• Deze RPG gaat over vier groepen die ruzie hebben.
    Er zijn twee stoere groepen die soms echt vechten, en de andere zijn meer de populairee en de nerd achtige, die zijn meer in gewoon bekvecht ruzie.
    Het is de bedoeling dat het allemaal heel ingewikkeld word met geheime relaties en vriendschappen en zo, dat bijvoorbeeld een populaire ervoor kiest om nerd te worden.
    vijf mensen per groep.

    Stoere groep 1:
    Daniel Dylan Jason= Linde24
    Chayenne Roselia Romano= Wonderwatch
    Rachelle Rodrigves= Sirens


    Stoere groep 2 Vol!:
    Tyler Jay lopez= Wonderwatch
    Marlyn Jessica Colver= 1Dlovertje
    Noascha Gumush= PainEnds
    Aurelia Solanda Degrassi= Stuttgart
    matthew Mason Sky= Linde24


    Populairen:
    Anna- Clair Eva Evans= Justmx1D
    Kate Naver= Vasilios
    Athan Naver= AkatsukiXxX


    Nerds:
    Sammy Jonsen= Justmx1D
    Jacob Zack Jason= Linde24
    Tim James Jason= paardeneva

    we beginnen bij een maandag ochtend, veel succes!

    [ bericht aangepast op 22 aug 2012 - 9:40 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    Marilyn "Mary/Lyn" Jessica Colver
    Ik grinnik. 'Laten we maar gaan dan.' zeg ik en lach en loop dan de deur uit met Matt. 'Euuh,je kan je fiets wel hier laten staan.' zeg ik dan en kijk even naar zijn fiets en loop dan naar mijn auto en stap in. 'Lets go!' zeg ik dan lachend.

    [ bericht aangepast op 21 aug 2012 - 15:49 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Aurelia

    Ik zie dat hij naar me kijkt en dan weer weg kijkt. Ik grijns even en sta op om vervolgens rustig naar hem
    toe te lopen. 'Hee' zeg ik rustig om hem niet te laten schrikken. Ik bekijk hem even en stop dan voor hem. 'Ik ben Aurelia.'


    ~

    Athan


    ik zag haar opstaan 'Hee' zei ze rustig en bekeek me even waarna ze voor mij stopte 'Ik ben Aurelia.' zei ze dan "hoi, ik ben athan" zei ik met een glimlach.


    You can't not look cool with a crossbow.

    Aurelia

    'Mooie naam' zeg ik met een glimlach. En laat mijn ogen even rustig over zijn lichaam gaan en kijk dan weer naar hem. 'Ben je nieuw hier want ik heb je nog nooit echt gezien.'


    ~

    Athan


    'Mooie naam' zei ze met een glimlach 'Ben je nieuw hier want ik heb je nog nooit echt gezien.' vroeg ze dan "ja ik ben hier net aangekomen" zei ik tegen haar


    You can't not look cool with a crossbow.

    Aurelia

    Ik glimlach. 'Waar woon je dan als ik vragen mag?' Ik kijk hem nog steeds aan. Ergens was ik erg benieuwd of hij wist vande groepen ruzie hier. Ik bedoel iedereen wist het bijna.


    ~

    Athan


    'Waar woon je dan als ik vragen mag?' vroeg ze terwijl ze me nogsteeds aankeek "tuurlijk" zei ik waarna ik haar uitlegde waar ik sinds kort woonde en ik was benieuwd of ze wist dat kate daar woonde.


    You can't not look cool with a crossbow.

    Aurelia

    Ik knik en denk na. Ik wist dat Kate daar woonde maar ik zei niks. 'Leuke plek' zeg ik met een glimlach. 'Je bent vast ook wel op de hoogte van de groepenruzie dan?' Ik kijk hem afwachtend aan en bijt op mijn lip. Kate hoorde bijde populairen. Ik slik moeilijk omdat ik wist dat als hij bij een andere groep ging ik eigenlijk niet met hem om mocht gaan.


    ~

    Athan

    'Leuke plek' zei ze met een glimlach even was ik verbaast dat ze niks zei over kate 'Je bent vast ook wel op de hoogte van de groepenruzie dan?' zei ze waarna ze afwachtend op haar lip beet "ik heb eigenlijk niks over een groepenruzie gehoord, is dat er dan?" vraag ik verbaast.


    You can't not look cool with a crossbow.

    Matt
    'Yeah, lets go! Zeg ik met een Grijns.
    'stop trouwens heel even bij Kates huis, ik heb zin in een lolletje!' ik zitnal te bedenken wat ik ga doen.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Marilyn "Mary/Lyn" Jessica Colver

    'Laten we dan ook het gas erop zetten.' zeg ik dan grijnzend en rij de parkeerplaats af en zet dan het gas er goed op en scheur naar Kate's huis en al snel zijn we er met het tempo waar ik mee rijd, dat is ook waarom ik de auto zo geweldig vind, hij is snel. Ik stap uit en kijk dan naar Matt. 'Wat gaan we doen.' vraag ik dan brutaal grijnzend.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Aurelia

    'Kate zit in de groep van de populairen, dan heb je nog de nerds en 2 stoere groepen' zeg ik rustig en kijk hem aan. 'Ik hoor bij de stoeregroep 2 en deze 4 groepen hebben heel erg ruzie.' Ik kijk naar hem terwijl ik zijn reactie afwacht.


    ~

    [Waar zijn Aurelia en Athan?? :)]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Athan
    'Kate zit in de groep van de populairen, dan heb je nog de nerds en 2 stoere groepen' zei ze rustig 'Ik hoor bij de stoeregroep 2 en deze 4 groepen hebben heel erg ruzie.' ze keek naar me afwachtend aan "zonder enige reden? ik vind dat best dom" zei ik ik vond ruzie maken nooit leuk.

    (mijn laatste bericht voor nu ik ga zo mijn haar (laten) stylen:D)


    You can't not look cool with a crossbow.

    (nu in het park)


    You can't not look cool with a crossbow.