• Nightmare of Dance



    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?


    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes


    Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels Demi1309
    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collins 1DILoveUx
    -Grey Pritchett EDWESTWICK

    modern:
    -Alexis Ramirez Prisoner
    -Kimberley McKenze Paralyzedx
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK

    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. 1DLovertje
    -Leslie Day jaimyhoi
    -Alexandro Stefano Poeh
    -Ian Silvas Demi1309

    Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer delicato
    -Abbigail Rogriguéz Prisoner
    -Isabella McSteam 4Everdeen
    -Damen Johnson WillNotLearn
    -Sam Night jaimyhoi

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso SerpentEyes
    -addelynn Beaquarthe dracoluvvv
    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8

    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders


    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 18 aug 2012 - 23:40 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Julio Martinéz
    Een glimlach kronkelt om mijn lippen. Ze blijft dus bij haar keuze, ondanks dat ze Austin gezien heeft. "Denk je dat Austin me iets aan gaat doen?" Fluister ik, waarna ik mijn arm om haar heen sla en haar dicht tegen me aan trek. Het is eigenlijk best een vermoeiende dag geweest, vooral emotioneel.


    Stop acting normal. It gets bored.

    [Gotta go! See U later! Xxx]


    Stop acting normal. It gets bored.

    Eleadora Amora Alonso

    Eleadora kroop tegen Julio aan terwijl ze even haar ogen sloot en zachtjes zuchten. "Ik weet het niet, ik denk het niet, ik denk neit dat Austin het type is om te vechten" een kleine grinnik ontsnapte aan haar mond terwijl ze even schuin omhoog naar Julio keek. "En anders weet ik zeker dat jij gaat winnen" Een lichte blos zat op haar wangen terwijl een glimlachje op haar lippen speelden en ze een kus op zijn lippen drukten.


    The expert in anything, was once a beginner.

    [Ik ga op maar eens ^^ baaajjjbaajjj]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Haha, je staat op online XD]

    Julio Martinéz
    "Denk je dat?" Ik grinnik zachtjes en kijk tevreden voor me uit, terwijl ik een beetje nadenk. Oké, heel kort. Eleadora gaat dus nog steeds voor mij, en Austin gaat me niks aan doen. Waarschijnlijk. Klinkt goed. Ik grijns nog steeds en kijk dan weer schuin naar beneden, waar ik recht in de gifgroene ogen van Eleadora kijk.. maar ze hebben niet die akelige harde blik. Nee, de blik waar ik zo van hou is te zien. Een blosje op haar wangen. Een glimlachje om haar lippen. Haar lippen.. Nog voor ik het goed en wel door heb, zitten mijn lippen al tegen die van haar geplakt.


    Stop acting normal. It gets bored.

    [Jij ook :P]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Haha, idd, ik ben weer back ;)]


    Stop acting normal. It gets bored.

    Eleadora Amora Alonso

    De blosjes op haar wangen werden iets roder toen Julio haar kusten. Zachtjes en teder kuste ze hem terug, waarna er vervolgens een kleine giechel uit haar mond ontsnapten. En deze maakten echter dat de blosjes op aar wangen nog roder werden. Voorzichtig klom Eleadora op Julio zijn schoot, zonder haar lippen van de zijne te halen, waarna ze haar handen in zijn nek legden en zachtjes door zijn haren streek.


    The expert in anything, was once a beginner.

    [Zullen we de dag bijna om laten zijn? We zitten echt al veel topics op deze dag :')]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Haha, ja, is goed. Julio en Eleadora komen vanzelf wel xD Ze hebben gewoon geen honger of dorst ofzo XD]

    Julio Martinéz
    Eleadoras giechel klinkt heel meisjesachtig en dat vind ik alleen maar leuk, vergeleken met hoe ik haar ook wel eens heb gezien.. Zonder de kus te verbreken klimt ze bij me op schoot en maakt dat we wat comfortabeler zitten, en zonder de kus te verbreken vinden mijn handen de weg naar haar nek en heup, waar ze zacht blijven liggen. Mijn mond heeft natuurlijk geen problemen met waar die nu is.. en gaat dus ook net zo teder als die van Eleadora door met wattie aan het doen was.


    Stop acting normal. It gets bored.

    Eleadora Amora Alonso

    Eleadora ging mee op in de zoen, en genoot van Julio zijn zachte aanraking en zachte, warme lippen en voordat ze het wist ontsnapte er een heel klein geluidje aan haar mond. Ondanks dat het een klein geluidje was, wist Eleadora dat Julio het had gehoord, wat maakte dat de blos op haar wangen nu vuurrood was geworden. Zachtjes laat Eleadora haar linkerhand uit Julio zijn nek glijden waarna deze uiteindelijk rust vond op zijn borstkast terwijl ze met de andere zachtjes in zijn nek streelden.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Nieuw topic


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Julio Martinéz
    Eleadoras handen zijn zo zacht.. Net zoals eigenlijk alles van haar. Haar haren, haar mond, haar handen.. Ze is overal, maar zo subtiel.. Ik volg mijn gevoel - maar houd me wel in. En dus concentreer ik me op Eleadoras aanrakingen en ook op de plekken waar ik háár aanraak..

    [ bericht aangepast op 20 aug 2012 - 18:27 ]


    Stop acting normal. It gets bored.

    Eleadora Amora Alonso

    Eleadora gleed met haar hand die in Julio zijn nek lag door zijn zachte bruine haren en liet de andere zachtjes over zijn borstkast glijden en liet hem vervolgens op zijn bovenbeen rustten. Zachtjes beet ze in zijn onderlip waarna ze er plagend over heen likten met haar tong wachtend op toestemming van Julio.


    The expert in anything, was once a beginner.

    {Zit Leslie nog steeds bij Nala? (heb geen zin om alles terug te lezen ;p)}


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    “To live will be an awfully big adventure.”