Soul krijgt. Iedereen krijgt zijn Soul op zijn 15e verjaardag. Een goudachtig stof kont dan uit je en bind zich tot een Dier die jou Ziel draagt. Soul Institution is tussen de 15 en de 21. Daarna ben je niet meer leerplichtig en ben je vrij om te gaan. Aangezien er een "Meningverschil" is tussen delen van het land word je daarom opgeleid. Je mag zelf de keuze maken wie je uiteindelijk helpt. 
    Als je op school komt kan je al beslissen of je je krachten gaat misbruiken. Vechten voor het kwaad of klaar staat voor de verdediging van het goede. De keuze kun je maken als je oud genoeg bent. Of zelfs jong genoeg. De keuze ligt aan jou.


    Rules:
    • Geen ruzie buiten de RPG
    • 16+ is toegestaan
    • Geen perfecte personages. 
    • De gaves worden gekeurd. Het moet niet te sterk zijn Of geen zwakte kennen. 
    • OOC is [] () {}
    • Je helpt elkaar en maakt samenvattingen voor elkaar als ze het vragen. 
    • Tenzei het echt niet kan help je iemand inspringen. 
    • Naam verandering aangeven. 
    • Als je stopt meld het dan even. Dan waarschuw ik je niet voor nieuwe topics. 
    • Ik maak nieuwe topics tenzei ik zeg dat jullie ze aan mogen maken. 
    • 3 Rollen. Waarvan een jongen en een meisje en een leraar
    • Leraren moeten vol (Deze hebben ook totums) anders kunnen we niet beginnen. 
    • Geen One-Liners. Minimaal 4/5 regels. 

    Rollen
    Leerlingen: Meisjes Vol!!
    Kate Skye Woods ~ ArmoerPanter Déjà HurtedHeart
    Maddison Aoife Livingstone ~ SneeuwLuipaard Leopard BlueHope
    Rachelle Lemmons ~ Zwarte Panter Nychta Sirens
    Raico James Night ~ Uil Percy BlueHope
    Maximilliana Sue Smitson ~ Kleine Rode Panda Puck Souvenir
    Stephen Connery ~ Wolf Bandit Mismi
    Anne Rose Whitlock ~ (Witte) Tijger Kyra Mismi
    Athan caspers ~ Arabische oryx Vasilios
    Aiden Samuel Dream ~ Jakhals Jake HurtedHeart
    Nick Sheeran ~ Poolvos Toxic Nyan
    Kendra Momsen ~ Mamba Porcelaneous

    Leraren:
    Verzorging Soul: Elliott Stephens ~ Fret Dusty Rechazame
    ZelfVerdediging: Sophie Whites ~ Hermelijn Lilly Souvenir
    Krachten: Nathan Miller ~ Fennec Fox Renier BlueHope
    Nachtlessen: Jadelynn Sophie Bright ~ Doodshoofdaapje Jack HurtedHeart
    Gym*: Maxwell Scot ~ Arend Caeli Nyan
    *Snelheid, Kracht en lenigheid

    LesRooster
    9:45 wakker worden
    10:00 Ontbijt
    10:30 Ochtend Gym
    11:30 Vrij
    12:00 Verzorging Soul
    13:30 Krachten
    15:00 Pauze
    16:00 Zelfverdediging
    17:30 Vrij
    18:00 Avond Eten
    19:00 Vrij
    21:00 Nachtlessen
    22:30 vrij
    23:00 Naar je kamer
    00:00 Slapen



    I'm finally back, Finally after a Year break

    Anne Rose Whitlock
    Ik kijk op als ik geklop hoor op de deur en zie een jongen in de deuropening staan en glimlach even. "hoi" zeg ik dan en Kyra kijkt ook even op en legt dan haar hoofd weer neer. Naast hem zie ik een hoofd verschijnen van zijn soul die naar binnen kijkt en glimlach weer even.

    Athan

    nadat ik geklopt had keek ze even en glimlachte "hoi" zei ze "hey, vind je het erg als ik mee ga kijken?" vraag ik haar terwijl sakon mij zonder enige moeite opzij drukt en naast de bank tv gaat kijken terwijl ik hem grinnikend aankijk.


    Pumped. Yeah I'm so friggen' pumped

    Anne Rose Whitlock
    Als zijn soul hem zonder moeite opzei drukt en vervolgens naast de bank komt staan om tv te kijken moet ik even lachen. "Nee hoor, vind ik niet erg" en ik glimlach weer even. Hij was eigenlijk best wel schattig/leuk.

    Athan

    "Nee hoor, vind ik niet erg" zei ze waarna ze weer even glimlachte ik nam plek aan de rand van de bank "waar kijk je naar?" vroeg ik haar waarna ik me concentreerde op de tv.


    Pumped. Yeah I'm so friggen' pumped

    Anne Rose Whitlock
    "Ik ben een beetje aan het zappen" zeg ik dan. "Het is overal reclame" en ik glimlach even. Ik leg een van mijn handen weer in de vacht van Kyra omdat dat me altijd een veilig gevoel geeft, ookal kan zij me niet beschermen tegen de pijn die ik voel bij elke aanraking met iemand anders. "wat vind jij leuk om te zien?" vraag ik dan.

    [ bericht aangepast op 20 aug 2012 - 20:38 ]

    Athan

    "Ik ben een beetje aan het zappen" zei ze "Het is overal reclame" ze glimlachte even en liet een van haar handen in de vacht van haar soul zitten
    "wat vind jij leuk om te zien?" vroeg ze "geen idee"reageerde ik grinnikend "Ik kijk eigenlijk alleen maar films" zei ik.


    Pumped. Yeah I'm so friggen' pumped

    Anne Rose Whitlock
    "Misschien zit er wel een filmzender op. Van wat voor soort films houd je?" Vraag ik dan en ondertussen zap ik verder. Ik ben al de hele tijd aan het zappen, maar heb nog altijd niet alle zenders gehad. Rustig zap ik verder tot ik een zender heb gevonden met een film. "vind je dit wat?" vraag ik dan.

    Athan

    "Misschien zit er wel een filmzender op. Van wat voor soort films houd je?" vroeg ze terwijl ze ondertussen verder zapte "horror, komedie, actie enzo" antwoordde ik ze zapte verder tot ze een film vond "vind je dit wat? vroeg ze "vast wel" zeg ik waarna sakon naast mijn benen ging zitten waarschijnlijk geïnteresseerd in de film.


    Pumped. Yeah I'm so friggen' pumped

    Anne Rose Whitlock
    Ik laat de tv op deze zender staan en leg de afstandsbediening op het tafeltje. Ik leg mijn andere hand ook in de vacht van Kyra en hoop dat deze film interessant genoeg is om het voorstellen zolang mogelijk uit te stellen. Dan kijk ik ook naar de tv en probeer de film te volgen.

    Athan caspers

    ze liet de zender opstaan en deed de afstandsbediening op het tafeltje en nu zaten bijde handen in de vacht van haar soul op de een of andere manier kreeg ik het gevoel dat ze het best onprettig vond dat ik er was maar misschien had ik het ook wel mis. ik deed net zoals wat zij deed ik begon de film te volgen.


    Pumped. Yeah I'm so friggen' pumped

    Anne Rose Whitlock
    Als ik uit mijn ooghoeken even naar hem kijk zie ik dat hij ook naar de film kijkt. Ik begin Kyra een beetje te aaien en te kriebelen met mijn handen/vingers. Kyra begint met het puntje van haar staart rustig heen en weer te bewegen ten teke dat ze het lekker vind en ik glimlach even.

    Athan caspers

    iK merkte dat ze haar soul begon te kriebelen wat hij best lekker vond, ik keek nu naar sakon die helemaal nietmeer oplette wat er om hem heen gebeurt door de film op de een of andere manier herinnerde dit me aan hoe het thuis altijd was.


    Pumped. Yeah I'm so friggen' pumped

    Anne Rose Whitlock
    Ik geef Kyra een kus op der hoofd en glimlach. Kyra gaat op der rug liggen met der poten in de lucht en ik begin haar buik te kriebelen. Ze begint wat meer met haar staart te zwiepen en raakt Athan per ongeluk en ze gaat meteen zitten en kijkt naar Athan. oeps hoor ik haar dan zeggen. "Sorry, dat ging per ongeluk" en ik glimlach even naar Athan.

    Athan Caspers

    de soul van het meisje lag nu op haar rug genietend van het gekriebel todat ze perongeluk mij raakte "Sorry, dat ging per ongeluk" zei het meidje even glimlachend naar mij "geeft niks hoor" zeg ik glimlachend terug.


    Pumped. Yeah I'm so friggen' pumped

    Anne Rose Whitlock
    Kyra beweegt even naar Athan toe en likt zijn hand even om sorry te zeggen en ik glimlach even. Ik geef even een aai over der rug heen. "ze wilt zelf ook nog even sorry zeggen" zeg ik dan.