• Zoals sommige mensen al wisten, ben ik verliefd op een hele leuke jongen. Ik ben hem tegen gekomen in de supermarkt en viel meteen als een blok voor hem.
    Daarna kwam ik te weten dat hij bezet was. Vreselijk voor mij, maar ik heb afstand genomen toen ik het hoorde. Toch ben ik weer closer met hem geworden en hadden we veel lol.

    En nu opeens... is het uit met zijn vriendin.

    Nu voel ik me ontzettend schuldig, terwijl ik niks heb gedaan en zíj degene was die het uitmaakte omdat ze niets meer voor hem voelde.
    Ik heb af en toe een schietgebedje gedaan dat ik een kans zou maken en nu is hij opeens weer vrij.
    Meh. Ik haat dit schuldige gevoel. :c

    Voelen jullie je nog ergens schuldig over?


    "Well, well. Look who we've got here!"

    CyberLord schreef:
    Wees gewoon blij. Zij heeft het uitgemaakt dus het kan door geen mogelijkheid door jou komen. Zie het als het lot dat wil dat jij met hem krijgt :Y)

    Het is wel raar, haha. Een week geleden zei ik nog tegen mezelf dat ik mijn blik maar ergens anders op moet richten. Ik was echt van plan om een andere, leuke, vrijgezelle jongen te ontmoeten. En net op dat moment kreeg ik een koortslip. D:


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Barnabas schreef:
    (...)
    Het is wel raar, haha. Een week geleden zei ik nog tegen mezelf dat ik mijn blik maar ergens anders op moet richten. Ik was echt van plan om een andere, leuke, vrijgezelle jongen te ontmoeten. En net op dat moment kreeg ik een koortslip. D:

    FATE BARNABAS! FATE!


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Het is jou schuld niet dat het uit is, want zij maakte het uit en dat betekend dat hij misschien bij jou uit gaat huilen? -wbw- TAKE YOUR CHANGE!


    Pretty is just a pretty word.

    Barnabas schreef:
    (...)
    Het is wel raar, haha. Een week geleden zei ik nog tegen mezelf dat ik mijn blik maar ergens anders op moet richten. Ik was echt van plan om een andere, leuke, vrijgezelle jongen te ontmoeten. En net op dat moment kreeg ik een koortslip. D:


    Zie je! Nu zijn jij en nynke allebei nog vrij als we gaan meeten. Het is voorbestemd ;D



    Maar ga hem nou op een daaaate vragen! Met een nieuwe date is zijn liefdesverdriet zo weg :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    Mordin schreef:
    pff, niks schuldgevoel! Bespring hem, verkracht hem, zorg dat je zwanger wordt en zorg ervoor dat er een shotgun wedding komt! DIT IS JE KANS

    Over het feit dat ik verliefd ben geworden op iemand anders terwijl ik een vriend had. D:

    Maar je hoeft je echt niet schuldig te voelen, joh! Grijp die kans juist! (:


    ''i appreciate the masterpiece that is you because your existence alone is art''

    WeCaptureIt schreef:
    Je moet je helemaal niet schuldig voelen. Jij hebt het niet uitgemaakt voor hun hoor. Dat hebben ze zelf gekozen. Wees blij: now it's your turn to shine!


    26 - 02 - '16

    WeCaptureIt schreef:
    Je moet je helemaal niet schuldig voelen. Jij hebt het niet uitgemaakt voor hun hoor. Dat hebben ze zelf gekozen. Wees blij: now it's your turn to shine!

    Pak je kans(:


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Memoria schreef:
    (...)
    Pak je kans(:

    Die grijp ik ook met beide handen aan, hehe. Ik heb de hele morgen al met hem zitten te praten! ^^


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Barnabas schreef:
    (...)
    Die grijp ik ook met beide handen aan, hehe. Ik heb de hele morgen al met hem zitten te praten! ^^

    Oeh ik word steeds nieuwsgieriger^^


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Memoria schreef:
    (...)
    Oeh ik word steeds nieuwsgieriger^^

    Hihi, hij zei ook: "Dat vertel ik je liever face to face, dan kunnen we wel eens afspreken!"


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Barnabas schreef:
    (...)
    Hihi, hij zei ook: "Dat vertel ik je liever face to face, dan kunnen we wel eens afspreken!"

    oeh<3
    dus jullie hebben binenkort een afspraakje(;


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Mordin schreef:
    (...)

    Zie je! Nu zijn jij en nynke allebei nog vrij als we gaan meeten. Het is voorbestemd ;D



    Maar ga hem nou op een daaaate vragen! Met een nieuwe date is zijn liefdesverdriet zo weg :Y)

    Neeee. Er is al iemand voor mij gereserveerd (cat)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Jaqen schreef:
    (...)
    Neeee. Er is al iemand voor mij gereserveerd (cat)


    Smoesjes :Y)

    Batsie heeeft eeen daaaaaaaaaaaaaaaaaaaate!


    quidquid excusatio prandium pro

    Mordin schreef:
    (...)

    Smoesjes :Y)

    Batsie heeeft eeen daaaaaaaaaaaaaaaaaaaate!

    GEEN SMOESJES! _O_ Mhih.


    "I shut my eyes in order to see.'