• Deze RPG gaat over vier groepen die ruzie hebben.
    Er zijn twee stoere groepen die soms echt vechten, en de andere zijn meer de populairee en de nerd achtige, die zijn meer in gewoon bekvecht ruzie.
    Het is de bedoeling dat het allemaal heel ingewikkeld word met geheime relaties en vriendschappen en zo, dat bijvoorbeeld een populaire ervoor kiest om nerd te worden.
    vijf mensen per groep.

    Stoere groep 1:
    Daniel Dylan Jason= Linde24
    Chayenne Roselia Romano= Wonderwatch
    Rachelle Rodrigves= Sirens


    Stoere groep 2 Vol!:
    Tyler Jay lopez= Wonderwatch
    Marlyn Jessica Colver= 1Dlovertje
    Noascha Gumush= PainEnds
    Aurelia Solanda Degrassi= Stuttgart
    matthew Mason Sky= Linde24


    Populairen:
    Anna- Clair Eva Evans= Justmx1D
    Kate Naver= Vasilios
    Athan Naver= AkatsukiXxX


    Nerds:
    Sammy Jonsen= Justmx1D
    Jacob Zack Jason= Linde24
    Tim James Jason= paardeneva

    we beginnen bij een maandag ochtend, veel succes!

    [ bericht aangepast op 22 aug 2012 - 9:40 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    AkatsukiXxX schreef:
    (...)
    (kan dat hij de stad aan het verkennen is (met of zonder kate?) )

    (en welk boek?)


    [Ja is goed:) Wil je me dan laten weten wanneer ik kan invallen met mijn personage? Anders ben ik doelloos bezigxD]


    ~

    Kate
    toen ik boven was ging de deurbel "shit helemaal vergeten" mompelde ik een beetje waarna ik gehaast mijn telefoon aan de oplader deed en naar beneden rende waarna ik de deur opentrek "heey" zei ik blij toen ik mijn broer zag en hem even knuffel en me daarna naar tyler en jacob richt "jongens dit is athan" zei ik.


    Pumped. Yeah I'm so friggen' pumped

    AkatsukiXxX schreef:
    (...)
    (en welk boek?)

    [the new wolfpack || twilight]


    Spoiler alert: you will save yourself

    Athan

    de deur gaat open 'heey' hoor ik kate blij zeggen "jongens dit is athan" stelt ze me voor "hoi" zeg ik vriendelijk tegen de 2 jongens op de bank ik richt me nu weer op kate "kan ik mijn spullen naar binnen halen?" vraag ik haar terwijl ik naar mijn spullen wijs.


    You can't not look cool with a crossbow.

    Kate
    "hoi" zei hij tegen tyler en jacob waarna hij zich weer op mij richt "kan ik mijn spullen naar binnen halen?" vroeg hij wijzend naar zijn tassen "tuurlijk" zeg ik terwijl ik zijn tassen naar binnen til terwijl ik merk dat ze best ligt zijn "dus wat wil je doen?" vraag ik hem.


    Pumped. Yeah I'm so friggen' pumped

    Athan


    tot mijn verrasing tilt ze mijn tassen naar binnen "dus wat wil je doen?" vraagt ze "misschien kan ik even de boel verkennen" zeg ik terwijl ik naar buiten kijk "is er hier iets leuks?"


    You can't not look cool with a crossbow.

    Kate

    'misschien kan ik even de boel verkennen' antwoordde hij waarna hij naar buiten keek "is er hier iets leuks?" vroeg hij hierna "je zal het park vast leuk vinden, zal ik meegaan?" vroeg ik.


    Pumped. Yeah I'm so friggen' pumped

    Athan
    "je zal het park vast leuk vinden, zal ik meegaan? zegt ze "nee hoeft niet" zeg ik terwijl ik haar een knuffel geef en naar het park loop die ik onderweg heb gezien.


    You can't not look cool with a crossbow.

    {brb}


    You can't not look cool with a crossbow.

    Aurelia Solanda Degrassi

    Ik wandel rustig door het park. Ik genoot van de stilte om me heen. Thuis was het weliswaar ook stil, maar ik vond dit wel even fijn. Ik neem plaats op een bankje en kijk een beetje rond.


    ~

    Athan
    nadat ik een straatje was overgestoken kwam ik aan bij het park ik zag een paar mensen langslopen toen ik in het park liep.

    (ik ben overgegaan naar verl.tijd.)


    You can't not look cool with a crossbow.

    [Ben er weer, wat heb ik gemist????]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Aurelia Solanda Degrassi

    Verderop zie ik een jongen het park binnen lopen. Hij kijkt een beetje rond. Ik glimlach even. Hij zag er leuk uit vanuit de verte. Ik had hem hier nog nooit eerder gezien volgens mij?


    ~

    Athan


    Ik zag een meisje in de verte op een bank naar mij kijken of niet naar mij? ik besloot maar te doen alsof ik niet merkte dat ze naar me keek.


    You can't not look cool with a crossbow.

    Matt
    Voorzichtig trek ik me terug.
    'begint het feest nu bijna, ik heb er zin in!' zeg ik blij.


    Spoiler alert: you will save yourself